مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: با انگشت بکارتم را از بین بردم حالا چکار کنم؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ناشناس:سلام حاج آقا ببخشید بنده دختری هستم که 25 سالمه و با انگشت بکارتم رو از دست دادم میخواستم بپرسم اگر ترمیمش کنم غیر شرعی است؟ حاج آقا بنده از طریق ارتباط جنسی این مشکل برام پیش نیومده چون تو عمرم با هیچ شخصی ارتباط نداشتم ولی 10 ساله که بودم انگشتم رو فرو بردم و بزگتر که شدم فهمیدم بکارتم رو از دست دادم خیلی ممنونم
سلام و عرض ادب
خواهر بزگوار در ابتدا توصیه می شود جهت تشخیص صحیح داشتن بکارت و یا عدم آن،حتما به متخصص مامايي و جراحي زنان مراجعه کنید چون صرف انگشت احتمال زائل شدن بکارت بسیار کم است.
اما نظر مراجع در این مورد:
آیت الله خامنه ای :
ترمیم بکارت ، بخاطر اینکه مستلزم لمس یا نگاه حرام است ، جایز نیست.
استفتاء از دفتر آیت الله خامنه ای در قم.
آیت الله سیستانی:
ترمیم بکارت فی حد نفسه مانع ندارد ولی چون مستلزم لمس یا نگاه حرام است جایز نیست اما اگر بدون آن دختر در حرج شدید قرار می گیرد،جایز است.
استفتاء از دفتر آیت الله سیستانی در قم.
آیت الله صافی گلپایگانی:
جراحی برای ترمیم بکارت اگر موجب نظر و لمس غیر شوهر باشد،حرام است.
آیت الله صافی گلپایگانی ، پاسخ کوتاه به 300 پرسش از احکام ص 72 س 214.
آیت الله مکارم شیرازی:
ترمیم بکارت چون مستلزم لمس یا نگاه حرام است جایز نیست.
اما اگر اشخاص مزبور واقعا ضرورتی برای این کار احساس کنند و قصد تدلیس نداشته باشند ، جراحی فوق شرعا اشکالی ندارد.
آیت الله مکارم شیرازی ، اسفتائات جدید ج 3 ص 516 س 1413.
. این حکم شامل از بین رفتن پرده بکارت در اثر زنا هم می باشد و با هم فرقی ندارند
حال اگر تصمیم به چنین عملی داشتید جهت ترمیم آن چند توصیه مهم میکنم که ان شالله دقت کامل داشته باشید تا دچار مشکلی نشوید:
1. خودتان به تنهايي به يک متخصص معتبر مراجعه نماييد.
2. اگر رفيق صميمي داريد، با مطرح کردن کلي اين موضوع، بدون اشاره به جزئيات و بدون اطلاع والدين خود، به اولين متخصص که دور از محل سکونت شما قرار دارد، مراجعه کنيد.
3. اگر به طور کلي از رازداري متخصصان شهر خود نامطمئن هستيد و یا آن ها حاضر به همکاری نیستند، مي توانيد در اولين مسافرت برون شهري، مثلاً اردوي چند روزه، به يک متخصص در شهر ديگر مراجعه نماييد.
4. حداقل به صورت تلفني با مطب دکتر تماس بگيريد. به صورت تلفني مشکل خود را در ميان گذاشته و در مورد ترميم مشاوره كنيد.
5. اگر در مورد هزينه ترميم با مشكل مواجه شديد، مشكل خود را با بهانه هاي مختلف مانند پريدن از بلندي، انجام ورزش سنگين و غيره با مادرتان در ميان بگذاريد. يقيناً مادرتان تمام تلاش خود را در حل مشكل تان خواهد كرد.
6. توصیه اکید میکنم که برای جلوگیری از سوء استفاده های بعدی، فقط به متخصصین زنان در مراکز درمانی معتبر مراجعه کنید و به کلینک های غیر مجاز مراجعه نکنید تا مشکلات شما چندین برابر نشود.
گروهی از متقلبین و سوء استفاده گران با جذب افراد از طریق چت روم ها و ایمیل به بهانه ترمیم آسیب های پرده بکارت، از اعتماد این افراد سوء استفاده کرده و مشکلات ایشان را حادتر می کنند. لطفاً به هیچ یک از موارد مشابه که شما را از طریق ایمیل و چت روم ها برای به اصطلاح کمک، جذب خود می کنند، توجه نکنید. برای مشاوره و کمک احتمالی به متخصصین زنان در مطب های مجاز و مراکز بهداشت و درمان و مشاورین آن مراکز مراجعه کنید. هوشیار باشید و مشکل خود را بزرگ تر نکنید.
ان شالله که مشکلتان به راحتی برطرف گردد.
موفق باشید.