مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: فروش اقساطی کشنده فاو
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کشنده فاو تک محور به دلیل دقت در طراحی و کیفیت بالا یکی از پرفروش ترین های سال های اخیر کشورمان است.شرکت سیباموتور نماینده رسمی فاو در ایران می باشد که با معرفی کشنده تک محور فاو حضور موفق خود را در تمام زمینه های کامیون، کشنده و ماشین های تجاری سنگین ثابت کرده است.


کشنده فاو FAW تک محور
کامیون کشنده فاو تک محور دارای تجهیزات مناسب و موتوری بسیار قوی است که این امر منجرب آن شده تا این کشنده برای جابه جایی بارها با وزن زیاد و ترانزیت بین کشورها بسیار مناسب عمل کند.

وزن کشنده تک محور فاو  بدون بار  ۷۹۰۰ کیلوگرم می‌باشد و قادر است دو سرنشین را در خود جا بدهد.
کامیون کشنده فاو تک محور دارای موتور 6 سیلندری 420 اسب بخاری بسیار قوی است که باعث شده بین دیگر رقبای موجود در بازار حمل و نقل جاده ای حرف اول را بزند.
کشنده فاو تک محور توسط سیباموتور معرفی شد و روانه صنعت حمل و نقل  ایران شده است.

کامیون کشنده فاو تک محور دارای ویژگی های متعددی با امکانات مناسبی است که می توان به تعدادی از آنها اشاره کرد:گیربکس هماهنگی خوبی با موتور دارد و حداکثر نیرو را از آن بیرون می‌کشد.
کیفیت سواری نیز به لطف بهره‌گیری از سیستم تعلیق نرم در جلو و عقب عالی است، هندلینگ نیز مناسب کامیونی در این حد و اندازه می‌باشد.
در مورد ابعاد این کامیون فاو باید گفت طول آن ۶۲۳۵ میلی‌متر است و عرض و ارتفاع آن نیز به ترتیب به ۲۴۹۵ و ۳۶۰۰ میلی‌متر می‌رسند.


شرایط فروش کشنده اقساطی فاو 99
کشنده فاو در دو کلاس کشنده فاو تک محور و کشنده فاو جفت محور تولید و روانه بازار می باشد که شرکت سیبا موتور به دلیل استقبال بی نظیر شما عزیزان از کامیون کشنده فاو، شرایط  ویژه فروش اقساطی کشنده فاو را برای علاقه مندان به این محصول فاو در نظر گرفته است. علاقه مندان به این محصول فاو می توانند کشنده فاو را به صورت اقساطی و  تحویل فوری خریداری نمایند.

کشنده فاو یک کامیون همه کاره قدرتمند با قدرت موتوری 420 اسب بخار و گشتاور 1900 نیوتن متر می باشد.

موتور کشنده فاو کامنز ISF با420 اسب بخار و مجهز به اینترکولر، حجم موتور نزدیک به 11/040 سی سی
گیربکس دستی زداف ZF مجهز به ۶ دنده
وزن کشنده فاو بدون بار 7900کیلوگرم
وزن ناخالص مجاز حداکثر تا 11تن
ترمز بادی دومداره مستقل مجهز به ABS
کولر و بخاری، ظرفیت باک ۱۳۰ لیتر

فروش اقساطی کشنده فاو با کمترین پیش پرداخت و در اقساطی بلند مدت برای علاقه مندان به این کشنده نام آشنای تولید برند مطرح فاو در نظر گرفته شده است