مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: هزینه عمل کوچک کردن سینه چقدر است؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
همانطور که می‌دانید این روزها یکی از مسائلی که برای بسیاری از افراد دارای اهمیت زیادی است داشتن اندام‌های زیبا و متناسب می‌باشد. گاهی در خانم‌ها برخی از اندام‌ها دچار افتادگی شده و زیبایی خود را از دست می‌دهند که از جمله آن‌‌ها می‌توان به سینه اشاره نمود.
خانم‌های زیادی به دلایل مختلف اعم از لاغر شدن، پیری، گذراندن دوران شیردهی و … دچار افتادگی و شل شدگی سینه می‌شوند و همین موضوع می‌تواند منجر به کاهش اعتماد به نفس در آن‌ها شود. لازم به ذکر است که همیشه عمل کوچک کردن سینه که به آن ماموپلاستی نیز گفته می‌شود، برای رفع افتادگی نبوده و در برخی از مواقع از آن برای کاهش حجم سینه نیز استفاده می‌شود. نکته‌ای که در این رابطه وجود دارد [b]هزینه عمل کوچک کردن سینه[/b] است که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.
ماموپلاستی یا عمل جراحی کوچک کردن سینه
پیش از آنکه در رابطه با هزینه عمل ماموپلاستی نکاتی را بیان نماییم لازم دانستیم که ابتدا کمی شما را بیشتر با این عمل آشنا کنیم. توجه داشته باشید که این جراحی از جمله عمل‌هایی است که تنها با بیهوش کردن کامل بیمار امکان‌پذیر است.
در طی عمل برش‌هایی بر روی سینه ایجاد می‌شود تا به وسیله آن بتوان بافت‌ها، چربی‌ها و غدد اضافی خارج نمود. بهتر است بدانید در برخی از مواقع ممکن است محل نوک سینه عوض شده و کمی بالاتر قرار گیرد.
پس از فرم دهی مناسب، متخصص جراحی زیبایی سینه دکتر پروانه منصوری اقدام به زدن بخیه کرده و محل بخیه‌ها را پانسمان می‌کند. به طور کلی می‌توان نتیجه را بلافاصله پس از عمل مشاهده نمود اما برای دیدن نتیجه نهایی بهتر است کمی صبر کرده تا ورم‌های ایجاد شده از بین بروند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید چنین عمل مشابهی برای آقایان نیز وجود داشته و در علم پزشکی به آن ژینکوماستی گفته می‌شود.
هزینه عمل کوچک کردن سینه
بدیهی است که هزینه انجام عمل ماموپلاستی به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای هر بیمار ممکن است متفاوت باشد. با این حال می‌توان چند عامل مهم را در تعیین نرخ عمل نام برده شده موثر دانست که در ادامه به شرح هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت:
سطح جراحی
اولین موردی که در رابطه با عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه عمل کوچک کردن سینه می‌توان نام برد سطح جراحی است. بدیهی است که هرچه عمل مورد نظر سخت‌تر و پیچیده‌تر باشد باید هزینه بیشتری برای آن پرداخت شود. برای مثال در برخی از افراد تنها برداشتن مقدار کمی از بافت سینه کفایت می‌کند و عمدتا اینگونه عمل‌ها ترمیمی هستند؛ اما در بعضی دیگر از بیماران نیاز است حجم زیادی از بافت و چربی‌های این عضو تخلیه شود که این موضوع موجب زمان‌بر شدن و پیچیده شدن عمل مذکور خواهد شد. همانطور که روشن است دسته دوم از مراجعه‌کنندگان باید هزینه بیشتری بابت عمل جراحی پرداخت کنند.
دستمزد پزشک
ما به شما توصیه می‌کنیم برای انجام عمل ماموپلاستی بهتر است به پزشکی مراجعه نمایید که از تخصص و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد چراکه در غیر این صورت ممکن است مشکلات مختلفی برایتان پس از جراحی ایجاد شود.
منظور از این مطلب آن نیست که حتما نزد پزشکان معروف و شناخته شده بروید که دستمزدهای بالایی دریافت می‌کنند؛ بلکه بهتر است پیش از انجام هر کاری از تخصص پزشکتان اطمینان حاصل کنید. توجه داشته باشید که گاهی از ماموپلاستی برای برداشتن تومورهای سرطانی نیز استفاده می‌شود که در این صورت باید پزشک مجرب در این زمینه را انتخاب کنید.
هزینه‌های بیمارستان
یکی دیگر از مواردی که می‌توان در رابطه با هزینه عمل کوچک کردن و لیفت سینه بیان نمود هزینه‌های بیمارستان است. عمل یاد شده از جمله جراحی‌هایی به حساب می‌آید که برای انجام آن نیاز به اتاق عمل با تجهیزات مناسب است؛ از این رو بیمار باید حتما بسته به سطح عمل، چند روز در بیمارستان بستری شود. هزینه‌های بیمارستان بسته به خصوصی یا دولتی بودن متفاوت است و همانطور که می‌دانید بیمارستان‌های خصوصی هزینه بیشتر را بابت ارائه خدمات دریافت می‌نمایند.
لازم به ذکر است که در این راستا می‌توان هزینه‌های ناشی از بی‌هوشی، دارو‌ها و آزمایش‌های لازم را نیز نام برد؛ زیرا همانطور که گفته شد عمل ذکر شده حتما باید به صورت بی‌هوشی کامل انجام شود که هزینه آن به صورت جداگانه محاسبه می‌شود.
همچنین پیش از عمل باید آزمایش‌هایی انجام شود تا پزشک مطمئن گردد که در حین جراحی یا بعد از آن مشکلی برای بیمار به وجود نخواهد آمد. پس از جراحی نیز بیمار باید داروهای خاصی مصرف نماید تا بخیه‌های آن دچار عفونت نشده و زخم‌هایش سریع‌تر بهبود یابند.
هزینه پانسمان و سینه بندهای مناسب نیز در دسته هزینه‌های بیمارستان قرار می‌گیرند. توجه داشته باشید که به منظور جلوگیری از بروز آسیب و یا باز شدن بخیه‌ها، فرد باید از سینه بند و پوشش‌های مناسبی که پزشک آن‌ها را تجویز خواهد کرد استفاده نماید.