امتیاز موضوع:
  • 7 رأی - میانگین امتیازات: 3.29
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تبلیغات محیطی

#1
تبلیغات محیطی در مورد هر نوع تبلیغات بیرون از نقطه نهایی خرید مشتری مثل دیوار نوشته‌ها، بیلیوردها، پل‌های عابر، تبلیغات داخل مترو و ایستگاههای اتوبوس، ... اتلاق میشود. این نوع از تبلیغات روشی بسیار مناسب برای ایجاد برند-آگاهی و به خاطر آوردن نام محصول قبل از ورود به فروشگاهها و مراکز خرید است. بیلبوردها از شناخته شده ترین و بهترین ابزارهای تبلیغات محیطی بشمار میروند و عموماً ایده‌ای جذاب در شیوه‌ی طراحی آنها نهفته است، لذا بیننده را وادار میکنند که دست کم در ناخودآگاه خود به تفکری که در پس طرح بیلبوردها پنهان است بیندیشد. حضور مداوم بیلبوردها در مراکز پرتردد شهری قلب بازار هدف را نشانه میرود و تکرار موارد رویت موجب ایجاد آگاهی نسبت به برند مربوطه میگردد. بیلبردها نیاز اطلاعاتی مصرف کنندگان را به شکل مختصر و مفید برطرف میکنند.




از خدمات تبلیغات محیطی به موارد زیر می توان اشاره نمود:


. بیلبوردهای سطح شهر تهران و کلان شهرهای کشور


. بیلبوردها و تابلو و استندهای تبلیغاتی مراکز خرید


. بیلبوردهای بین شهری و عوارضی ها و مراکز پلیس راه


. عرشه پل های عابر پیاده


. تابلوهای دیواری

منبع : هدایای تبلیغاتی
پاسخ اخطار


موضوعات مرتبط با این موضوع…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مدل هایی از تبلیغات هدایایی novin5 0 68 ۱۳۹۴-۱۰-۱۹، ۱۱:۰۴ صبح
آخرین ارسال: novin5

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان