مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: مراقبت مو بعد از انجام کراتینه مو
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مراقبت مو بعد از انجام کراتینه مو موضوعی است که درباره آن در این مقاله بحث و گفتگو خواهیم کرد. مو یکی از مهمترین عوامل زیبایی انسان است. رنگ، مدل و مرتب بودن مو تاثیر زیادی بر چهره فرد می گذارد. افرادی که موهایی زیبا و مرتب دارند معمولا بیشتر به دل می نشینند و جذابیت بیشتری دارند، به همین دلیل خانم ها و آقایان زیادی به دنبال راهی برای مرتب بودن موهایشان هستند. کراتینه مو یک راه حل برای صافی و مرتب شدن مو است که در چند سال گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده است.

افراد برای داشتن موهایی صاف و درخشان به سراغ خدمات کراتینه مو می روند. کراتینه مو باعث تقویت موهای آسیب دیده و مرتب شدن آن ها می شود. کسانی که موهایشان را کراتینه می کنند باید توجه داشته باشند کراتینه بین سه تا شش ماه ماندگاری دارد و برای اینکه عمر بیشتری داشته باشد باید نکات ویژه ای را رعایت کرد. به طور مثال باید از شوینده های مخصوصی برای شستشو مو استفاده کرد.
انتخاب رنگ و مش مناسب
انتخاب رنگ و مش مناسب دغدقه بسیاری از خانم ها شده است. امروزه رنگ های متنوعی در بازار وجود دارد که هر کدام زیبایی منحصر به فرد دارند. بهتر است رنگ مو بر اساس رنگ پوست افراد انتخاب شود. رنگ مش که طرفداران زیادی دارد انتخابی مناسب برای افراد مختلف است. لایه های رنگ روشن میان رنگ تیره مو باعث جذابیت چهره افراد می شود. در این مقاله قرار است به اطلاعات بیشتری درباره انتخاب رنگ و مش مناسب بر اساس رنگ پوست و موارد دیگر هر شخص بپردازیم.
خانم های زیادی تمایل دارند زمان عید نوروز و مراسم های شاد موهایشان رنگ و مش کنند. مش کردن کاری تخصصی به حساب می آید که برای انجام آن باید به مراکز ارائه خدمات رنگ و مش مراجعه کنیم. البته برخی از افراد به دلیل هزینه یا مواردی دیگر ترجیح می دهند موهایشان را در خانه مش کنند، اما این کار نیاز به مهارت زیادی دارد و از عهده افراد عادی بر نمی آید.


منبع : https://parniahair.ir/