مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: شهرستان جوین به اولین قلعه گنج خراسان رضوی تبدیل می شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مشهد - استاندار خراسان رضوی گفت: شهرستان جوین با توجه به استعدادهای خود باید به اولین قلعه گنج خراسان رضوی تبدیل شود، لذا انتظار می‌رود این شهرستان را به عنوان منطقه برتر به کشور معرفی کنیم.
به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه ویدئوکنفرانسی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان که با محوریت شهرستان جوین برگزار شد، با بیان اینکه شهرستان جوین با توجه به استعدادهای خود باید به اولین قلعه گنج خراسان رضوی تبدیل شود، گفت: قبول مسئولیت داوطلبانه معین‌های اقتصاد مقاومتی در مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی ارزشمند است.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: به لطف امام رضا (ع) همتی که دستگاه قضائی استان و همه شهرستان‌ها در جهت حمایت از سرمایه‌گذاری داشته‌اند بسیار کار قابل توجهی است. ذات مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را وحدت‌آفرین دانست و افزود: ما برای کار و تلاش و رسیدن به توسعه پایدار نیازمند وحدت هستیم.
رزم‌حسینی در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد: دستورات اسلامی در جهت تعالی اقتصادی فرهنگی تأثیری روشن و مدقن دارد.
وی در این جلسه خاطرنشان کرد: با توجه به وحدت و انسجام ایجاد شده در شهرستان جوین انتظار می‌رود تا پایان سال جاری این شهرستان را به عنوان یکی از مناطق برتر به کشور معرفی کنیم.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به تأثیر مدیریت‌ها در روند اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی ادامه داد: نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان ایجاد شده است تا این مثلث به درخت تنومندی برای رشد اقتصادی خراسان تبدیل شود.
رزم‌حسینی یکی از اهداف اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را بازگشت مردم شهرستان‌ها و روستاها به این مناطق ذکر کرد و ادامه داد: وقتی کسب و کار فراوان ایجاد شود روستا و شهرستان‌های هدف مهاجرپذیر خواهند شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وحدت شکل گرفته در استان گفت: اینکه رئیس دادگستری استان در جلسه دبیرخانه شورای امنیت ملی کشور در بخش اقتصادی شرکت می‌کند، یک اتفاق نادر است. برای این است که می‌گوئیم سرمایه‌گذاران و معین‌های اقتصاد مقاومتی از ظرفیت بوجود آمده ناشی از وحدت و هم‌افزایی در استان، حداکثر استفاده را ببرند.
استاندار خراسان رضوی یکی دیگر از اهداف مثلث توسعه اقتصادی را توانمندسازی مردم برشمرد و تاکید کرد: هر چند توانمندسازی هدف مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی است اما در خلال اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی فقرزدایی و محرومیت‌زدایی هم اتفاق خواهد افتاد.

رزم‌حسینی در انتهای سخنان خود با اشاره به اهمیت تشکیل اتاق فکر روستایی، گفت: فرماندار و بخش‌دار و دهیار کارگزار مردم هستند و باید با معین‌های اقتصاد مقاومتی همکاری کنند.