مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: جدیدترین روش لاغری با لیزر چیست؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لاغری با استفاده از لیزر یکی از جدیدترین و بهترین روش‌هایی است که برای لاغری به تمام افرادی که با چاقی و چربی‌های موضعی دست و پنجه نرم می‌کنند ارائه شده است. با استفاده از لیزر می‌توانید به راحتی و طی چند جلسه چربی‌های قسمتی مشخص از بدن خود را از بین برده و لاغر شوید. با استفاده از لیزر می‌توانید چربی‌هایی که با ورزش از بین نمی‌روند را به راحتی از میان بردارید. با لیزر می‌توان هر بخش از بدن را تحت درمان قرار داد. در ادامه به بررسی بیش‌تر لاغری با لیزر و جدیدترین روش‌ها و دستگاه‌های مربوط به آن خواهیم پرداخت.
لاغری با لیزر برای چه افرادی مناسب است
همانطور که گفتیم، با استفاده از لیزر می‌توان چربی‌هایی که تحت تاثیر ورزش و رژیم غذایی قرار نمی‌گیرند را به راحتی از بین برد. لاغری با لیزر برای افرادی مناسب است که بین 1 تا 6 سانتی‌متر چربی زیر پوست خود داشته باشند. در غیر اینصورت باید ابتدا از روش‌های جایگزین برای درمان چاقی استفاده کرد. در استفاده از جدیدترین روش لاغری با لیزر باید به نوع دستگاه و لیزر خود نیز توجه داشته باشید. برای انتخاب بهترین روش و دستگاه برای لاغری، بهتر است نظر پزشک متخصص را جویا شوید.
انواع دستگاه‌های لاغری با لیزر را بشناسید
برخی از افراد ممکن است بخواهند ابتدا کمی از چربی‌های بدن خود را با استفاده از جراحی کاهش داده و سپس از لیزر برای برداشتن چربی شکم بدون جراحی استفاده کنند. برخی دیگر نیز با توجه به حجم چربی بدن خود می‌توانند از همان ابتدا از دستگاه‌های لیزر لاغری استفاده کنند.
علاوه بر این لیزر می‌تواند راهی برای لاغری در کنار دیگر روش‌ها باشد. با توجه به قسمتی از بدن خود که می‌خواهید آن را لاغر کنید، باید از دستگاه‌های متفاوتی با توان‌های مختلف استفاده کنید. با استفاده از روش و دستگاه مناسب و چند جلسه استفاده از جدیدترین روش لاغری با لیزر می‌تواند به نتایج ایده‌آل خود دست پیدا کنید. در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از رایج‌ترین دستگاه‌های لیزر لاغری بپردازیم:
لیزر لیپولیز
لیپولیز یکی از بهترین و جدیدترین دستگاه‌های لیزر لاغری است که بسیار کم‌تهاجم‌ و کم‌خطر است. با استفاده از این دستگاه می‌توان چربی‌های نقاطی نظیر غبغب، ران‌ها، بازوها، صورت، و شکم را به خوبی از بین برد. این دستگاه با روشی کم‌خطر چربی‌های بدن را در هم شکسته و آن‌ها را خارج می‌کند. از میان عوارض احتمالی استفاده از این روش می‌توان به کبودی و تورم اشاره داشت. البته کبودی و تورم نیز پس از چند روز از بین خواهند رفت. تنها کافیست به توصیه‌های پزشک متخصص به خوبی توجه کنید.
لیزر هایفولیپولیز
در روش هایفولیپولیز از دستگاهی با نام لیپوسونیک برای کاهش چربی‌های اطراف کمر و درمان افتادگی شکم با لیزر استفاده می‌شود. یکی از مزایای استفاده از این روش نداشتن عوارض جانبی است. در این روش امواج متمرکز به عمق 1 الی 2 سانتی‌متری پوست وارد شده و سلول‌های چربی را نابود می‌کنند. پس از چند جلسه استفاده از این روش می‌توانید کاهش سایز را بع وضوح در خود مشاهده کنید.
لیزر اولترا کویتیشن
در این روش نیز مشابه با روش پیشین، از امواج فراصوت با فرکانس پایین و شدت بالا برای حمله به چربی‌های رسوب کرده استفاده می‌کنند. با استفاده از دستگاه لیزر اوترا کویتیشن می‌توان چربی نواحی مانند شکم و پهلوها، و همچنین زانوها را از بین برد.
لیزر استرابری
استفاده از لیزر استرابری در کنار رژیم غذایی صحیح و ورزش می‌تواند نتایجی عالی و فوق‌العاده برای شما به همراه داشته باشد. لیزر استرابری به شکل یک کمربند طراحی شده است که با قرار دادن آن بر روی بدن خود می‌توانید به مرور زمان شاهد کاهش سایز و لاغرتر شدن خود باشید. زمان قرارگیری این کمربند بر روی موضع مورد نظر به حجم چربی‌ها بستگی خواهد داشت. معمولاً در استفاده از این روش حدود دو جلسه در هفته در نظر گرفته می‌شود. بهتر است برای استفاده از لیزر استرابری نیز به پزشک متخصص در کلینیک بیتا مراجعه کنید.

دکتر متخصص جراحی پلاستیک