مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: بشکه ایمنی، نیوجرسی ترافیکی و کاشن تانک
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بشکه ایمنی، نیوجرسی ترافیکی و کاشن تانک
بشکه ترافیکی چیست ؟ همه چیز درباره بشکه ایمنی و نصب آن در جاده ها تجهیزات کانالیزه کردن ترافیک برای هشدار به رانندگان در حال عبور از محدوده عملیات اجرائی معابر و به منظور حفاظت از پرسنل مشغول به کار و هدایت وسایل نقلیه از منطقه خطر بکار می‌روند. این تجهیزات می ‌بایست یک انتقال آرام و تدریجی را برای ترافیک عبوری از یک خط به خط دیگر یا به کنار گذر یا مسیر انحرافی یا به هنگام کاهش عرض مسیر در حفاری ‌ها فراهم آورند. این تجهیزات ترافیکی می ‌بایست طوری ساخته شوند که در صورت برخورد خودرو با آن‌ها، هیچگونه آسیب خاصی به خودرو وارد نسازند. هدف اصلی، اطمینان از عبور امن و یکنواخت خودرو‌ها در منطقه عملیات اجرائی بوده و در عین حال ایمنی کارکنان و تجهیزات را نیز حفظ نماید. محل رؤیت این تجهیزات (محدوده اعمال کنترل ترافیک) فاصله بین اولین تابلوی هشداری و نقطه فراتر از منطقه کار می باشد، یعنی جایی که ترافیک پس از آن دیگر تحت تأثیر عملیات واقع نشده و می ‌تواند در مسیر خود ادامه حرکت دهد. در پروژه‌ های عملیات اجرائی تجهیزات کانالیزه کردن در اغلب موارد برای مدت‌ های طولانی در محل باقی می‌ ماند، در طی این دوره طولانی بعضی از عناصر همانند مخروط ‌های ایمنی، بشکه ‌های ایمنی، راه بندها، داربست ‌ها و غیره به واسطه برخورد خودروها یا فعالیت ‌های پروژه از محل اولیه خود جابجا می شوند، بنابراین لازم است که این تجهیزات به صورت دوره ای مورد بازدید قرار گیرند. این روش باعث استقرار خوب تجهیزات ترافیکی و عملکرد مناسب خودروها در دراز مدت می ‌شود و هزینه های کارگاهی و تجهیزات را به حداقل رسانده و ایمنی کارگران را در مقابله با خطرهای بالقوه کانالیزه کردن حفظ می ‌نماید. این تجهیزات شامل مخروط ‌های ایمنی، خطرنما و راه بندها هستند.
بشکه ترافیکی چیست؟
در زندگی ماشینی و پرترافیک شهری امروزی، نیاز به مسدود کردن و یا جداسازی خیابان ها برای انجام کارهای اجرایی و تعمیراتی در بسیاری مسیرها وجود دارد و این امور با استفاده از انواع مانع ترافیکی که موقت و متحرک هستند قابل انجام است. یکی از پرکاربردترین تجهیزات ترافیکی جهت هشدار به رانندگان در راه ها و جاده ها بشکه ترافیکی است. بشکه ایمنی که در گروه جداکننده‌ ها قرار دارد از مواد پلی اتیلن درجه یک که در برابر ضربه و تابش آفتاب مقاوم است، ساخته شده و در رنگ زرد در کشور تولید می شود. این محصول طوری طراحی شده که در زمان برخورد وسیله نقلیه با آن، ضربه را مهار کرده و حداقل آسیب به خودرو و سرنشینان وارد می شود.
کلام آخر
ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی مخصوص بشکه ترافیکی می باشد. محصولات این برند را می توانید با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی تهیه نمایید.

[تصویر:  ew9l_بشکه-ایمنی-نارنجی.jpg]