مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: ترخیص نمودن پوشاک از گمرک
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بسیاری از پوشاک و لباس هایی که در بازار های داخلی به فروش می رسند، کالا های وارداتی هستند و فقط درصد کمی از آن ها تولید داخل می باشند . بر اساس آخرین آمار منتشر شده در سال 1396 توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران، واردات لباس در این سال حدود 60 میلیون دلار بوده است که کشور ترکیه با صادرات حدود 38 میلیون دلاری خود به ایران در رتبه اول قرار دارد و بعد از آن کشور های چین و آلمان در رتبه دوم و سوم قرار گرفته اند .
نا گفته نماند، آمار های منتشر شده در هر سال فقط شامل واردات قانونی پوشاک از طریق گمرکات کشور است و بیشتر واردات البسه و پوشاک به صورت قاچاق و از مرز های غربی و جنوبی کشور انجام می گیرند . پس نمی توان فقط بر آمار رسمی و قانونی بسنده کرد . به هر حال اغلب تجار ترجیح می دهند واردات خود را از طریق گمرکات و به صورت قانونی انجام دهند، چرا که در سال های اخیر با قاچاق و واردات غیر قانونی کالا ها به شدت برخورد می شود .
ترخیص پوشاک در سال های اخیر با مشکلات متعددی همراه بوده است . در ارتباط با واردات پوشاک و پارچه، ترخیص پوشاک، ثبت سفارش و ... می توانید با کارشناسان مجموعه ترخیص کالا فرا تجارت هخامنش تماس حاصل فرمایید . کارشناسان این مجموعه تمامی تلاش خود را می کنند که بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند .