مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: بهترین کلاه کار دنیا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بهترین کلاه کار دنیا
با توجه به اهمیت استفاده از تجهیزات ایمنی حین کار، امروزه استفاده از انواع کلاه ایمنی بیشتر از قبل مورد توجه کارفرمایان و صاحبین مشاغل است. خرید کلاه کار مناسب و استفاده مستمر از آن مهمترین دغدغه پیش روی کارفرمایان است. کلاه ایمنی باید سر و صرت کارگران را از خطراتی که آنها را تهدید می کند، حفظ کرده و در عین حال به شکلی طراحی و ساخته شده باشد که استفاده از آن برای کارگران آسان باشد. در ادامه سعی داریم 5 مدل از بهترین انواع کلاه ایمنی طراحی شده توسط برند های نامی را به شما معرفی نماییم. ایمن ترافیک کالا نیز تلاش دارد با الگو گرفتن از این برندها بهترین انواع کلاه کار را تولید نموده و یا قیمت مقرون به صرفه به فروش برساند.
1.   کلاه کار مهندسی  AMSTON
این برند که سالها است در زمینه تولید تجهیزات ایمنی فعالیت دارد با تولید کلاه ایمنی مدل Vented Hard Hat کلاهی ایمن و در عین حال ساده به بازار جهانی عرضه نموده است. این کلاه ایمنی مهندسی یراق بسیار مستحکمی دارد و بدنه آن از پلی اتیلن ساخته شده است. ایمن ترافیک کالا با تولید کلاهی ایمنی مهندسی عمران، کلاه ایمنی ساختمان هرتمن، کلاه ایمنی و کلاه ایمنی پرشین safety محصولاتی کاملا مشابه با این برند خارجی را وارد بازار ایران نموده است. کلاه ایمنی مهندسی همگی یراق های مستحکمی دارند و بدنه آنها از پلی اتیلن ساخته شده است. در صورتی که تصمیم به خرید کلاه ایمنی خارجی دارید می توانید از مجموعه کلاه ایمنی برند jsp که در فروشگاه ایمن ترافیک موجود است بهترین انتخاب را داشته باشید. قیمت کلاه ایمنی ایرانی در این مجموعه نسبت به مدل های خارجی مقرون به صرفه است و این در حالی است که کیفیت آنها چیزی از مشابه خارجی خود کم ندارند.
2.   کلاه کار جوشکاری Hobart مدل Viking 3350
این محصول از قابل اعتمادترین انواع کلاه جوشکاری در سال 2020 است. از مهمترین ویژگی های این محصول LCD هوشمند آن است که بسته به نور آزار دهنده موجود در زمان جوشکاری تاریکی لنز را تنظیم می کند. ایمن ترافیک کالا نیز با تولید و عرضه انواع کلاه جوشکاری ساده و هوشمند توانسته است نیاز جوشکاران ایرانی را تامین نماید. کلاه ماسک جوشکاری هوشمند، کلاه ماسک جوشکاری پیشرفته، کلاه ماسک، کلاه جوشکاری هوشمند با سیستم هوا و .... از جمله محصولات این مجموعه هستند. همانطور که می دانید کلاه ایمنی جوشکاری انواع بسیار متنوعی دارد و اما مدل های پیشرفته و هوشمند این مجموعه دارای لنز هوشمند است. این لنزها با توجه به نور حاصل از جوشکاری تنظیم می شود. امکان تنفس با این محصولات راحت است و بدنه مقاوم آن طول عمر مناسبی دارد.
کلام آخر
ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع کلاه ایمنی این آمادگی را دارد که برای انتخاب بهترین کلاه کار به شرکت ها و کارفرمایان مشاوره بدهد. این شرکت علاوه بر تولید انواع کلاه ایمنی، آمادگی گارانتی و فروش بی واسطه محصولات خود را نیز دارد.
 [تصویر:  1r69_helmet.jpg]