مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: راه های دانلود برنامه های تحریم شده گوگل
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
امروزه گوگل پلی به عنوان سرویسی محبوب برای دانلود اپلیکیشن‌های اندرویدی شناخته می‌شود. اما برای کاربران ایرانی دانلود [b]برنامه های تحریم شده[/b] میسر نیست. ما در این مقاله راه‌حل‌هایی را در این زمینه ارائه می‌دهیم.

همان‌طور که گفتیم به دلیل تحریم کاربران ایرانی گوگل پلی توسط گوگل، امکان دانلود برخی از برنامه‌ها برای کاربران ایرانی وجود ندارد و معمولا کاربران برای دانلود یک سری از برنامه‌ها یا بازی های تحریم شده گوگل پلی مانند بازی Clash of Clans با پیغام خطای This item isn’t Available in your Country مواجه می‌شوند. اما جای نگرانی نیست. ما در ادامه شما را با نحوه دانلود برنامه های تحریم شده گوگل پلی آشنا خواهیم کرد و اشاره می‌کنیم که چگونه می‌توانید نسبت به نصب برنامه های تحریم شده گوگل پلی اقدام کنید.
[تصویر:  google-play-1.jpg]
 
تنظیمات و استفاده از فیلترشکن
درواقع به علت وجود تحریم‌ها، کاربران ایرانی گوگل پلی امکان دانلود برخی از برنامه‌ها را به صورت مستقیم ندارند. در این راستا یکی از روش‌های دور زدن تحریم های گوگل و روش دانلود برنامه های تحریم شده گوگل پلی این است که مراحل زیر را طی کنید:
  • ابتدا باید گوگل پلی خود را به جدیدترین نسخه آپدیت کنید.

  • سعی کنید فیلترشکنی معتبر و استاندارد داشته باشید. در استفاده از فیلتر شکن برای انواع برنامه‌هایی که در لیست برنامه های تحریم شده گوگل پلی قرار دارند، فیلتر شکن باید روی سرور آمریکا تنظیم باشد.

  • حالا که مقدمات کار را فراهم کردید، به بخش تنظیمات (Setting) گوشی اندرویدی خود بروید.

  • در قسمت Apps برنامه Google Play Store را پیدا کرده و روی نام آن ضربه بزنید.

  • حالا در کادری که باز می‌شود، Clear Data را انتخاب کرده و Force Stop را نیز برگزینید و از بخش تنظیمات خارج شوید.

  • فیلترشکن را باز کنید و متصل شوید و اپلیکیشن گوگل پلی را باز کنید.

  • حالا بدون اینکه برنامه گوگل پلی را ببندید، به صفحه Home بیایید و فیلترشکن را غیرفعال کنید.

  • به گوگل پلی باز گردید و از آن استفاده کنید.
به همین راحتی و با طی کردن مراحلی که در بالا بیان شده است، شما می‌توانید برنامه های تحریم شده را دانلود کنید.
[تصویر:  play-store.jpg]
 
استفاده از مارکت های جایگزین گوگل پلی
از آنجایی که گوگل پلی استور یکی از منابع قابل اعتماد برای دانلود انواع برنامه‌های اندرویدی به شمار می‌رود، می‌توانید میلیون‌ها برنامه را در دل آن پیدا کنید که با ارائه توضیح و نظر کاربران، راهنمای خوبی را جهت انتخاب برای دانلود فراهم می‌آورند. اما گاهی به دلیل تحریم و مشکلاتی از این قبیل یا پولی بودن برخی از برنامه‌ها در گوگل پلی، امکان استفاده از آن برای کاربران میسر نیست. در این راستا راه‌حل ابتدایی که به ذهن می‌رسد این است که از سایر مارکت‌های اندروید برای این کار استفاده کنید.
ناگفته نماند که برنامه های جایگزین گوگل پلی، علاوه بر اینکه برنامه‌های تحریم شده را ممکن است برای دانلود کاربران در اختیار داشته باشند، برخی از برنامه‌های پولی را نیز رایگان عرضه می‌کنند و همچنین برخی از آن‌ها امکان دانلود فایل APK را نیز برای کاربر میسر خواهند ساخت. البته برای استفاده از این برنامه‌ها باید دقت داشته باشید که پیش از استفاده به بخش تنظیمات و بعد Security رفته و عبارت «Unknown sources» یا «دانلود از منابع ناشناس» را فعال کنید تا گوشی شما اجازه دانلود برنامه‌ها از منبعی به غیر از پلی استور گوگل را داشته باشد.
 منبع : مجله فروشگاه اینترنتی پلازا