مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: گردشگری کوهنوردی چیست ؟ آشنایی با انواع گردشگری در خانه گردشگری ویرا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
داستان ما

داستان اهالی خانه گردشگری ویرا از سال ۱۳۸۷ آغاز شد. در سال‌هایی که گذشت، ما به صورت حرفه‌ای سفر کردیم، پای درد و دل مردم محلی ‌نشستیم، در مکتب استادان این رشته آموختیم و مهم‌­ترین رویدادهای این صنعت پیچیده را در مجامع بین‌المللی دنبال کردیم. تجربه‌های ما در تمام این سال‌ها  ثابت کرد، نیاز ویژه‌­ی جامعه­‌ی امروز ما، حرکت به سمت توسعه­‌ی پایدار و مهم‌­ترین راه رسیدن به آن، آگاهی در همه­‌ی سطوح است. از سوی دیگر، به دلیل وجود خلاءهای بسیار در زمینه‌‌‌­ی گردشگری و سایر حوزه‌­های مربوط به آن، ما را بر آن داشت که قدم در راه پر فراز و نشیب آموزش بگذاریم.دستاوردهای ما در تمام این سال‌ها، شامل برگزاری تورهای مختلف و کارگاه‌های تخصصی؛ طراحی و تدوین دوره­‌ی ملی راهنمای تخصصی گردشگری کودک و شناساندن و گسترش آن در کشور؛ آموزش و ترویج سبک زندگی و سفر کم­‌شتاب؛ اجرای ایده‌های نوین مانند تلفیق تئاتر و گردشگری برای اولین­ بار در ایران؛ نوشتن کتاب و مقاله‌های مختلف و بسیاری از این دست بوده است. تمام این برنامه‌ها در نهایت، منجر به پرورش افراد بسیاری در شهرهای مختلف شده که اکنون از فعالان موفق این حوزه هستند.حال، با کوله‌باری از این آموزه‌ها و تجربه‌های بسیار، قصد داریم، فعالیت‌های‌مان را گسترده‌تر کنیم و در این خانه کنار هم، دریچه‌های متفاوتی در حوزه‌­ی گردشگری با روش‌های نوین و به­روز دنیا باز کنیم تا طعم شیرین آموزش کارآمد و اصولی به همراه لذت را با هم بچشیم.

چشم‌انداز

ما قدم در راه سختی گذاشتیم تا در کنار هم، تجربه‌های نابی به دست بیاوریم؛ تجربه‌هایی که در بلندمدت، منجر به ارتقاء سطح گردشگری ایران شود و به روزی برسیم که بتوانیم در زمینه­‌ی گردشگری و آموزش در این حوزه، نه فقط در کشورمان، بلکه در جامعه­‌ی بین‌المللی هم پیشرو باشیم.

اهداف آموزشی

گردشگری، صنعت پیچیده‌ای در دنیای امروز است که در سراسر جهان به صورت آکادمیک به آن پرداخته می‌شود. می‌گویند این رشته، آینده­‌ی جهان را تعیین می‌کند، اما در ایران گام‌های جدی و علمی در زمینه‌­ی تولید محتوای آموزشی منطبق با دستاوردهای بین‌المللی و بومی‌سازی کردن آن­‌ها برداشته نشده تا جایی که صنعت گردشگری در این کشور تنها به سطح برگزاری تورهای غیر استاندارد تقلیل پیدا کرده است. بنابراین؛ ما با توجه به اهمیت این رشته و اعتقاد به آموزش صحیح، اهداف­‌مان را در ویرا این­گونه‌ تعیین کردیم:– توجه به آخرین دستاوردهای صنعت گردشگری در دنیا– داشتن رویکرد توسعه­‌ی پایدار-استفاده از دانش استادان و کارشناسان متخصص– داشتن رویکردی نوین به مفاهیم و موضوعات گردشگری– به­‌کارگیری به روزترین روش‌های آموزشی– گسترش همگانی آگاهی و دانش در حوزه­‌ی گردشگری

رویای ما

ما اهالی خانه‌­ی‌ گردشگری ویرا، گردشگری را رکن مهم بالندگی‌ جسم و جان و گردشگر را خواهان رشد و آگاهی می‌دانیم. در این خانه می‌خواهیم در کنار هم ویرای وجودمان را رشد ‌دهیم تا به زیستی بهتر و آگاهانه‌تر برسیم.