مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: بانکامتیاز و کمد جایزه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کمد جایزه مذهبی
کمد جایزه تاثیر فراوانی در انگیزه بچه ها برای شرکت در کلاس ها و منظم بودن سر کلاس ها داره.
یه کمد که با محصولات متنوع فرهنگی و لوازم التحریر و ... تجهیز شده و برای هر کدام از اجناس یه امتیاز تعیین شده مثلا خط کش ژله ای 50 امتیاز ،
اسم جوایز موجود رو تو یه برگه می نویسید و جلوی هر کدوم امتیاز مورد نیاز رو هم می نویسید و پشت شیشه کمد یا کنار کمد نصب می کنید تا بچه ها بتونن ببینن.
مثلا پاک کن 10 امتیاز
تخته شاسی 100 امتیاز
پیکسل شهدا 40 امتیاز
و ...
بچه ها برای گرفتن جایزه باید امتیاز اون رو جمع کنن و به شما بدن و شما جایزه رو به اونها میدید.
تا جایی که ممکنه از آوردن محصولاتی که روش عکس باب اسفنجی و بن تن و ... است خود داری کنید و از لوازم مزین به عکس شهدا خصوصا شهید حججی استفاده کنید.
کارت امتیاز
کارت امتیاز برای بچه ها خیلی جذاب و اثر بخش هست. فقط کافیه کارت امتیاز رو در طرح های مختلف با عدد امتیاز مختلف مثلا 5 ، 10 ، 20 چاپ کنید.
حالا سر کلاس به بچه های ساکت و منظم و کسایی که خوب گوش دادن امتیاز میدید و برای بی انضباط ها توی لیست امتیاز منفی ثبت می کنید. میتونید اول هر جلسه از درس جلسه قبل سوال بپرسید و به بچه هایی که جواب درست دادن امتیاز بدید اینطوی بچه ها سر کلاس بیشتر به درس گوش میدن.
توجه کنید که امتیاز ها باید طوری باشند که بچه ها نتونن ازش کپی بگیرن و سر شما رو کلاه بزارن. بخاطر جلوگیری از این زرنگ بازی ، باید یه مهر تهیه کنید و روی هر امتیاز یه مهر بزنید تا قابل جعل کردن نباشه.
اما اصل موضوع اینه که باید کمد جایزه هم داشته باشید که بچه ها با امتیاز هاشون از داخل کمد جایزه بردارن.



از وبلاگ مهدی یاوران
http://mahdyyavaran.blog.ir/post/21
چند تا طرح امتیاز رنگی و سیاه سفید مهدی یاوران رو براتون قرار دادیم که اگر دوست داشتین استفاده کنید. طرح ها رد سایز آ چهار طراحی شدن.
بقیه در ادامه مطلب ...
یقینا بچه ها کارت امتیاز ها شون رو به خانواده نشون میدن به همین دلیل توی این طرح های کارت امتیاز یک روی کارت پیامی برای بچه ها داره و پشت کارت هم پیامی برای والدین طراحی شده.
کارت امتیاز لایه باز
طرح پشت کارت در پایین قرار داده شده
کارت ماتیاز مذهبی
mahdy yavaran| يكشنبه ۱۰ آذر ۹۸