مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: مقاصد برتر گردشگری در سال 2020 کدامند؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بسیاری از افراد در سر خود رزرو بلیط هواپیما به مقاصد مختلف خارجی را پرورش می دهند تا بعد از پشت سر گذاشتن دوران کرونا سفری بی نظیر را تجربه نمایند. خرید بلیط هواپیما برای افرادی که همواره در سفر هستند و عاشقانه به مسافرت می پردازند، همیشه در سایت تیک بان قابل دسترس است.

[تصویر:  160197496446603-irannaz-com.jpg]

قدم اول در بازدید از 7 مقصد بی نظیر گردشگری 2020

برای داشتن یک سفر خوب و فرح بخش خارجی اولین قدم این است که بدانید کجا بروید و سپس برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. سال 2020 فرا رسیده است و چند ماه اندکی از آن می گذرد. طبق پیش بینی های آماری و برآورد رشد سالانه صنعت گردشگری مناطقی که در ادامه آنها را معرفی می کنیم در لیست بهترین مقاصد گردشگری در سال 2020 قرار گرفته اند. این مناطق چه از نظر جذابیت های فرهنگی و گردشگری و چه از نظر موفقیت در جذب گردشگر به این مقام دست پیدا کرده اند که در زمره بهترین های گردشگری در سال جدید معرفی شوند.

مقاصد گردشگری تحت تاثیر کرونا

آمار این مراکز گردشگری با توجه به شیوع ویروس کرونا به کمترین نرخ خود رسیده است. شیوع کرونا در کشورهای دنیا به شکلی است که دبیر کل سازمان ملل درباره همه‌گیری کرونا ویروس می گوید: “با گونه‌ای از تهدید سلامت رو به رو هستیم که با هیچ مورد دیگری در طول عمرمان مشابهت ندارد.”
آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل در مقاله‌ای درباره همه گیری کرونا ویروس آورده است: “تحولات ناشی از ویروس کرونا، یعنی کووید-۱۹، ما را احاطه کرده است و می‌دانم بسیاری، بیمناک، نگران و سردرگم هستند. این کاملاً طبیعی است.با گونه ‌ای از تهدید سلامت رو به رو هستیم که با هیچ مورد دیگری در طول عمرمان مشابهت ندارد.”
وی افزود: همزمان، این ویروس در حال گسترش است، خطر رو به افزایش است و نظام‌های سلامت، اقتصادها و زندگی روزمره ما به گونه‌ای جدی به بوته آزمایش گذاشته شده است. اگر مایلید این مناطق و ویژگی های منحصر به فردشان را بیشتر بشناسید، در ادامه با تیک بان همراه شوید. تیک بان با ارائه انواع بلیط هواپیما به تمامی مقاصد گردشگری در دنیا، بهترین سفر ها را برای شما فراهم می کند.

آمریکا
ایالت متحده آمریکا با دارا بودن شهرهایی چون واشنگتن و میلواکی می تواند یکی از بهترین مقاصد گردشگری در سال نوی میلادی باشد. برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در واشنگتن، وجود جاذبه های گردشگری مانند رستوران ها و کافه های زیبا، موزه ها و کاخ های متعدد و فضای سبز بی نظیر این شهر می تواند سفری خاطره انگیز را برای مسافران رقم بزند. میلواکی نیز با وجود برگزاری کنوانسیون ملی دموکراتیک و جاذبه های فرهنگی دارای شاهد رشد بسیار بالایی در جذب گردشگران خواهد بود.

[تصویر:  160197498832588-irannaz-com.jpg]

سالزبورگ اتریش

این شهر زیبا یکی از بهترین شهرهای جهان برای سفری به یاد ماندنی در سال 2020 خواهد بود. اتریش کشور هنر موسیقی، می تواند مقصدی دوست داشتنی برای هنر دوستان باشد. سالزبورگ اتریش در سال پیش رو میزبان جشنواره سالزبورگ خواهد بود. قدم زدن در شهری تاریخی با وجود موزه ها و کلیساهای تاریخی و شرکت در جشنواره موسیقی سال نوی میلادی را به یکی از خاطره انگیز ترین سالها بدل می کند.

