مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: نتیجه نهایی تزریق چربی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
امروزه عوامل بسیاری موجب شده تا روند پیری پوست به شدت سرعت داشته باشد و شاهد آن هستیم که بیشتر افراد در سنین پایین تر نیز دچار چین و چروک هایی در قسمت های صورت و روی دست ها هستند. در گذشته رسیدن به پوستی شاداب و جوان و داشتن لبخندی زیبا ممکن بود که بسیار دست نیافتنی و یا مانند یک رویا باشد اما امروزه با توجه به روش هایی که در زمینه زیبایی و سلامت پوست وجود دارد به راحتی می توان که به پوستی شاداب و جوان دست پیدا کرد.
[تصویر:  tazrigh-charbi-1.jpg]
 
تزریق چربی یکی از بهترین و مناسب ترین مواد های تزریقی برای پرکردن منافظ پوست و فرو رفتگی های روی صورت و اندام ها است که استفاده از چربی بدن با توجه به ماندگاری بالا و نتیجه نهایی تزریق چربی که دارد بسیار ارزشمند است.
کلاژن یکی از مهم ترین پروتئین های پوست است که با بالا رفتن سن از میزان در پوست کم می شود و از این رو پوست دچار تغییرات بزرگی می شود که افراد با تزریق چربی فرم مناسبی را به صورت خود می بخشند نتایج اولیه تزریق بعد از انجام آن به خوبی روی صورت مشهود می شود اما نتیجه نهایی تزریق چربی ممکن است تا رفع کبودی و ورم چند هفته طول بکشد از این رو مراقبت بعد از تزریق چربی بسیار در نتیجه اهمیت دارد.
هرینه تزریق چربی به پوست خیلی بالاست و عوارض داره