مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: چرا رهبری در شبکه های اجتماعی حضور دارند؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
❓ آیا تا بحال این سوال برایتان پیش آمده است که اگر #اینستاگرام، #توییتر و امثال آن صهیونیستی است، پس چرا کانال khamenei.ir در این شبکه ها حضور دارد؟
آیا حضور این کانال در #شبکه_های_صهیونیستی مورد تایید #امام_خامنه_ای یا دفتر امام خامنه ای است؟
آیا حضور آنها می تواند تاییدی برای حضور سایر مومنین محسوب شود؟
آیا این کانال ارتباطی با #دفتر امام خامنه ای دارد؟

? همیشه در جواب این سوالات، مواردی را خدمت دوستان خود عرض می کردم. مثلا یکی از جواب هایی که در جواب برخی از سوالات بالا عرض می شد این بود که:

? همیشه فتوای مرجع تقلید اعلم حجت و لازم به عمل کردن است.
?در مورد حجت بودن فعل یعنی کار و عمل خود مرجع تقلید نیز بحث هایی وجود دارد و ممکن است برخی بگویند: فعل و کار مرجع تقلید هم در عبادات و برخی موارد دیگر حجت است.

? اما هیچ امام یا مرجع تقلیدی از صدر اسلام تا بحال و از جمله امام خامنه ای نگفته است که فعل و کار اطرافیان یک امام یا مرجع تقلید، حجت است. چنانکه برخی از اطرافیان حضرت امام (ره) در زمان حیات خود امام خمینی (ره)، اقداماتی را انجام می دادند که مورد رضایت امام نبود و بنا به مصالحی حضرت امام (ره) علنی با برخی از آنها برخورد نمی کردند.

?در زمان زعامت امام خامنه ای (حفظه الله) نیز، #اولا خود ایشان در موارد مکرری فرموده اند که اطرافیان بنده و منسوبان به بنده مصون از خطا نیستند و قابل نقد و انتقاد می باشند. #ثانیا: اخیرا برخی از اعضای نزدیک و منتسب به امام خامنه ای، در مواردی  مواضعی را گرفته اند که با فرمایشات امام خامنه ای تعارض فراوانی داشته است. یکی از این موارد، مواضع یکی از منتسبین به دفتر امام خامنه ای در قضایای اخیر FATF بود که مورد تعجب نماینده استان #قم در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
?بنابراین، هیچ کسی تا بحال نگفته است که کار و فعل اطرافیان یک مرجع تقلید و حتی اطرافیان امام جامعه می تواند حجت باشد. چنانکه در زمان #رسول_گرامی_اسلام و نیز در زمان برخی از #ائمه_اطهار چنین اتفاقاتی افتاد و برخی از اطرافیان بسیار نزدیک به معصومین، مواضعی بر خلاف امام جامعه خود گرفتند. (این استدلال توضیحات بیشتری هم دارد که فعلا جهت طولانی نشدن به همین مقدار بسنده می کنیم.