مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: مشاوره خانواده رایگان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
مشاوره خانواده و قبل ازدواج رایگان در واتساپ و روبیکا
⚫️ مشاوره قبل ازدواج  ⚫️ مشاوره خانواده  ⚫️ مشاوره فردی

موضوعات زیر را می‌توانید در مشاوره خانواده رایگان مطرح نمایید؛
مشاوره قبل ازدواج رایگان ، راهنمای انتخاب همسر 
ازدواج از مهمترین تصمیماتی است که دختران و پسران در طول عمر خود دارند و هرکدام نیز سعی دارند بهترین تصمیم را در این کار بگیرند. خواندن کتاب‌هایی که در موضوع ازدواج نوشته شده یا مشورت با والدین یا گروه همسالان از راه‌هایی است که مجردها برای ازدواج کردن دارند.
اما مشورت با این افراد چالش‌های مخصوص به خود را دارد عدم تجربه یا غرض‌ورضی  طرف مشورت یا  عدم آگاهی طرف از روحیات زنان و مردان و آینده نگر نبودن از مهمترین عللی است که این مشاوره ها را معیوب می‌کند.
از این جهت می‌بایست طرف مشورت فردی آگاه و با تجربه باشد و بیطرفانه مساله را بشنود و در انتقال دانش خود  کوتاهی نکند. شما می‌توانید جهت مشاوره قبل ازدواج و مشورت با روانشناس خانواده مجرب از مشاوره قبل ازدواج رایگان در واتساپ استفاده نمایید. مشاورین سایت عطاملک از دوران آشنایی با شما خواهند بود تا مراسم خواستگاری و عقد .

مشاوره خانواده رایگان
خانواده از مقدس ترین اجتماعات نزد خداوند است و در قرآن و روایات معصومین توصیه های فراوانی برای رشد و نشاط خانواده شده است. اما مشکلات و فشارهای کاری و فکری که زوجین در طول روز درگیرآن  هستند گاهی محیط خانه را از طراوت و نشاط خالی میکند.
مشاجرات و دعواهایی که منشا آن میتواند صحبت های خانواده همسر باشد  یا طرز برخورد همسرمان در مجالس فامیلی و محافل عمومی یا عدم رعایت حرمت ها و احترامات در خانه  نکاتی است که در جلسات مشاوره آنلاین خانواده در واتساپ با آن برخورد داریم.
شما نیز میتوانید علاوه بر مطرح کردن سوالات خود در انجمن مشاوره خانواده از طریق مشاوره همسرداری در واتس اپ با مشاور و روانشناس مجرب در ارتباط باشید تا با مشاوره خانواده رایگان دوباره زندگی را به روزهای خوب و با نشاط برگردانید

مشاوره تربیت فرزند رایگان، مشاوره کودک و نوجوان و جوان
کودکان ثمره عشق والدین هستند و پدر و مادر سعی میکنند تا بهترین تربیت را داشته باشند اما اختلاف سلیقه در رفتار والدین با کودک و رفتار فرزندان با خواهر و برادرشان و والدینشان در سالیان رشد و بلوغ یا تحت تاثیر دوستان در مدرسه و محله  مشکلات جدی برای خانواده ها ایجاد می‌کند. یا ممکن است والدین سوالاتی جهت رفتار مناسب برای کارهای فرزندان داشته باشند.
تربیت فرزند در مباحث دینی به 3 مرحله تقسیم می‌شود، از تولد تا هفت سالگی که دوران پادشاهی کودک است، از هفت تا 14 سال دوران اطاعت و هفت سال سوم دوران وزیری و مشاورین دینی عطاملک سعی دارند با توجه به این حدیث نبوی راه حل مناسب را بیان نمایند.
دسترسی به مشاور تربیت فرزند مورد اعتماد که بتواند سوالات تربیت کودک را پاسخ دهد در مشاوره از طریق واتس اپ مقدور است.
مشاوره فردی رایگان
استرس، افسردگی و وسواس و بسیاری از بیماری های روحی و فکری سوغات تمدن صنعتی و فضای مجازی است که اینروزهای جامعه را درگیر خود کرده است. اگر فکر میکنید شما نیز این نوع از بیماری های فکری و روحی را دارید اما خجالت میکشید یا مردد هستید برای درمان کجا مراجعه نمایید می‌توانید از مشاوره فردی  رایگان در واتس اپ استفاده نمایید یا سوالات خود را در انجمن مشاوره مطرح نمایید تا هم از نظر روانشناس مجرب بهرمند شوید هم نظر کاربران را بدانید


