۱۳۹۴-۳-۳، ۱۱:۴۴ صبح
[rtl][url= دیزل]404 Not Found - KaraSahand ژنراتور[/url] از مسائلی مانند رسوبات داخلی و تجمع کربن آسیب می بیند.[/rtl]
[rtl] [/rtl]
[rtl] [/rtl]
[rtl]رسوبات داخلی و تجمع کربن به دلیل این است که دورههای طولانی اجرا در سرعت کم یا بار کم می باشد. چنین شرایطی معمولا در حالتی اتفاق می افتد که یک موتور حالت بیهوده خود را بصورت یک واحد مبدل وضعیت "استندبای" رها کرده و برای بسرعت رسیدن زمانی که نیاز است، آماده میباشد اگر توان رسانی به مجموعه برای باری که به آن اعمال شده است، بیش از توان مورد نیاز بوده باشد سبب می گردد تا واحد دیزل زیر بار باشد یا در برخی موارد زمانی که ست میخواهد شروع بکار کند، بار بعنوان آزمایش و بصورت زائده خارج می گردد.[/rtl]
[rtl] [/rtl]
[rtl]راهاندازی یک موتور با بار کم سبب فشارهای استوانهای کم شده و در نتیجه رینگ پیستون به شکل ضعیفی بسته میگردد زیرا بستگی به فشار گاز نیرو در برابر فیلم روغن بر روی سوراخها برای شکل دهی مهر و موم دارد. فشار سیلندری کم سبب احتراق ضعیف، فشار کم حاصل از احتراق کم و دما میگردد.[/rtl]
[rtl] [/rtl]
[rtl]احتراق ناقص موجب تشکیل دوده و پس ماند سوخت نسوخته شده که مسیر رینگهای پیستون را بسته و میچسباند و سبب کاهش زیاد در کارایی مهر و موم کردن میگردد و فشار کم ابتدایی را بیشتر میکند. زمانی که گازهای گرم احتراقی بصورت ضعیفی میوزند رسوبها ایجاد می شوند و رینگ پیستون را مسدود میکنند و سبب نیاز به روغن کاری بر روی دیوارههای استوانهای بدلیل "سوخت ناگهانی" میشوند و دودههایی لعاب مانند ایجاد میکنند که سوراخ روان میشود.[/rtl]
[rtl] [/rtl]
[rtl]کربن سخت از احتراق ضعیف تشکیل شده و بسیار خراشنده و ساینده می باشد، سپس سبب افزایش مصرف سوخت میگردد که همان دود آبی است انتظارمیرود که انسداد پیستون و فشار حفظ گردد.[/rtl]
[rtl] [/rtl]
[rtl]سپس سوخت محترق نشده از عقب رینگ پیستون نشت کرده و روغن کاری سرایت میکند. سوختن ناقص باعث میشود که تزریق کنندهها بوسیله دوده مسدود گردند و باعث وخامت بیشتر در احتراق و دودهای سیاه رنگ شود. مشکلی که با شکل گیری اسیدها در روغن موتور افزایش یافته توسط آب غلیظ گردیده و احتراق بوسیله محصولاتی که باید بصورت نرمال در دمای بالاتر جوش آیند است. این ساخت اسیدی (جوهری) در روغن-کاری باعث کندی شده اما بینهایت فرسایش مخرب برای سطح یاتاقان دارد.[/rtl]
منبع : [url= دیزل]404 Not Found - KaraSahand ژنراتور پرکینز[/url]
[rtl] [/rtl]
[rtl] [/rtl]
[rtl] [/rtl]
[rtl]رسوبات داخلی و تجمع کربن به دلیل این است که دورههای طولانی اجرا در سرعت کم یا بار کم می باشد. چنین شرایطی معمولا در حالتی اتفاق می افتد که یک موتور حالت بیهوده خود را بصورت یک واحد مبدل وضعیت "استندبای" رها کرده و برای بسرعت رسیدن زمانی که نیاز است، آماده میباشد اگر توان رسانی به مجموعه برای باری که به آن اعمال شده است، بیش از توان مورد نیاز بوده باشد سبب می گردد تا واحد دیزل زیر بار باشد یا در برخی موارد زمانی که ست میخواهد شروع بکار کند، بار بعنوان آزمایش و بصورت زائده خارج می گردد.[/rtl]
[rtl] [/rtl]
[rtl]راهاندازی یک موتور با بار کم سبب فشارهای استوانهای کم شده و در نتیجه رینگ پیستون به شکل ضعیفی بسته میگردد زیرا بستگی به فشار گاز نیرو در برابر فیلم روغن بر روی سوراخها برای شکل دهی مهر و موم دارد. فشار سیلندری کم سبب احتراق ضعیف، فشار کم حاصل از احتراق کم و دما میگردد.[/rtl]
[rtl] [/rtl]
[rtl]احتراق ناقص موجب تشکیل دوده و پس ماند سوخت نسوخته شده که مسیر رینگهای پیستون را بسته و میچسباند و سبب کاهش زیاد در کارایی مهر و موم کردن میگردد و فشار کم ابتدایی را بیشتر میکند. زمانی که گازهای گرم احتراقی بصورت ضعیفی میوزند رسوبها ایجاد می شوند و رینگ پیستون را مسدود میکنند و سبب نیاز به روغن کاری بر روی دیوارههای استوانهای بدلیل "سوخت ناگهانی" میشوند و دودههایی لعاب مانند ایجاد میکنند که سوراخ روان میشود.[/rtl]
[rtl] [/rtl]
[rtl]کربن سخت از احتراق ضعیف تشکیل شده و بسیار خراشنده و ساینده می باشد، سپس سبب افزایش مصرف سوخت میگردد که همان دود آبی است انتظارمیرود که انسداد پیستون و فشار حفظ گردد.[/rtl]
[rtl] [/rtl]
[rtl]سپس سوخت محترق نشده از عقب رینگ پیستون نشت کرده و روغن کاری سرایت میکند. سوختن ناقص باعث میشود که تزریق کنندهها بوسیله دوده مسدود گردند و باعث وخامت بیشتر در احتراق و دودهای سیاه رنگ شود. مشکلی که با شکل گیری اسیدها در روغن موتور افزایش یافته توسط آب غلیظ گردیده و احتراق بوسیله محصولاتی که باید بصورت نرمال در دمای بالاتر جوش آیند است. این ساخت اسیدی (جوهری) در روغن-کاری باعث کندی شده اما بینهایت فرسایش مخرب برای سطح یاتاقان دارد.[/rtl]
منبع : [url= دیزل]404 Not Found - KaraSahand ژنراتور پرکینز[/url]
[rtl] [/rtl]