مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: کلاس مهدویت برای کودکان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کلاس مهدویت برای کودکان
وقتی حرف از مهدویت میشه برخی فکر می کنن که باید حرفای عجیب و غریب و مرموز بزنن اونم برا آدم بزرگا و پا منبری های پا به سن گذاشته اما اصلا اینطور نیست ، مهدویت رو باید به زبان ساده و با مثال و قصه و داستان برای بچه ها توضیح داد.
اونی که پا به سن گذاشته دیگه انرژی برای کار جهادی و مهدوی نداره اما این بچه ها هستن که آینده ی انقلاب در دست اون هاست و باید با عزم راسخ زمینه ی ظهور رو فراهم کنن.
اینکه امام خامنه ای فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید ، خب اسرائیل که با باد هوا نابود نمیشه ، همین من و شما و همین بچه ها باید دست به دست هم بدیم و نابودش کنیم.
نسل آینده اگر با آموزه های مهدوی و آخرالزمانی تربیت بشه ، دنیا رو متحول میکنه، اصلا به همین خاطر اسم مجموعه ما مهدی یاوران هست و همیشه به بچه ها تاکید میکنیم که ما باید یاور امام زمان باشیم.
پس از مهدویت غافل نشیم و درگیر روزمرگی نشیم و تمرین کنیم که هر کاری می کنیم  و هر قدمی که بر میداریم و هر حرفی که میزنیم برای رضای خدا و تعجیل در ظهور آقا باشه اگه لحظه لحظه های زندگیمون رو یاد امام زمان باشیم نه تنها زندگی خودمون بلکه زندگی مردم دنیا متحول میشه و چه سعادتیه که این تحول در دوران عمر ما باشه و ما هم تو این دگرگونی مهدوی نقشی داشته باشیم ، پس خوشا به سعادت اونیکه که نقش پر رنگ تری داره و به کسی نقش پررنگ میسپارن که نقشه ی زندگیش رو مهدوی کشیده باشه
التماس دعا
یا علی