امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
همه چیز درباره تجهیزات نمایشگاهی
#1
تعداد زیادی از صاحبان کسب و کار و شرکت ها در نمایشگاه هایی که برگزار می شود حضور میابند تا از این فرصت در جهت معرفی مجموعه خود، خدمات و تولیدات و برند خود بهره ببرند تا مشتریان آنها را شناخته و با برند و خدمات آنها آشنا شوند.
در این راه، خریدن و یا اجاره کردن تجهیزات نمایشگاهی و ملزومات غرفه سازی مورد مهمی به شمار می آید که باید طبق برنامه و اصول نمایشگاه و سیاست های بودجه و برنامه ریزی در حوزه بازاریابی باشد.
در بازاریابی نمایشگاهی، یکی از اصلی ترین موارد در جهت جذب مشتری، دکور و تجهیزاتی است که در غرفه به کار گرفته شده که شامل کف پوش، میز و صندلی، تجهیزات و لوازم صوتی تصویری، میز پذیرایی، نور افکن و... است که شما امکان خرید و یا حتی اجاره این تجهیزات نمایشگاهی را دارید.
ارائه دهندگان تجهیزات نمایشگاهی، ملزوماتی که برای زیبا جلوه دادن و جذابیت غرفه نمایشگاهی خود نیاز دارید را چه برای مدت کوتاه و چه برای طولانی مدت اجاره داده و یا می فروشند اما اگر از آن دسته کسب و کارها و شرکت هایی هستید که مدام در نماشیگاه هایی که برگزار می شوند حضور دارید به صرفه است که تجهیزات و ملزومات نمایشگاهی مورد نیاز خود را خریداری کنید اما برای حضور یک یا دو دفعه در نمایشگاه ها، اجاره کردن تجهیزات نمایشگاهی به دلایلی که در ادامه این مقاله عنوان می گردد بهتر می باشد:
کاهش دادن هزینه های اجرایی و عملیاتی:
از آنجا که هزینه اجاره کردن تجهیزات نمایشگاهی کمتر از پرداخت هزینه برای خرید این ملزومات است، می توانید با اجاره کردن وسایل مورد نیاز خود، در هزینه های بازاریابی صرفه جویی کنید و بودجه بازاریابی خود را به عوامل دیگر هم اختصاص دهید.
تنوع در فضای غرفه نمایشگاه:
اگر شما به جای خرید ملزومات نمایشگاهی، به اجاره کردن آنها بپردازید این امکان را دارید که هر سال و در هر نمایشگاهی با اجاره کردن وسایلی جدید، فضای تازه ای به غرفه خود در هر نمایشگاه بدهید.
آسودگی در نصب تجهیزات:
اگر شما تجهیزات نمایشگاهی مورد نیاز خود را اجاره کنید، می توانید از هدر رفتن وقت خود در جهت نصب و راه اندازی وسایل در غرفه جلوگیری کنید و همچنین دیگر نیاز به پرداخت هزینه حمل و نقل وسایل نیست.
امکان داشتن استند پاپ آپ نمایشگاهی:
یکی از وسایلی که می توان در غرفه از آن استفاده کرد استند پاپ آپ است که بسیاری از شرکت ها از استند پاپ آپ در غرفه خود استفاده می کنند که در اصل مختص زمانی است که برای اولین بار در نمایشگاه حضور میابید.اجاره کردن استند پاپ آپ دلایلی دارد که در ادامه به آنها می پردازیم:
نصب آسان:
نصب این استند بسیار راحت بوده و زمان زیادی را از جهت نصب به خود اختصاص نمی دهد.
کارآیی بالا:
این ابزار کاربرد بسیار زیادی داشته و همچنین فضای کمی را در بر می گیرد که می توان آن را در مکانی قرار داد که نظر مشتریان را جلب کند.این استند پاپ آپ در طرح ها و اندازه های متفاوتی می باشد که می تواند تاثیر بالا و ماندگاری را در ذهن و دید مشتری ایجاد کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط farfari


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information مختصری درباره کابلهای فشار قوی و ضعیف سیاوش زرقانی 3 267 1397-5-8، 01:05 عصر
آخرین ارسال: mjbabaei
  سوالاتی درباره کرکره برقی samasori 0 32 1397-4-9، 10:54 صبح
آخرین ارسال: samasori
  همه چیز درباره سرامیک ghermez 0 50 1397-1-26، 12:54 عصر
آخرین ارسال: ghermez
  درباره کفسابی و سنگ سابی بیشتر بدانید liaaa 0 91 1396-9-19، 04:57 عصر
آخرین ارسال: liaaa
  میزکانتر نمایشگاهی/میزکانتر تاجدار چیست؟ liaaa 0 66 1396-9-19، 03:57 عصر
آخرین ارسال: liaaa
  اجاره تجهیزات نمایشگاهی و غرفه سازی به روش مدرن liaaa 0 119 1396-9-19، 03:53 عصر
آخرین ارسال: liaaa
  درباره لیفتراک novinmarketing 0 98 1394-8-13، 05:41 عصر
آخرین ارسال: novinmarketing
  مصالح و تجهیزات یوبوت (U-Boot Materials) seo 0 146 1393-12-23، 05:02 عصر
آخرین ارسال: seo
  حقایقی درباره قابلیت های روغن زنجیر maya 0 130 1393-12-11، 10:30 عصر
آخرین ارسال: maya
  اطلاعات درباره شیلنگ‌های هیدرولیک novinmarketing 0 232 1393-11-14، 12:04 عصر
آخرین ارسال: novinmarketing

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان