مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: راهکارهای آرام کردن کودکان در سفر با هواپیما
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تیک بان با دارا بودن انواع گواهینامه های معتبر بین المللی و نماد اعتماد الکترونیک یکی از معتبر ترین سایت های ارائه دهنده بلیط هواپیما می باشد. اگر می خواهید با کودکان خود پرواز کنید و نگران سفر با آنها هستید، این مطلب بهترین جا برای رفع استرس های سفرتان است. با مطالعه این مطلب می توانید بدون نگرانی و استرس بلیط هواپیما را رزرو و با کودکان به سفر بپردازید.
بی‌قراری کودکان در سفر
برای بسیاری از پدرها و مادرها پیش آمده که طولانی بودن پرواز دچار کلافگی کودکانشان شده است. این کلافگی می تواند لذت های سفر را از والدین و کودکان بگیرد. در این مواقع چه کار باید کرد؟ چگونه میتوان کودکان را در سفرهای هوایی آرام کرد؟ به چند نکته زیر توجه کنید تا بتوانید علاوه بر پاسخ سوالات ذهنی خود سفری آرام و مفرح را برای کودکان و خودتان رقم بزنید.

با فشار هوا و گوش درد چه کنیم؟
وقتی هواپیما از زمین بلند می شود، به دلیل جابجایی هوا بسیاری از کودکان دچار گوش درد می شوند. در این مواقع کودکان گریه میکنند و کلافگی سفر انها شروع می شود. در این مواقع باید کودکان خود را به خونسردی دعوت نمایید و یک آبنبات چوبی به کودک بدهید و از آن تقاضا کنید تا اب نبات را با اشتیاق میک بزند. میک زدن آبنبات در پرواز باعث می شود تا گرفتگی گوشی در ابتدای پرواز برطرف شود. عمل مکیدن می‌تواند فشار هوای داخل گوش را خنثی کرده و آن را خارج کند. بیدار نگه داشتن کودکان در هنگام برخاستن و بلند شدن هواپیما می تواند در گرفتگی و درد گوش کمک زیادی به شما کند. قورت دادن آب دهان باعث ایجاد فعالیت در نقاط مختلف گوش می شود. اگر برای نوزاد خود بلیط هواپیما تهیه کرده اید، بهترین کار جهت رفع گوش درد ان مکیدن پستان مادر یا خوردن پستانک و شیرخشک است.
اسباب ‌بازی‌ را از یاد نبرید
در سفرهای هوایی اسباب بازی های فرزندان خود را فراموش نکنید. بسیاری از کودکان به اسباب بازی های خود حساس هستند و ممکن است در طول سفر بهانه گیری نمایند. شما می توانید این بهانه را با در دست داشتن ساک اسباب بازی از بین ببرید.
مراقب خواب و بیداری کودک باشید
بسیاری از کودکان عادت به خوردن و خوابیدن در ساعت خاصی از روز هستند. تمام سعی خود را به کار بگیرید تا روزمرگی کودکان خود را بر هم نزند.برخی از کودکان وقتی ساعات خواب، بیداری و خوردنشان بهم میریزد، بهانه گیری می نمایند.
بسیاری از والدین تایم غذا خوردن و خوابیدن کودکان خود را با ساعات پرواز تنظیم می نمایند، این کار می تواند نتیجه عکس دهد و والدین را با دردسرهای عظیمی مواجه نماید.
برای هر کاری آماده باشید
برخی از کودکان در هنگام سفر به چیزهای خاصی مانند کتاب علاقه مند هستند. والدین به راحتی می توانند با به همراه داشتن کتاب بهانه های از این دست کودکان را از بین ببرند. می توانید با نشان دادن عکس ها و تصاویر مختلف کتاب یا مجله کودکان را سرگرم نمایید.
تبلت را فراموش نکنید
در سفرهای هوایی خیلی بهتر است به کودکان اجازه دهید با موبایل و یا تبلت بازی کنند تا اینکه با لجبازی های الکی سفر را به خود و فرزندتان تلخ کنید. هر چه بازی، برنامه کودک و موسیقی در تبلت بیشتر باشد، کودک بازه زمانی بیشتری از تبلت استفاده می کند و بهانه های کمتری می گیرد. به یاد داشته باشید، قبل از سفر تبلت و موبایل خود را شارژ نمایید.
آب و غذا به همراه داشته باشید
کودک شا ممکن است در هر لحظه تشنه یا گشنه شود. باید در این مواقع اندکی آب معدنی و غذاهای مورد علاقه کودک را به همراه داشته باشید. به یاد داشته باشید، کودک درک درستی از مکان و زمان نداشته و در پرواز آرامش خود را در برابر واکنش های کودکان حفظ کنید.
خرید بلیط هواپیما برای کودکان
قیمت بلیط هواپیما برای کودکان و نوزادان متغیر است. کسانی که می خواهند در سفر پیش رو برای کودکان خود بلیط هواپیما تهیه کنند باید به خوبی بر این امر واقف باشند که چه نوع بلیطی برای کودکان بهتر است. بلیط چارتر معمولا هزینه بالاتری نسبت به بلیط های سیستمی دارد. در هنگام خرید بلیط هواپیما کودک به نوع بلیط توجه کنید.
بلیط هواپیما نوزادان و کودکان خود را می توانید از طریق سایت های معتبر مانند تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک تهیه نمایید. در بین سایت های فوق این تیک بان است که توانسته با ارائه بلیط هواپیما ارزان از سایر رقبا سبقت بگیرد.
تیک بان با دارا بودن انواع گواهینامه های معتبر بین المللی و نماد اعتماد الکترونیک یکی از معتبر ترین سایت های ارائه دهنده بلیط هواپیما می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مقایسه قیمت ها می توانید به تیک بان مراجعه کنید.
منبع : دیار میرزا