مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: راهنمای خرید انواع پمپ‌ها در پمپو
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پمپ‌های لوارا و پنتاکس ایتالیا با بهترین کیفیت در گروه صنعتی پمپو تولید می‌کنند تا نیاز مشتریان برطرف کنند. نکته‌ای که در تهیه انواع پمپ‌ها نقش دارد، کاربرد مواد اولیه درجه یک و استفاده از روش‌های ساخت نوین است. این نکته را در نظر بگیرید که پمپ‌ها استفاده از قطعات و لوازم با کیفیت در افزایش عمر پمپ تاثیر بسیاری دارد.
علاوه بر این‌ها اگر پمپی که تهیه می‌کنید، گارانتی داشته باشد، در صرفه‌جویی مالی شما کمک بسیاری می‌کند. یکی‌دیگر از نکات مهمی که در خرید انواع پمپ‌ها اهمیت دارد این است که مطمئن باشید که به هنگام تهیه از محصولات اصل استفاده می‎شود. گروه صنعتی پمپو که نماینده رسمی تهیه انواع پمپ‌ها است، در تولید محصولات اصل به شما اطمینان می‌دهند تا بدون نگرانی محصول مورد نظر را خریداری کنید.
همچنین برای تهیه انواع پمپ‌ها در گروه صنعتی پمپو کارشناسان خبره به تولید انواع پمپ‌ها با بهترین کیفیت می‌پردازند و خدماتی که یک پمپ باید ارائه دهد را به بهترین صورت ممکن پیاده‌سازی می‌کنند تا پاسخگوی نیاز خریداران باشد.
پمپو در زمینه و تولید انواع پمپ‌ها چندین دهه است که تجربه دارند و به همین دلیل جزو برندهای شناخته شده در زمینه‌ی تولید انواع پمپ، ارائه پشتیبانی قوی و خدمات پس از فروش هستند.
در کنار این‌ها پمپو به هنگام خرید به شما در انتخاب کمک می‌کنند تا شما در کنار خرید درست، پمپی را انتخاب کنید که به تعمیرات کمی نیاز داشته باشد و از پس خدماتی که آن انتظار دارید، بر آید.
تاثیر کیفیت پمپ در خرید
پمپ آب یک دستگاه بسیار مهمی است که در عین حال که بنظر می‎رسد فعالیت ساده‌ای را انجام می‌دهد اما مهم و کاربردی است. این دستگاه انرژی الکتریکی را به انرژی میکانیکی تبدیل می‌کند و به ذخیره و افزایش فشار آب‌های ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری و غیره کمک می‌کند که کیفیت عملکرد آن در صرفه جویی از مصرف آب و رفع نیاز از اهمیت بسیاری برخوردار است.
تمامی لوازمی که برای تهیه پمپ‌ها استفاده می‌شود، در مرحله سرویس می‌شوند تا اگر دچار نقص یا مشکلی هستند این مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شود و از آن لوازم خراب برای تهیه پمپ استفاده نمی‎کنند. به علاوه زمانی که پمپ به طور کامل تولید می‎شود کاملا مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مشخص شود که استانداردهای لازم در تولید آن در نظر گرفته شده است یا خیر. هم‌چنین پیش از آن که در اختیار خریدار قرار گیرد، صحت عملکرد آن را آزمایش می‌کنند تا مبادا عملکرد آن دچار مشکل باشد و مشکلات بزرگی برای خریداران ایجاد کند.
اگر شما جزو افرادی هستید که بدون مشاوره پمپ خریداری کردید و پمپ شما در حال حاضر خراب شده است، با مشورت با متخصصین گروه صنعتی پمپو، به تعمیر پمپ آب خود بپردازید و بدون نگرانی و صرف هزینه‌ی زیاد، نقص و مشکلات پمپ خود را ریشه‌یابی و برطرف کنید. البته این نکته را از یاد نبرید برای آن‌که تمامی این روش‌ها و این مراحل زیر نظر متخصصین انجام شود، حتما باید گروه صنعتی پمپو تماس بگیرید و برای حل مشکل پمپ خود اقدام کنید.
نکات مهم برای خرید پمپ آب مناسب
  • اگر می‌توانید پمپ‌هایی تهیه کنید که 3 فاز دارندو این پمپ‌ها برق کمتری مصرف می‌کنند و طول عمر بیشتری دارند.

  • بررسی کنید که برای عملکرد خودکار از ست کنترل استفاده کرده‌اند یا خیر

  • بسیاری افراد فکر می‌کند به علت آن‌که فشار آب شهری منطقه‌شان کم است، باید پمپ آب تهیه کنند و با استفاده از پمپ آب مشکل آن‌ها بر طرف می‌شود، در حالی‌که اینطور نیست. برای آن‌که فشار آب آن‌ها زیاد شود، نیاز به ذخیره‌ی آب نیست. این افراد باید از منابع  تحت فشار استفاده کنند. ذخیره‌ی آب و استفاده از انواع پمپ‌ها هیچ‌ نقشی در افزایش فشار آب ندارد.

  • همانطور که می‌دانید پمپ‌های آب انواع مختلفی دارند که بر اساس نیازها، دسته‌بندی می‌‎شوند. پیش از خرید حتما با کارشناسان گروه صنعتی پمپو مشورت کنید و نیازهای خود را به اشتراک بگذارید تا بتوانند شما را درست راهنمایی کنند.

  • برای خرید پمپ به مراکز معتبر مراجعه کنید و از کیفیت محصولات آن مرکز مطمئن شوید. بهتر است از مرکزی پمپ را خریداری کنید که به شما خدمات پس از فروش ارائه دهد.

  • یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید هزینه تعمیر پمپ آب است. اگر قیمت پمپ کم باشد، به این معنا نیست که آن مرکز ، محصولات ارزانی دارد و کیفیت خوبی ارائه می‌دهد و بالعکس. اگر مرکزی پمپ‌های گران قیمت دارند، به این معنا نیست که پمپ‌ها با کیفیت هستند. شما تنها باید درباره‌ی کیفیت مواد اولیه و شیوه تولید تحقیق کنید.
تعمیر پمپ آب