امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تبلیغ در پشت کامیون

#1
تبلیغ در کامیون (طلبه های خلاق فرهنگی )
حکایت بعضی از ماها مثل اون شخصیت تو کارتن بچگی هامون هست که دائم میگیم " من میدونستم نمیشه "
بقول یکی از صاحب نظر های فرهنگی کشور ، این روزها کار فرهنگی برخی از ما شده بزرگ کردن حرکت های ضد فرهنگی و همایش و سمینار گذاشتن برا معرفی جریان های مخرب فرهنگی مثل شیطان پرست ها و فرق انحرافی
حقیر منکر ضرورت شناخت شیوه های دشمن و زمینه های فعالیت های ضد فرهنگی دشمن نیستم
اما به نظر میرسه باید همانطور که حضرت اقا تاکید دارند فعالیت های مهندسی شده فرهنگی توسط خود مردم و از دل نیروهای انقلابی مردمی مانند اوایل انقلاب ، شکل بگیره و گسترش پیدا کنه
هر کسی در حد توان خودش باید احساس مسئولیت کنه و به میدان بیاد
یکی بلده خط درس بده بیاد تو مسجد کلاس خط بزاره یکی تاتر کار میکنه ، بیاد تو مسجد گروه تاتر تشکیل بده ، یکی ورزش ، یکی فیلم سازی و خلاصه هر کسی در حد توان خودش با تعهد و فکر بیاد پای کار نه فقط شعار بدیم و از بزرگی و مشکلات کار حرف بزنیم و همدیگر رو نا امید کنیم
حرکت تبلیغی که برادران وکیل پور در تهران پشت یک کامیون شروع کردند نمونه ای از همین عزم و حرکت مردمی است ..
یک کامیون خریداری کردند  اونو تبدیل کردن به یک سن نمایش برای برنامه های فرهنگی در پارک ها و اماکن عمومی ..
بهتره فیلم گزارش فعالیت این عزیزان رو در لینک زیر خودنون ببینید ..
فیلم گزارش کامیون تبلیغاتی جبهه فرهنگی میقات ظهور
گزارش مبسوط طرح رو میتونید در ادامه مطلب مطالعه فرمایید
ان الله مع الصابرین
پاسخ اخطار
#2
این طرح تبلیغی از 14 خردادماه سال جاری از مرقد امام خمینی(ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آغاز شد و به شهر قم حرکت کردیم و تا کنون در شهرهایی همچون اراک، خرم‌آباد، اهواز، ماهشهر، شیراز، بوشهر، یزد، میبد و کرمان نیز این کاروان حضور یافته است.
طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده ، این طرح در 110 شب در 29 شهر مختلف در پارک‌ها و مراکز تفریحی به اجرای برنامه‌های تبلیغی با موضوعات مختلف می‌پردازیم و روزها با هماهنگی سازمان بسیج به افراد، گروه ها و مؤثرین فرهنگی شهرها آموزش می دهیم .
بر اساس وسعت و اهمیت شهرهای مختلف در بعضی از شهرها یک شب و در اصفهان و مشهد 10 شب این طرح تبلیغی اجرا می‌شود، این گروه تبلیغی تا پایان دهه اول ماه مبارک رمضان در اصفهان و پس از آن در تهران، سمنان و دامغان برنامه اجرا می‌کنند.
این گروه تبلیغی در دهه پایانی ماه مبارک رمضان میهمان مردم خوب مشهد بوده و به فعالیت می‌پردازد و این طرح تبلیغی تا پایان شهریورماه در سواحل شمالی کشور نیز اجرا می‌شود.
 این کاروان با حضور در پارک‌های مختلف و برپایی نمایشگاهی در 6 غرفه با موضوعات ماهواره و آسیب‌های ماهواره، تأثیر تصاویر غیراخلاقی، معرفی اهداف شبکه‌های ماهواره‌ای و گردانندگان آن، الگوسازی شبکه‌های ماهواره‌ای و مقایسه سبک زندگی اسلامی و غربی به تبلیغ چهره به چهره می‌پردازد.
حجت‌الاسلام دانایی ادامه داد: در پایان برنامه 3 روحانی به سخنرانی خیابانی با موضوعات مختلفی همچون جایگاه امام زمان(عج) در زندگی، اهمیت ایجاد رابطه با خداوند، معاد، امربه معروف ونهی از منکر، احترام به والدین، جایگاه قرآن و مانند آن می‌پردازند که با استقبال مخاطبان غیر داوطلب روبرو می شود.
 از دیگر برنامه‌های کاروان تبلیغی جبهه فرهنگی میقات ظهور برنامه بازی با نوجوانان، با هدف احیای بازی‌های سنتی و ایجاد تحرک و نشاط و همچنین بیان احکام و اصول و اعتقادات دین مبین اسلام است.
 پس از برگزاری سخنرانی خیابانی، حلقه‌های معرفت و پرسش و پاسخ با حضور روحانیون این کاروان تبلیغی شکل می‌گیرد، که افراد در زمینه‌های مختلف اعتقادی و اخلاقی به مشاوره می‌پردازند.
این طرح تبلیغی کاملا خودجوش بوده است، خاطرنشان کرد: در واقع این طرح لبیکی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نام‌گذاری امسال با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بوده است که این گروه قصد دارد با آموزش این روش تبلیغی به موثرین شهرها واجرای برنامه در جمع مخاطبین غیر داوطلب گامی به سوی عزم ملی برداشته و مخاطبین را با معارف دین آشنا سازد .
 امام علی(ع) درباره پیامبر(ص) می‌فرمایند ایشان «طبیب دوّار بطبه» بودند، ما نیز سعی کردیم بر اساس این روش تبلیغی پیامبر اکرم (ص) به سراغ مردمی برویم که غالبا به صورت داوطلبانه د رمجالس مذهبی حضور ندارند ولی این روش تبلیغی می تواند پلی برای ارتباط آنان با روحانیت باشد.
ان الله مع الصابرین
پاسخ اخطار


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان