مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: بیشترین جستجوهای 2020 در گوگل
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش کمیاب آنلاین به نقل از ایسنا، لیست پر جست و جوترین واژه ها در موتور جست و جوی گوگل نشان داده است که جهان در طول یکی از تاریخی ترین سال های اخیر به دنبال چه اطلاعاتی بوده است. پر جست و جوترین واژه های سال ۲۰۲۰ در وب گوگل "ویروس کرونا" بوده که با عنایت به تغییری که همه گیری ویروس کرونا در زندگی مردم به وجود آورده است، منطقی به نظر می آید. بعد از ویروس کرونا، نتایج انتخابات، کوبی براینت، زوم و IPL در لیست پر جست و جوترین کلید واژه ها در گوگل قرار گرفتند.

پر جست و جوترین واژه ها در گوگل نیوز شامل ویروس کرونا، نتایج انتخابات، ایران، بیروت و هانتا ویروس بود.

پر جست و جوترین افراد در گوگل جو بایدن، کیم جونگ اون، بوریس جانسون، کامالا هریس و تام هنکس بودند.

در گزارش گوگل آمده است ۲۰۲۰ سالی بود که در آن کاربران بیشتر از قبل برای یافتن پاسخ انواع پرسشها جست و جو کردند. جست و جوی کاربران برای "امروز چه روزی است" و همینطور جست و جو برای دستور پخت غذا رکورد زد.

در بخش "چگونه درست کنیم" برترین جست و جوها شامل این موارد بودند: ۱- چگونه ضدعفونی کننده دست درست نماییم ۲- چگونه ماسک صورت با پارچه درست نماییم ۳- چگونه قهوه زده شده درست نماییم ۴- چگونه با یک باند ماسک درست نماییم ۵- چگونه یک ماسک بدون دوخت درست نماییم.

گوگل بخش جدیدی به نام پر جست و جوترینها برای واژه مجازی در سال ۲۰۲۰ معرفی نمود. از آنجائیکه خیلی از فعالیتها در سال میلادی جاری مجازی شد، این بخش بیشترین جست و جوی کاربران در زمینه مجازی را نشان داد که بدین سان بود: ۱-سفرهای مزرعه مجازی ۲-تورهای موزه مجازی ۳- دربی کنتاکی مجازی ۴- یادگیری مجازی ۵- طرفداران NBA مجازی

بر اساس گزارش سرچ انجین ژورنال، در بخش جست و جو با عبارت "در دوران ویروس کرونا" پر جست و جوترینها از این قرار بودند: ۱-بهترین سهامی که در دوران ویروس کرونا می توان خرید ۲- آشنایی در دوران ویروس کرونا۳- باز بودن مطب دندانپزشک در دوران ویروس کرونا ۴- بیکاری در دوران ویروس کرونا ۵- استخدام در دوران ویروس کرونا





منبع: kamyabonline.com