مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: تکنولوژی هایی که دوست داریم همین الان وجود داشته باشند!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی چیز های جدیدی توسط دانشمندان و شرکتهای بزرگ اختراع می شوند که تاکنون تنها تیزرهای آنها را مشاهده نموده اید ولی موفق به استفاده از آنها نشده اید . این نیز ممکن است به دلیل این باشد که این اطلاعات در مراحل اولیه استفاده از آنها می باشند که به تولید انبوه نرسیده اند . مهم ترین آنها شامل موارد زیر هستند :
 
[b]1-دستیار ربات برای کودکان[/b]
[تصویر:  %D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8...%D9%86.jpg]
 
ربات هایی که ما در کودکی هایمان داشتیم ، در ابعاد بیسار کوچکی بودند که تنها با فشردن یک دکمه شروع به خواندن آواز و صداهای هولناک می کردند ،اما امروزه با [i]پیشرفت[/i] تکنولوژی دانشمندان موفق به اختراع ربات پرستارکودک شده اند که مانند یک پرستار دلسوز در کنار کودک باقی خواهد ماند و در هنگام گریه کردن نوزاد ، او را با استفاده از یک آهنگ آرامش بخش ، آرام میکند و یا در شرایط و لحظات بد به والدین نوزاد خبر می دهد تا خودشان را فوراً به محل برسانند .
از ویژگی های دیگر این ربات می تواند به تشخیص چهره ، میزان تمیزی هوای اتاق ، کنترل دمای اتاق و ارسال تصاویر متعدد از کودک به تلفن همراه والدین کودک می باشد . همچنین این ربات می تواند خودش را به شارژر متصل نماید تا مجددا شارژ شود و در راه رفتن کودک به او کمک بسیار زیادی می نماید .
 
[b]2-هدفون هوشمند[/b]
[تصویر:  %D9%87%D8%AF%D9%81%D9%88%D9%86-%D9%87%D9...%D8%AF.jpg]
این نوع هدفون که اخیراً از آن رونمایی شد گوش های کاربر را کاملاً در بر نمی گیرد و کاربر می تواند هم صدا های محیط اطراف خود و هم صدای آهنگ را به وضوح کامل بشنود و همچنین می توانید با استفاده از این هدفون هوشمند از آب و هوا ، اخبار و یا همچنین پیام متنی که به شما ارسال شده است آگاه شوید .
 
[b]3-اسپیکرهایی به شکل بول داگ[/b]
[تصویر:  %D8%A7%D8%B3%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B1-%D8...%DA%AF.jpg]
طراحی این نوع اسپیکر بسیار جذاب و جالب می باشد که قابلیت بی سیم بودن نیز دارند و شما تنها با اتصال تلفن همراه هوشمند خود به آن و بدون استفاده از هیچگونه سیم می توانید آهنگ مورد علاقه خود را گوش کنید . خرید اسپیکر این مدلی برای افرادی که دوستدار موسیقی هستند یک مورد ایده آل خواهد بود .
 
[b]4-گربه رباتیک مخصوص افراد مجرد[/b]
[تصویر:  %DA%AF%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D8%A8%D8...%DA%A9.jpg]
 
یکی دیگر از ربات هایی که توانسته اند به زیبایی بدرخشند این گربه است که نه تنها برای کودکان است بلکه بزرگسالان مجرد نیز می توانند از آن استفاده کنند . این گربه که به اسم Fribo معروف است ، به مالک خود کمک می کند تا بیشتر با خانواده و دوستان خود بتواند ارتباط برقرار کند . استفاده از این ربات به اینگونه است که برای مثال اگر روی میز کنار ربات دوبار ضربه بزنید ربات یک پیام حاوی اینکه دوست شما در حال انجام چه کاری است؟ به او ارسال می کند .
 
[b]5-موس کامپیوتر مخروطی شکل[/b]
[تصویر:  %D9%85%D9%88%D8%B3-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9...%D8%B1.jpg]
 
به گفته طراح صنعتی کره ای به نام Inyep Baek که سازنده این موس مخروطی شکل است چرا که از اذیت شدن دست جلوگیری می کند و طراحی شگفت انگیز و تکرار نشدنی دارد . 
 
