مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: بررسی عملکرد هیتر گازی برای درست ترین انتخاب
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هیتر گازی یا دستگاه‎های گرمازا تجهیزاتی گرمایشی که در انواع تابشی، فن‎دار و همرفتی تولید می شود و برای گرمایش فضاهای بزرگ صنعتی و خانگی استفاده می شود.
هیتر های گازی از مبدل حرارتی، مشعل اتمسفریک، کلاهک تعدی، کنترل حدی، فن کنترل، اکسی پیلوت و فن تشکیل می شوند.
نحوه عملکرد هیتر گازی

عملکرد هیتر و کوره هوای گرم گازی و گازوئیلی یا دوگانه‌سوز بدین صورت است که هنگامی که ترموستات اتاقی فرمان کار می‌دهد. مشعل دستگاه روشن‌ شده و تا زمانی که دمای کوره به حد مشخص نرسد اجازه عملکرد فن صادر نخواهد شد به همین صورت هنگامی که دمای اتاق از حد تنظیم شده ترموستات بالاتر رفت ترموستات فرمان قطع را صادر می‌کند و منبع گرما خاموش می‌شود و تا هنگامی که دمای محفظه بالای کوره به حد تعیین شده حدوداً نرسد اجازه خاموش شدن فن صادر نمی‌شود.
گاز توسط کنترل شیر گاز وارد مشعل اتمسفریک هیتر می شود و با روشن شدن مشعل حرارت آن در مبدل حرارتی حرکت کرده و گازهای سوخته شده از دودکش خارج می شود، با گرم شدن مبدل حرارتی (کوره هیتر) فن آکسیال با گذر هوا از بین صفحه های خروجی مبدل هوای سرد محیط را گرم کرده و به بیرون هیتر پرتاب و محیط مورد نظر را گرم می کنند.
انواع هیتر گازی
[تصویر:  8uce5kjuunxl.jpeg]

هیتر گازی تابشی در انواع گرماتاب‎های سقفی، دیواری هیتر سرامیکی و هیتر ایستگاهی
هیتر گازی فن‎دار در انواع هیتر گازی کابینتی و هیتر گازی ایستاده- جت هیترها
هیتر گازی بدون فن همرفتی در انواع بخاری‎های زمینی

انتخاب هیتر گازی

انتخاب و خرید انواع هیتر گازی نیاز به داشتن اطلاعتی از فضای مورد استفاده است مانند منطقه آب و هوایی که شما در آن زندگی می کنید ، ارتفاع سقف شما ، چه اتاق های کنار یک اتاق که شما در آن گرم می شوید ، چه عایق کاری داشته باشید ، آیا اتاق از نور مستقیم خورشید برخوردار است ، پنجره ها چقدر بزرگ هستند و پرده های محکم دارند یا خیر، نوع پنجره دو جداره است یا نه؟
شما میتوانید برای اطلاع دقیق از قیمت ها و مشخصات فنی هیتر های گازی به سایت پایا دما بخش هیتر مراجعه نمایید و از مشاوران متخصص اطلاعات کسب نمایید.