۱۳۹۳-۶-۲۳، ۱۰:۲۵ صبح
[rtl]الف- قسمت دوار[/rtl]
[rtl]ب- شامل دو قسمت گرمایشی کنوکسیون و تشعشعی[/rtl]
[rtl]پ- قسمت کنوکسیون از پره های خمکاری شده از ورق[/rtl]
[rtl]ت- قسمت تشعشعی از پره های خمکاری شده از ورق[/rtl]
[rtl]ث- پره های مارپیچ هدایت مصالح از ورق[/rtl]
[rtl]ج- صندوق ورود مصالح و دریچه هوای خروجی ساخته شده از ورق[/rtl]
[rtl]چ- صندوق خروجی مصالح از ورق[/rtl]
[rtl]ح- شاسی از ناودانی صنعتی[/rtl]
[rtl]خ- پایه ها به شکل جعبه از جنس ورق[/rtl]
[rtl]د- رینگهای درایر که توسط ورقهای زد شکل به بدنه متصل می شود[/rtl]
[rtl]ذ- رولیکهای زیر درایر[/rtl]
[rtl]ر- دو عدد هرز گرد برای جلوگیری از حرکت طولی درایر از چدن فولاد منگنز[/rtl]
[rtl]ز- الکترو موتور و گیربکس اروپایی (آلمانی)[/rtl]
[rtl] [/rtl]
[rtl]لینک منبع: کوره مصالح گرم (درایر)[/rtl]
[rtl]ب- شامل دو قسمت گرمایشی کنوکسیون و تشعشعی[/rtl]
[rtl]پ- قسمت کنوکسیون از پره های خمکاری شده از ورق[/rtl]
[rtl]ت- قسمت تشعشعی از پره های خمکاری شده از ورق[/rtl]
[rtl]ث- پره های مارپیچ هدایت مصالح از ورق[/rtl]
[rtl]ج- صندوق ورود مصالح و دریچه هوای خروجی ساخته شده از ورق[/rtl]
[rtl]چ- صندوق خروجی مصالح از ورق[/rtl]
[rtl]ح- شاسی از ناودانی صنعتی[/rtl]
[rtl]خ- پایه ها به شکل جعبه از جنس ورق[/rtl]
[rtl]د- رینگهای درایر که توسط ورقهای زد شکل به بدنه متصل می شود[/rtl]
[rtl]ذ- رولیکهای زیر درایر[/rtl]
[rtl]ر- دو عدد هرز گرد برای جلوگیری از حرکت طولی درایر از چدن فولاد منگنز[/rtl]
[rtl]ز- الکترو موتور و گیربکس اروپایی (آلمانی)[/rtl]
[rtl] [/rtl]
[rtl]لینک منبع: کوره مصالح گرم (درایر)[/rtl]