مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: چطور پایان نامه بنویسم؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
انجام رساله دکترا علاوه بر صرف زمان نیاز به صرف هزینه نیز دارد. اگر توانایی تامین هزینه های رساله دکترای خود را ندارید سعی کنید موضوع رساله خود را به گونه ای انتخاب کنید این هزینه را به حداقل برسانید. در صورتی که موضوع رساله شما هزینه بر است می توانید از شرکت ها و موسسات مطالعاتی و پژوهشی که در این حیطه فعالیت می کنند و حامی شما هستند کمک بگیرید.
پایان نامه دکترا یکی از موارد مهم در دوران تحصیل است و باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. چرا که پایان نامه نشان دهنده آموخته ها و میزان پیشرفت شما در طول تحصیل است. شاید بتوان مهم ترین نکته در انجام پایان نامه دکترا را انتخاب موضوع آن دانست. موضوع پایان نامه باید ریشه در جامعه داشته و به بررسی مشکلات و ارائه ی راه حل هایی برای رفع آن مشکلات بپردازد.

پایان نامه دکترا باید 5 فصل شامل کلیات تحقیق، مرور ادبیات و پیشینه تحقیق، روش شناسی پژوهش، یافته های پژوهش و بحث و نتیجه گیری داشته باشد. تمامی فصول پایان نامه از اهمیت خاصی برخوردار هستند و باید برای انجام پایان نامه از منابع معتبر و در صورت امکان ار منابع خارجی استفاده نمایید. در این میان دو فصل آخر یعنی ، "یافته های پژوهش" و "بحث و نتیجه گیری" نیاز به توجه بیشتری دارند، چرا که در این فصول تمام نتایج حاصل از بررسی موضوع پایان نامه دکترا استخراج می گردد.


انجام رساله دکترا در زاهدان

انجام پایان نامه دکترا در شیراز

انجام پایان نامه دکترا در قشم
پیشرفت روز افزون وسایل حمل و نقل باعث شده تا مسافران در طول مسیر کمتر احساس خستگی کنند. با تمام این پیشرفت ها برخی از مسیرها هستند که خستگی را در تن هر مسافری می نشانند. فرقی نمی کند با تهیه بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس یا بلیط قطار به این نوع مسافرت ها بروید. یکی از این مسیرها و کارها سفرهای کاری است. بسیاری از شرکتها برای انجام امورات شرکت کارمندهای خود را به سفرهای دور و نزدیک زیادی می فرستند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید و در سفرهای کاری خسته می شوید در این مطلب با تیک بان همراه باشید تا راه کارهای لذت بردن از سفرهای کاری را فرا بگیرید.
[تصویر:  .jpg]

چک لیست وسایل مورد نیاز
قبل از رفتن مسافرت حتما لیستی از تمام وسایلی که قرار است قبل از سفر انها جمع کنید تهیه نمایید و قبل از مسافرت به سراغ ان لیست بروید. این لیست می تواند شامل وسیله های مورد نظر در سفر، پاسپورت، دفترچه و سایر مدارک باشد. حتما مدارک و کارت های اعتباری خود را در کیف کوچکی قرار دهید تا آنها را فراموش نکنید.
برنامه ریزی برای کارها
لیست دوم لیست برنامه ریزی در سفرهای کاری است. برنامه های مهم خود را طبق اولویت بنویسید و برای هرکدام زمان خاصی را در نظر بگیرید. با تهیه این لیست می توانید از به وجود آمدن استرس جلوگیری نمایید. هنگام تهیه لیست به تفریحات خود نیز بپردازید و برای آنها هم تیمی را در نظر بگیرید. داشتن خواب کافی یکی دیگر از کارهایی است که باعث انرژی داشتن در طول انجام کارها می شود. با به همراه داشتن دمنوش های گیاهی می توانید ارامش خود در هنگام خواب را به دست بیاورید.
آرامش رکن اصلی سفرهای کاری
اگر برایتان مقدور بود، برای حفظ آرامش یکی از اعضای خانواده خود را به سفرهای کاری ببرید. این کار باعث می شود فشار ماری کمتری بر روی دوش شما باشید و مشغله های ذهنی به حداقل برسد. با به همراه داشتن یکی از اعضای خانواده به راحتی این امکان وجود دارد که بتوانید اوقات فراغت خود را در شهر قدم بزنید و به دیدن جاذبه های گردشگری بروید. اگر به هر دلیلی امکان داشتن همراه وجود نداشت، حتما در سفر با آنها تماس تلفنی برقرار کنید تا احساس تنهایی شما از بین برود.
[تصویر:  1.jpg]
انتخاب وسیله نقلیه مناسب برای سفر
یکی از کارهایی که می تواند فشار سفرهای کاری را به حداقل برساند، انتخاب وسیله نقلیه ای ایمن، راحت و پرسرعت است. در این مواقع ما به شما خرید بلیط هواپیما را پیشنهاد می نماییم. اگر مایلید تا در سفر بخوابید، راه برید، از رستوران غذا بخرید و از محیط پیرامون لذت ببرید، تهیه بلیط قطار بهترین گزینه پیش روی شما هست. بلیط اتوبوس هم در سفرهای کوتاه و ارزان بسیار کارآمد می باشد. با توجه به سفر یکی از بلیط های هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس را انتخاب نمایید.
هواپیما بهترین گزینه است
همه باید بپذیرند بهترین وسیله نقلیه برای سفرهای هوایی هواپیما است. سفر با هواپیما باعث میشود در سفر و طول مسیر کمتر خسته شوید. اگر مقصدتان کشور دیگری غیر از ایران باشد، قطع به یقین باید با تهیه بلیط هواپیما به سفر بپردازید. امکانات سایر وسایل نقلیه با هواپیما قابل نیست. سرعت و راحتی هواپیما نیز بسیار بیشتر و بهتر از سایر وسایل نقلیه مانند قطار، اتوبوس و خودرو شخصی است.
قبل از سفر محل اسکان را تعیین و رزرو نمایید
تصور کنید هنگام سفر خسته به مقصد مورد نظر رسیده اید و باید جایی را برای اسکان انتخاب کنید. چمدان به دست هتلها و مسافرخانه ها را برای تهیه اسکان می چرخید. چقدر این کار میتواند در سفرهای کاری آزار دهنده باشد؟ شما می توانید به راحتی قبل از سفر هتل ها و محل های اسکان دیگر را مورد بررسی قرار دهید و یکی از بهترین محل های اسکان را برای خد رزرو کنید. این کار باعث می شود شیرینی سفرهای کاری چندین برابر شود.
خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در سایت های معتبر
انتخاب سایتی مناسب و ایمن برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل قبل از سفرهای کاری می تواند شیرینی سفر را چندین برابر کند. برای اینکه بتوانید خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خود را بدون دردسر و ارزان و مقرون به صرف انجام دهید، ما به شما سایت تیک بان را پیشنهاد می نماییم. سایت تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز سایت های معتبر در زمینه بلیط هواپیما و رزرو هتل هستند.
تیک بان با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد. کافی است، کلمه tikban را جستجو کنید و بعد از گذراندن چند مرحله ساده بلیط هواپیما خود را خریداری نمایید.
منبع :‌ شریان