مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: چاپ کاتالوگ ارزان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
چاپ کاتالوگ ارزان از جمله امکاناتی است که جهت اشنایی با یک کالا و خدمات استفاده می گردد . بهره گیری از فنون تبلیغاتی مثل کاتالوگ و بهره مندی از خدمات چاپ کاتالوگ ارزان قسمت عظیمی از تجارت برای سازمان های بزرگ محسوب می شود . کاتالوگ تک محصولی جهت شناسایی یک کالا و کاتالوگ چند محصولی جهت اشنایی با چندین کالا استفاده می گردد. در واقع کاتالوگ مزایایی دارد که به بعضی از این مزیت ها اشاره می کنیم :
– کاتالوگ سایز های مختلف و وزن کمی دارد و به سهولت قادر هستیم ان را حمل کرده و در هر زمانی به مطالعه ان بپردازیم.
– کاتالوگ خیلی کاربردی و خلاصه کالای مورد نظر را معرفی کرده و از زیاده روی پرهیز می کند.
– طریقه انتقال پیام کاتالوگ کاملا حساب شده و اثر بخش است.
بیشترین سفارش طراحی کاتالوگ ارزان در تهران انجام می شود چرا که اکثر سازمان های سازنده در تهران مشغول به کار هستند و ضروری است خدمات خود را معرفی نمایند . مراکز چاپ که به چاپ کاتالوگ ارزان در تهران اشتغال دارند معمولا ادعا می کنند که کاتالوگ را با بیشترین کیفیت و همین طور کمترین قیمت چاپ می کنند ، اما اگر تنها یک دفعه به این شرکت ها در خواست چاپ دهید می فهمید که سخن و کارشان باهم متفاوت است.
چاپخانه های کمی مانند چاپخانه شرکت افراگرافیک هم هستند که کیفیت کار آنها خیلی زیاد است و هزینه های خیلی عادلانه ای را برای خدمات خود در نظر گرفته اند . چاپ شرکت افراگرافیک که به چاپ کاتالوگ ارزان در تهران اشتغال دارد صعود خود به قله موفقیت را از رعایت بعضی موارد کلیدی دارد . بعضی ازاین نکات عبارتند از :
با اهمیت ترین نکته ، چاپ کاتالوگ ارزان است . با انجام چاپ کاتالوگ ارزان سبب جلب نظر خیلی از سازمان ها خواهید شد اما برای اینکه قادر باشید در چاپ ارزان موفق شوید به خاطر داشته باشید که هیچ وقت کیفیت را فدای قیمت نکنید . در خیلی مواقع می بینیم چاپ ارزان با کم شدن کیفیت همراه بوده و سبب ناخشنودی مشتری می گردد .
استرداد فوری سفارش از دیگر از مواردی است که رعایت ان سبب پیروزی شما می گردد . سفارش طراحی و چاپ کاتالوگ فوری در اکثر تبلیغات چاپخانه ها دیده می شود . چاپ کاتالوگ فوری اغلب سبب نارضایتی مخاطبان می شود چرا که تعجیل در هر امری سبب به وجود امدن ایراد در ارائه می گردد . ضروری است طوری کار را انجام دهید که چاپ فوری و کیفیت در کنار هم قرار گیرند.
اگر قادرید دستگاه های دیجیتال را تهیه نمایید میتوانید قسمت چاپ کاتالوگ دیجیتال را تاسیس نمایید. لزوم چاپ کاتالوگ دیجیتال دستگاه های چاپی هستند که به طور دیجیتال کار چاپ را اعمال می کنند . چاپ کاتالوگ به طور دیجیتال مزایایی خیلی زیادی نسبت به بقیه چاپ ها مثل چاپ افست دارد و کیفیت آن هم بیشتر است.
قیمت چاپ کاتالوگ ارزان
یکی از نکات با اهمیت در محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ بودجه و قیمت است . پیش از شروع به کار برای چاپ کاتالوگ ارزان ، ضروری است یک فکر مالی جهت اختصاص دادن به این امر  داشته باشید . اگاهی از قیمت چاپ کاتالوگ ارزان و بروشور سبب می شود کاتالوگی متناسب با بودجه انتخاب کنید . مدیران تجارت ها اکثرا از راه چاپ کاتالوگ ، مطلوب ترین قرار دادهای خود را اعمال می کنند .
عوامل اثر گذار در قیمت کاتالوگ
– ابعاد کار
– نوع کاغذ
– گراماژ کاغذ
– تعداد رنگ ، خط تا ، تیراژ ، روکش ، نوع صحافی و هزینه بسته بندی و ارسال
معمولا جلد کاتالوگ از جنس گلاسه 250 و 300 گرم و اوراق داخلی ان گلاسه 150 و 170 گرم هستند، اندازه برگه A4 به طور عمودی و افقی بیشترین کاربرد را دارد ، صحافی آن بصورت منگنه ساده یا لوپ و در تعداد اوراق بیشتر چسب گرم است
سایر خدمات : سلفون، یو وی موضعی و سیلندری، برش و قالب خاص، لوگو برجسته، نقره کوب، رنگ پنجم و …
منبع