مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: فاطمه رهبر انقلابی رفت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دکتر مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در یادداشتی نوشت: دکتر فاطمه رهبر، بانویی انقلابی بود که مجاهدتهای بی پایانش در عرصه زنان و خانواده مثال زدنی و الگویی برای تمامی بانوان آزاد اندیش کشورمان است، تلاش و مجاهدت های خستگی ناپذیر این بانو که دلسوزانه با کلام و اقدام جهادی اش مردم را برای خدمت به محرومین به حرکت وامیداشت، هرگز فراموش نخواهد شد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در یادداشتی نوشت: دکتر فاطمه رهبر، بانویی انقلابی بود که مجاهدتهای بی پایانش در عرصه زنان و خانواده مثال زدنی و الگویی برای تمامی بانوان آزاد اندیش کشورمان است، تلاش و مجاهدت های خستگی ناپذیر این بانو که دلسوزانه با کلام و اقدام جهادی اش مردم را برای خدمت به محرومین به حرکت وامیداشت، هرگز فراموش نخواهد شد. 
فقدان این بانوی بزرگوار سولمه ای جبران ناپذیر در حوزه سیاست و کنشگری زنان است، عملکرد وی در دوره های مختلف مجلس نشان داد که دغدغه اصلی ایشان، پیگیری مسائل زنان و دختران ایران زمین بود، اما چیزی که فاطمه رهبر را به عنوان یک شخصیت سیاسی ممتاز می کرد، سرچشمه گیری تفکر فاطمه رهبر از چشمه زلال و ناب گفتمان انقلاب اسلامی بود. 
فاطمه رهبر ریشه حل مشکلات زنان و دختران ایرانی را الگوگیری از دستورات ناب اسلام محمدی (ص) در خصوص زنان و خانواده می دانست و برخلاف بسیاری از سیاست بازان به ریسمان پوسیده و نخ نمای تفکرانت فمینیستی در حوزه زنان چنگ نمی زد. در طول حیات سیاسی خود، طرح های بسیاری را در جهت استیفای حقوق زنان و خانواده به مجلس برد که عناوین زیر تنها بخشی از آن است. 
تساوی دیه زن و مرد در تصادفات، پرداخت تفاوت دیه زن و مرد از صندوق خسارت های بدنی، به ارث بردن زمین توسط زن، از اموال همسر، افزایش مرخصی زایمان زنان از ۶ ماه به ۹ ماه، اختصاص ۲ هفته مرخصی تشویقی به مردانی که صاحب فرزند می شوند، تصویب بیمه زنان خانه دار با اولویت زنان سرپرست خانواده، دریافت مستمری توسط افرادی که سابقه پرداخت ۱۰ سال بیمه و یا کمتر از ۱۰ سال را دارند، کاهش ساعت کار بانوان، پرداخت مستمری مادر پس از فوت به فرزندانش، قانون مبارزه با قاچاق انساان که بیشتر قربانیانش زنان هستند، احترام به حقوق کودکان دارای معلولیت در جهت حفظ هویت آنها و ....
امروز همه ما بویژه زنان وکودکان محروم و نیازمند جامعه از غم دوری ات رنج می بریم. و خلاصه کلام آنکه شما در تمام ادوار مجلس و عرصه های خدمت از ابتدا تا انتها فاطمه رهبر انقلابی ماندی بدون تغییر و تبدیل.
انتهای پیام/