مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: آمریکا درباره هکرهای ایرانی هشدار داد!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش کارگروه بین‌الملل سایبربان؛ سازمان امنیت سایبری و امنیت زیرساخت آمریکا در ادعایی مشابه زمانی که آمریکا سردار سلیمانی را ترور کرد اعلام کرد، عوامل فعال سایبری ایران به‌طور مدام در حال ارتقاء قابلیت‌های سایبری تهاجمی خود هستند. آن‌ها دائم در حال انجام فعالیت‌های سایبری تهاجمی هستند، از حملات معمولی مانند تخریب وب‌سایت‌ها، حملات DDoS و سرقت اطلاعات شخصی گرفته تا فعالیت‌های پیشرفته‌تر مانند عملیات تأثیرگذار بر روی شبکه‌های اجتماعی، بدافزارهای مخرب و به‌طور بالقوه حملات جنبشی سایبری ازجمله اتهاماتی است که سازمان امنیت سایبری و امنیت زیرساخت آمریکا به ایران نسبت می‌دهد.

پس از ترور اخیر دانشمند هسته‌ای ایران، سازمان امنیت سایبری و امنیت زیرساخت آمریکا کاربران و مدیران آمریکایی را ترغیب کرد تا توصیه‌های قبلی در خصوص تکنیک‌ها و تاکتیک‌های عوامل پیشرفته سایبری ایران را بررسی کنند.
ایران، اسرائیل را مسئول ترور اخیر می‌داند و وزارت امور خارجه ایران به دلیل محکوم نشدن این ترور از سوی غرب، غرب را شریک این اقدام تروریستی خواند.
مایک همیلتون نایب‌رئیس شورای هماهنگی کشوری و محلی وزارت امنیت ملی آمریکا گفت:
من معتقدم این گفته‌ها بیشتر در خصوص دولت ایران است تا هر چیز دیگری. با توجه به ترور اخیر تنش‌ها رو به افزایش است و انتظار می‌رود ایران مقابل به‌مثل کند. گرچه واکنش جنبشی بعید به نظر می‌رسد اما واکنش سایبری از سوی ایران بعید نیست و عوامل سایبری ما برای جلوگیری از این حملات سخت تلاش خواهند کرد. به‌علاوه به ایرانی‌ها می‌گوییم ما در حال آماده‌باش هستیم و درصورتی‌که تصمیم به حمله سایبری بگیرند، ما تاکتیک‌ها و تکنیک‌های آنان را می‌شناسیم و می‌توانیم آن‌ها را شناسایی کنیم.
منبع:
سایبربان