آلمان و شهر بن

در سال جدید میلادی، دویست و پنجاه امین سالروز تولد بتهوون در بُن آلمان جشن گرفته می شود. حتما برنامه ای هم برای برگزاری کنسرت ارکسترهای معروف جهان تدارک دیده اند. پیشنهاد ما این است که فرصت تجربه حضور در کنسرت های مشهور جهان را از دست ندهید.

ونکوور کانادا

ونکوور زیبا پوشیده از جنگل های سبز با درختان برگ سوزنی آرمیده در آب های اقیانوس آرام، یکی از شهرهای اکوتوریسم جهان می باشد که برای گذراندن روزهایی آرام و بی دغدغه مکان مناسبی است. شما در ونکوور می توانید در سواحل زیبا مناظر طبیعی را مشاهده کنید و سال 2020 را با آرامش سپری کنید.

اسپانیا

به هر کجا از کشور اسپانیا که سفر کنید، سفری دلنشینی را تجربه خواهید کرد اما شهر بیلبائو که همه نام تیم فوتبالش را شنیده اند، جایزه بهترین شهر اروپایی را در سال 2018 از رقبایش ربود و به یکی از بهترین مقاصد گردشگری اروپا تبدیل شد. در سال 2020 برگزاری مسابقات یورو می تواند هزاران علاقه مند به فوتبال را به این شهر دعوت کند.
دبی

دبی رتبه نهم لیست بهترین مقاصد گردشگری 2020 را به خود اختصاص داده است. این شهر زیبا و مدرن بزرگ‌ترین شهر کشور امارات بوده و دارای جاذبه های مدرن گردشگری چون برجها و آسمان خراش ها، مراکز تفریحی و خرید، هتل های لوکس، رستوران های بین المللی شیک و دهها مکان پر جاذبه برای مسافران است. برپایی نمایشگاه اکسپو 2020 در دبی می تواند علتی مناسب برای سفر به دبی باشد. در این نمایشگاه بهترین و جدیدترین دستاوردهای اقتصادی، علمی و فرهنگی جهان به نمایش گذاشته می شود.

[تصویر:  160197501019642-irannaz-com.jpg]

ژاپن، توکیو

امسال ژاپن سعی می کند برای بازی های المپیک تابستانی 2020 آماده شود. اهداف ژاپن در برگزاری این المپیک، کاهش تولید آلاینده های زیست محیطی، کاهش مصرف انرژی و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می باشد. باسفر به توکیو، مدرن ترین شهر ژاپن، می توانید در جشنواره های مختلف شرکت کنید. جشنواره فیلم توکیو، در ماه اکتبر در دو منطقه از توکیو برگزار می گردد. عاشقان فیلم و سینما با سفر به توکیو می توانند از فضای سبز توکیو و انواع جشنواره های فرهنگی لذت ببرند.

خرید بلیط هواپیما به مقاصد برتر گردشگری سال 2020

برای خرید بلیط هواپیما به مقاصد مورد نظر می توانید به راحتی از سایت تیک بان اقدام کنید. این سایت با دارا بودن گواهینامه های معتبر بین المللی با 900 ایرلاین داخلی و خارجی در ارتباط بوده و با توانایی ارائه بلیط هواپیما ارزان در کلاس های پروازی مختلف به تمامی نقاط دنیا توانسته خود را به عنوان سایت معتبر خرید بلیط هواپیما معرفی نماید. سایت تیک بان، علی بابا، قاصدک و مستر بلیط جز معتبرترین سایت های بلیط هواپیما در ایران هستند که در این زمینه به مردم شریف و هموطنان خدمات ارائه می کنند. برای خرید بلیط هواپیما از سایت تیک بان کلمه تیک بان و یا عبارت بلیط هواپیما | سایت معتبر خرید بلیط هواپیما تیک بان را جستجو کنید و بلیط خود را به راحتی تهیه و بلیط هواپیما خود را با تیک بان تیک بزنید.
منبع : ایران ناز