[b]6-هدست واقعیت مجازی برای بازی موتور سواری[/b]
[تصویر:  %D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D9...%DB%8C.jpg]
 
این شبیه ساز سازگار با دستگاه هایی مانند پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو و ویندوز است که کاربران این دستگاه ها می توانند از این هدست واقعیت مجازی به راحتی استفاده نمایند . این هدست واقعیت مجازی ساخته و تولید شده از یک شرکت اسپانیایی است که این شرکت در تلاش به واقعیت رساندن بازی ها می باشند تا کاربران در سنین متفاوت بتوانند از موتور سواری لذت ببرند .
 
[b]7- تولید کننده [b]پاپ کورن با طراحی زیبا و شگفت انگیز[/b][/b]
 
[تصویر:  %D9%BE%D8%A7%D9%BE-%DA%A9%D8%B1%D9%86.jpg]
کسانی که طرف دار [i]پاپ کورن[/i] هستند ، این اختراع یک اختراع جالب با طراحی کابردی برای آنها می باشد . با استفاده از این دستگاه دیگر نیازی به استفاده از وسایل جانبی زیادی نیستید .
 
[b]8-پایه ایی برای سرد نگه داشتن نوشیدنی ها[/b]
[تصویر:  %D9%86%D9%88%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%86%DB%...%D8%AF.jpg]
 
این پایه سردکننده عملکردی حدوداً 6 برابر یخچال سریع تر از یخچال دارد و با استفاده از این پایه ی سردکننده می توانید نوشیدنی خود را در طول روز خنک و سرد نگهدارید ابعاد این خنک کننده متناسب با میزان اندازه نوشیدنی است که جای زیادی را اشغال نمی کند .
 
[b]9-قفسه نگدارنده دستمال توالت و مجله های سرویس بهداشتی[/b]
 
[تصویر:  %D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%...%DA%A9.jpg]
امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر افراد کمی هستند که با مطالعه مجله ها وقت خود را صرف کنند و اکثراً سعی می کنند تا از اخبار به صورت اینترنتی آگاه شوند . ولی با اختراع این قفسه نگهدارنده در سرویس بهداشتی دیگر نیازی به استفاده از تلفن همراه نیست و می توانید به راحتی مجله را در داخل این قفسه قرار داده و در اوقات اضافه خود شروع مطالعه مجلات نمایید .
 
[b]10-ریش تراش[/b]
[تصویر:  %D8%B1%DB%8C%D8%B4-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4.jpg]
 
افرادی که دوست دارند که ریشه خود را به صورت منظم نگه دارند اما وقتی برای رفتن به آرایشگاه را ندارند این اختلال برای آنها یک اختراع و کمکی بزرگ می باشد که هم ارزان است و هم کار آمد .
طراحی این ریش تراش به گونه ای است که بدون اینکه شما حواستان به استفاده از آن باشد میتوانید ریش های خود را به صورت منظم نگه دارید .
 
[b]11-چمدانی با طراحی جذاب ودارای قالیبت شارژ کردن دستگاه[/b]
[تصویر:  %DA%86%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%86.jpg]
 
این چمدان دارای جنس ضد آب می باشد که بسیار سبک است و فضای زیادی برای نگهداری لب تاپ ، مجلات ، کیف ، لوازم آرایشی و پوششی و کفش نیز دارد .همچنین ابعاد این چمدان تا حدودی کوچک می باشد چرا که بتوانید به راحتی آن را به داخل کابین هواپیما همراه خود داشته باشید همچنین همانگونه که مطالعه کردید این چمدان حاوی باتری درونی است که می توانید از آن به عنوان یک شارژر استفاده کنید تا دستگاه های خود را شارژ کنید . برای شارژ کردن این چمدان تنها کافی است که چرخهای آن هنگام حرکت بچرخند تا باتری این چمدان شارژ شود .
منبع: نمناک