مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: روش های خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که فکر می کنید خرید بلیط هواپیما همیشه با هزینه های بسیار زیادی همراه است، در این مطلب با سایت تیک بان همراه باشید تا روش های خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت را فرا بگیرید.

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که فکر می کنید خرید بلیط هواپیما همیشه با هزینه های بسیار زیادی همراه است، در این مطلب با سایت تیک بان همراه باشید تا روش های خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت را فرا بگیرید.
سایت تیک بان در این مطلب ترفندهای ساده ای را بیان می کند تا بتواند به وسیله آن بلیط هواپیما را به ارزان ترین قیمت تهیه نمود.
با چارتر سفر کنید

به طور کلی بلیط های هواپیما به دو دسته سیستمی و چارتر تقسیم بندی می شوند. قیمت بلیط سیستمی همیشه ثابت بوده و نوسانات بسیار کمی دارد. اما در نقطه مقابل بلیط سیستمی بلیط چارتر قرار دارد که با توجه به محیط و شرایط های مختلف تغییر آن می کند. شرکت های چارتر کننده برای جلوگیری از ضررهای خود در بیشتر مواقع بلیط خود را با تخفیفات شگفت انگیز ارائه می دهند. شما می توانید برای بدست آوردن بلیط هواپیما ارزان قیمت از بلیط های چارتر استفاده کنید. به یاد داشته باشید اگر با خانواده پرجمعیت به سفر می پردازید، بلیط سیستمی را انتخاب نمایید زیرا بلیط سیستمی تخفیفات شگفت انگیزی را برای کودکان و نوزادان در نظر گرفته است.
[تصویر:  177.jpg]
دقیقه نود اوج رستگاری خرید بلیط هواپیماست!

برای بسیاری از ما دقیقه نود حکم شادی و برای برخی از ما دقیقه نود حکمی از غم و اندوه را دارد. خرید بلیط هواپیما در بسیاری از مواقع در دقیقه نود حکمی از شادی و ارزانی را به همراه دارد. دقیقه نود یا لحظه آخر لحظه ای شیرین برای خرید بلیط هواپیما است. بسیاری از شرکت های چارتر کننده با توجه به نزدیکی زمان پرواز و تکمیل نشدن ظرفیت هواپیما بلیط های خود را با تخفیف ارائه می کنند. این کار باعث می شود متقاضیان بلیط هواپیما، بلیط این وسیله غول پیکر را ارزان تر از زمان معمول خریداری کنند.
پیش فروش را در ذهن بسپارید

برخی از شرکت های فروش بلیط هواپیما بلیط های هواپیمای خود را به صورت پیش فروش ارائه می دهند. این نوع پیش فروش ها می توانند هزینه های سفر را به طور چشمگیری کاهش دهند. با استفاده از این پیش فروش ها می توانید بلیط هواپیما ارزان را خریداری کنید.
وسط هفته سفر کنید

سفر در اواسط هفته می تواند خرید بلیط هواپیما را با ارزانی عجین کند. روزهای دوشنبه و سه شنبه بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیما است. شاید برایتان سوال باشد که چرا اواسط هفته برای تهیه بلیط هواپیما مناسب تر است؟ در این بازه زمانی مسافران کمتر به مسافرت می پردازند و تقاضا برای بلیط هواپیما بسیار کم است. در این مواقع بلیط ها با تخفیف به دست متقاضیان می رسد. اگر زمان پرواز برای شما اهمیت ندارد، می توانید به وسیله این تکنیک هزینه های سفر خود را به طور چشمگیری کاهش دهید.
کلاس های پروازی ارزان را انتخاب کنید
در بین شرکت های هواپیمایی برخی از شرکت های هواپیمایی امکانات محدود تری نسبت به سایر کلاس های پروازی دارند. این نوع کلاس های پروازی از لحاظ قیمت بلیط هواپیما از سایر کلاس ها کمتر می باشند. در هنگام رزرو بلیط هواپیما به نوع کلاس پروازی بسیار توجه کنید.
[تصویر:  180.jpg]
سفر نکردن در روزهای تعطیل
برخی از بازه های زمانی در سال رزرو بلیط هواپیما با هزینه های بسیار زیادی همراه است. ایام تعطیلات نوروز، تعطیلات تابستانی، تاسوعا و عاشورا، ولادت و شهادت امام رضا (ع) از جمله ایامی هستند که بلیط های هواپیما در آن بالاتر ارائه می شود. با انتخاب روزهای خلوت سال هزینه های تهیه بلیط هواپیما را کاهش دهید.
خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین

خریدهای حضوری و با واسطه را کنار بگذارید. خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی می تواند هزینه های بسیار کمتری نسبت به خرید حضوری داشته باشد. در خانه بنشینید، پا روی پا بگذارید، نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و از طریق موبایل یا لپ تاپ خود بلیت مورد نظر را برای سفر پیش رو تهیه نمایید. برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما خود می توانید به سایت تیک بان مراجعه کنید. سایت تیک بان یکی از سایت های معتبر و ایمن ارائه کننده بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، هتل داخلی و خارجی است.

خرید بلیط هواپیما از سایت های معتبر

در صورت انتخاب سایت تیک بان برای تهیه بلیط هواپیما، دیگر دغدغه ای از این بابت نخواهید داشت. تیک بان با بیش از ۹۰۰ ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و توانایی اسکان مسافران خود در بهترین هتل های ایران و جهان را دارد.

این سایت فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد. سایت تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما در کشور هستند. برای خرید بلیط هواپیما از طریق این سایت می توانید کلمه تیک بان و یا عبارت tikban را جستجو نمایید.
منبع : اکو نیوز