امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امتیازات: 3.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مزایا و معایب SEM،SEO

#1
برای اینکه به معایب و مزیتهای و تفاوت های این دو روش در بازاریابی اینترنتی بپردازیم ابتدا مختصر به محتوای این دو سیستم می پردازیم

SEO - Serach Engine Optimization
همانطور که از اسم این سیستم پیداست بازاریابی در این روش از طریق موتورهای جستجو انجام می شود یعنی هر وب سایتی در نتایج جستجو در رتبه های بالا قرار گیرد در واقع بیننده و مشتریانی زیادی را روانه وب سایت خود کرده است و صاحب رنکینگ بالایی خواهد بود.
حال باید چه کرد که در نتایج جستجو در رتبه های بالا قرار گرفت؟
این سوالی بود که بعد از رونق گرفتن بازاریابی اینترنتی از طریق موتورهای جستجو مطرح شد که تحقیق و مطالعات بر روی وب سایت ها صورت گرفت تا رتبه های بالا را صاحب شوند امروزه این گونه فعالیت ها در دنیا به صورت یک علم و حرفه تخصصی در آمده است و شرکت های زیادی به همین حرفه مشغولند در این روش ما پولی به موتورهای جستجو نمی پردازیم و تنها هزینه این روش استخدام یک متخصص یا یک شرکت متخصص برای بهینه سازی وب سایت است قابل ذکر است که بهینه سازی یک وب سایت زمانی حدود یک الی دو ماه را می طلبد تا در نتایج جستجو در رتبه خوبی قرار گیرد این سیستم روشی خوب است چرا که به ازای کلیک ما پولی پر داخت نمی کنیم.
برای اطلاعات بیشتر می توانید به قسمت سئو مراجعه کنید.
 
قسمتهایی از وب سایت که در نتایج جستجو می تواند موثر باشد:
√محتوا Content : مانند تصاویر , لیست منایع , نظر سنجی ها , مقالات , وبلاگ , تیتر , محتوای جملات و لغات.
√Links : پیوندها و لینک ها , تبلیغات لینک شده , مطالب و اخبار لینک شده.
√معماری یک وب سایت Site Architecture : هاستینگ , نام دامنه , نوع طراحی , زبان برنامه نویسی و آنالیز وب سایت
 
Search Engine Marketing: 
در این روش بازاریابی الکترونیکی مانند سیستم بالا در موتورهای جستجو انجام می گیرد با این تفاوت که فقط محل نمایش وب سایت در نتایج جستجو در جای دیگری است به نام محل پشتیبان مالی, در این روش به ازای جستجو هر لغت با توجه به کنترل پنلی که موتور جستجو مانند گوگل در اختیار ما قرار می دهد می توان تنظیماتی انجام داد که تبلیغات ما ظاهر شود در این سیستم ما نیاز به حساب بانکی داریم چون به ازای کلیک شدن بر روی آگهی های ما باید مبلغی به موتور جستجوی مربوطه بپردازیم از مذیت های این روش سرعت بالا در اجرا و بازدهی آن و انتخاب لغت های بیشمار را می توان ذکر کرد.
برای اطلاعات بیشتر می توانید به قسمت تبلیغات در گوگل مراجعه کنید.
 
نکاتی که در این گونه تبلیغات موثر هستند و باید توجه کرد:
√Placement
در چه قسمتهای تبلیغات خود را قرار دهیم؟
یک نکته مهم این است مه به اضافه تبلیغ در موتور جستجو در چه قسمتها و وب سایت هایی تبلیغ خود را قرار دهیم. مانند قسمت تبلیغات جیمیل گوگل و وب سایت های طرف قرار داد با گوگل.
√Creative

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ادامه مطلب بر روی کلمه ی [مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید.] کلیک کرده و به قسمت مقالات مراجعه کنید.
[مهمان ها نمیتوانند لینک های موجود در پیام ها را ببینند. لطفا از اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ها را ببینید.]
پاسخ اخطار


موضوعات مرتبط با این موضوع…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مزایا و معایب SEM،SEO novin5 0 65 ۱۳۹۴-۱۰-۲۰، ۱۱:۰۲ صبح
آخرین ارسال: novin5
  معایب استفاده از قالب‌های آماده در طراحی وب سایت‌ها سیاوش زرقانی 0 129 ۱۳۹۴-۳-۱۶، ۰۱:۰۶ عصر
آخرین ارسال: سیاوش زرقانی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان