مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: - لزوم مستندسازی تجربیات فعالان اجتماعی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خبرگزاری فارس - لزوم مستندسازی تجربیات فعالان اجتماعی

رئیس سازمان اداری و استخدامی مستندسازی تجارب ناشی از فعالیت انجمن‌ها و سمن‌ها را متذکر شد و گفت: مدیریت دانش این نوع فعالیت‌ها هم باید انجام شود به طوری که دولت هم حاضر است در این راستا تجربه‌های موفق را احصا و تسهیل امور فعالان در خیریه‌ها است.
[img=552x0]https://media.farsnews.com/Uploaded/Files/Images/1398/05/24/13980524000365_Test_PhotoN.jpg[/img]به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، همایش کشوری «پیشگامان آئین محبت» ظهر امروز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان و دبیرخانه کلان منطقه ۶ آمایشی کشور با محوریت حمایت‌طلبی و به منظور اشاعه و نهادینه کردن فرهنگ احسان در جامعه، انتقال تجارب ارزنده و بررسی ایده‌های جدید در حوزه جلب مشارکت‌های مردمی و اجتماعی سازی سلامت با مشارکت خیرین و سمن‌های فعال سلامت استان با حضور جمعی از خیرین و مدیران از سراسر کشور و مقامات ارشد استانی و کشوری و از جمله جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، علی آقامحمدی مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور - رئیس کمیسیون علمی- راهبردی چشم‌انداز مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و حقیقی استاندار زنجان و عضو هیأت امنای دانشگاه برگزار شد.
برگزاری چهار کارگاه تخصصی با عناوین کارگاه چگونگی جذب منابع مالی در سمن‌ها و موسسات خیریه، کارگاه نقش سمن‌ها و موسسات خیریه در مدیریت سوانح و حوادث، کارگاه سمن‌ها موسسات خیریه، تحریم و مدیریت چالش‌ها و کارگاه نقش سمن‌ها و موسسات خیریه در توسعه پایدار در مرکز همایش‌های بین‌المللی روزبه دانشگاه علوم پزشکی زنجان از جمله برنامه‌های این همایش بود. 
جمشید انصاری در همایش «پیشگامان آئین محبت» به تجارب قابل توجه زنجان در حوزه فعالیت در حوزه خیرین سلامت در استان اشاره و اظهار کرد: این فعالیت‌ها ناشی از فکر کردن به دیگران در جامعه است.
معاون رئیس‌جمهور با تاکید بر متنوع بودن فعالیت‌های اجتماعی افزود: جلب مشارکت دیگران برای فعالیت‌های اجتماعی هم باید مد نظر قرار گیرد که نتیجه آن تشکیل تشکل‌ها و انجمن‌ها است.
وی به فعالیت 150 هزار خیر در مهرانه زنجان و فرصت پیش‌آمده برای این خیران برای عرضه توانمندی‌های خود اشاره و تصریح کرد: تشکیل و فعالیت‌های سمن‌ها و انجمن‌ها به شخصیت وجود انسان‌ها هم جهت می‌دهد.
انصاری عمل به وظایف انسانی را نتیجه شکل‌گیری انجمن‌های خیریه دانست و ادامه داد: حضور در این انجمن‌ها و تذکر در مورد عمل به وظایف اجتماعی از دیگر مزایایی فعالیت خیریه‌ها است.
رئیس سازمان اداری و استخدامی مستندسازی تجارب ناشی از فعالیت انجمن‌ها و سمن‌ها را متذکر شد و گفت: مدیریت دانش این نوع فعالیت‌ها هم باید انجام شود به طوری که دولت هم حاضر است در این راستا تجربه‌های موفق را احصا و تسهیل امور فعالان در خیریه‌ها است.
وی با تاکید بر به اشتراک گذاشته شدن تجارب فعالیت در انجمن‌ها و سمن‌ها تصریح کرد: تجارب جمع‌بندی باید مدیریت و در همایش‌هایی به مانند امروز در اختیار دیگران قرار گیرد.
پ
[img=552x0]https://media.farsnews.com/Uploaded/Files/Images/1398/05/22/13980522000485_Test_PhotoN.jpg[/img]* زنجان بهشت خیرین است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هم در این همایش با تاکید بر اینکه برگزاری همایش پیشگامان آئین محبت پیام‌‎های خود را دارد، افزود: فعالیت در این حوزه همواره نیازمند یادگیری و یاددهی است.
پرویز قزلباش با بیان اینکه فعالیت خیریه‌ها از افتخارات استان و کشور محسوب می‌شود، افزود: خیرین سلامت استان دارای شاخصه‌های خاص خود هستند.
وی با بیان اینکه بنا به اعتراف دیگران زنجان بهشت خیرین به شمار می‌رود، تصریح کرد: خیریه‌های زنجان توانمند، نوآور و ساماندهی شده فعالیت می‌کنند.
قزلباش تاکید کرد: خیریه‌های حوزه سلامت زنجان به دلیل نوآور و ساماندهی شده بودن در صدد ارائه الگودهی به دیگر مناطق کشور هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بر محوریت مردم در ایجاد حرکت‌های مردمی توسعه‌محور تاکید کرد و گفت: در همین راستا برگزاری نخستین همایش کشوری آئین محبت برنامه‌ریزی شده است.
انتهای پیام/73004/ق40/ر