مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: قیمت ساندویچ پانل سقفی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ساندویچ پانل نوعی مصالح جدید است که به صورت  پیش ساخته در کارخانه ها تولید می‌شود. در سال های اخیر این مصالح پیش ساخته به دلیل ویژگی های بسیار و قیمت مقرون به صرفه در صنایع متعدد مانند صنعت ساختمان، ساخت کانکس و اتاق حمل بار مورد استفاده قرار می‌گیرند. ساندویچ پنل ها ساختاری لایه ای دارند به صورتی که از دو لایه ورق فلزی جهت پوشش خارجی تشکیل می‌شوند؛ در لایه میانی و هسته پانل از فوم ساندویچ پانل استفاده می‌گردد.
ساندویچ پنل ها در انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی تولید می‌شوند که هر یک از آن ها متناسب با نوع کاربرد و مواد سازنده نیز دارای انواع مختلفی هستند.
عوامل متعددی از قبیل ضخامت ساندویچ پنل، نوع فوم و ورق، ابعاد ساندویچ پنل، تولید کننده پانل، کیفیت، وزن  آن و ... در قیمت ساندویچ پنل سقفی و دیواری تاثیر می‌گذارند.
همچنین یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت ساندویچ پانل دانسیته یا چگالی فوم عایق پانل است که در مدل های مختلف دسته بندی می‌شوند.


ساندویچ پانل سقفی چیست؟

ساندویچ پانل های سقفی مستقیما بر روی آهن یا فولاد سقف سازه ها قرار می گیرد. و با استفاده از این پانل ها دیگر نیازی به استفاده از مصالحی سنتی نیست. از ساندویچ پانل سقفی برای پوشش دهی سقف سوله های صنعتی، انبار ها، کانتینرهای حمل و نقل، مرغداری، گلخانه و... استفاده می شود.

ساندویچ پانل های سقفی معمولا با پوشش های: دو طرف ورق آلومینیوم، دو طرف ورق گالوانیزه، دو طرف ورق آلوزینک، یك رو آلوزينگ و يك رو گالوانيزه ، يك رو ورق آلوزينگ از بيرون و فويل مسلح آلومينيومي از داخل و يا يك رو گالوانيزه از بيرون و يك رو فويل از داخل، یک طرف ورق و یک طرف کاغذ، یک طرف ورق و یک طرف نایلون با فوم تزريقي پلي يورتان سخت(معمولی و ضدحریق) توليد مي شود .

ساندویچ پانل سقفی با ضخامت 2 الی 20 سانت قابل طراحی و اجرا است. این سازه با توجه به گام های ذوزنقه ای و شکل اورلپ آن امکان نفوذ آب به داخل را از بین می برد.


ویژگی های ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل از جمله مصالح سبکی است که در سال های اخیر جایگزین مصالح قدیمی شده است.

شرکت ماموت  سال هاس ساندویچ پانل از جمله مصالح سبکی است که در سال های اخیر جایگزین مصالح قدیمی شده است.

شرکت ماموت پانل سال هاست که د ر این زمینه فعالیت داشته و ساختمان های پیش ساخته، ویلاهای پیش ساخته

و انواع ساختمان های صنعتی و وسوله را با استفاده از ساندویچ پانل های سقفی و ساندویچ پانل های دیواری خود و

باکفیت عالی و در کوتاهترین زمان ممکن ساخته است.از جمله برتری های ساندویچ پانل نسبت به مصالح سنتی عایق،

مقاوم ، ضد زلزله بودن و ظاهر شکیل آن است .

ویژگی های ساندویچ پانل - ساندویچ پانل مجتمع صنعتی ماموتضخامت ساندویچ پانل های سقفی و دیواری ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۸ ، ۱۰ ، ۱۲.۵ ، ۱۵ سانتی متر و در طول و رنگ دلخواه مشتری می باشد