[تصویر:  1641091422_1_aa98f6f011.jpg]

چگونه مشاوره خانواده با واتساپ یا روبیکا دریافت کنم؟
ابتدا مشکل خود را در انجمن مشاوره ارسال نمایید تا مشاورین انجمن سوالات و ابهامات را از شما جویا شوند، و پاسخ خود را ارائه نمایند. شما نیز می‌توانید پاسخ روانشناس یا مشاور خانواده عطاملک را بررسی کنید و سوالاتی که دارید را مجددا از وی بپرسید. این پرسش و پاسخ تا رفع کامل مشکل ادامه پیدا می‌‌کند. (ارسال مشاوره )
در پایان چنانچه تمایل داشته باشید با مشاور یا روانشناس در واتساپ یا تلگرام یا روبیکا و ایتا ارتباط برقرار نمایید یا مشاوره تلفنی رایگان خانواده دریافت کنید در موضوع اعلام میکنید و یک جلسه آنلاین یا تلفنی با مشاور خانواده برای شما هماهنگ می‌گردد.

مشاوره خانواده فوری و محرمانه با روانشناس خانواده
با عضویت طلایی، بدون درج سوال در انجمن مستقیم با مشاور صحبت می‌کنید. همچنین در گروه چت مشاوره خانواده رایگان در واتساپ، روبیکا یا ایتا که تمام مشاورین و روانشناسان عطاملک در آن حضور دارند عضو می‌شوید.جهت کسب اطلاعات بیشتر و عضویت طلایی در انجمن روی لینک زیر کلیک کنید


✔ 10 جلسه مشاوره رایگان خانواده و مشاوره ازدواج در واتساپ، تلگرام، روبیکا، ایتا یا سروش
✔ ارتباط مستقیم با مشاور به صورت مخفی و محرمانه

مزایای طرح پرسش در انجمن مشاوره خانواده و ازدواج عطاملک چیست؟
✔ مشاوره‌ خانواده یا مشاوره قبل ازدواج بر اساس مضامین مذهبی و متدهای روانشناسی ارائه میگردد. مشاور مذهبی خانواده توانسته است با استخراج مفاهیم ازآیات و روایات و بروز کردن آنها با زندگی روزانه انسان‌ها مسائل و مشکلات خانواده را در قالب مشاوره مذهبی خانواده پاسخ دهد. در روانشناسی غربی با کنار رفتن مذهب و ایمان شاهد فروپاشی بنیان خانواده و نبودن راه حل دائمی مشکلات خانواده هستیم.
✔ با توجه به تعدد مشاورین خانواده میتوانید انتخاب کنید سوالتان توسط مشاور خانواده آقا یا مشاور خانواده خانم پاسخ داده شود. چنانچه تمایل دارید با مشاور خانم یا مشاور آقا بر اساس نوع مشکلتان ارتباط داشته باشید این موضوع را هنگام ارسال مشاوره  مطرح نمایید. به طور پیشفرض اولین مشاوری که بتواند پاسخ شما را بدهدبا شما مرتبط می‌شود.
✔ علاوه بر شرکت مشاورین در راهنمایی، سایر کاربران نیز می‌توانند تجربیات‌شان را در اختیار شما قرار دهند. توجه داشته باشید که ارسال سایر کاربران تنها جنبه مشورتی دارد.
نام کاربری روانشناس و مشاور خانواده مورد اعتماد عطاملک با رنگ متمایز شده تا با ارسال سایر کاربران اشتباه نگردد.

جهت  مشاوره  رایگان ازدواج، خانواده، تربیت فرزند و مشاوره فردی با مشاور و سایر کاربران به صورت شبانه روزی و 24 ساعته روی لینک زیر کلیک کنید

انجمن مشاوره رایگان خانواده و ازدواج

▲ جهت تنظیم حریم خصوصی و ارتباط دیگران با شما می‌توانید وارد کنترل پنل  خود شوید،  و مشخص نمایید چه کاربرانی با شما بتوانند ارتباط برقرار نمایند.
[تصویر:  logo_metal_mocku.png]

چه کسانی در انجمن مشاوره خانواده و ازدواج عطاملک  به شما کمک می‌کنند؟ به ترتیب حروف الفبا
خانم دکتر خاتمی +
    دکترای منابع اسلامی قرآن و نهج البلاغه
    مدرک تخصصی مطالعات زن و خانواده
    عضو هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری
حجت الاسلام حسین زرقانی +
مجوز تدریس دروس معارف دانش خانواده جهت تدریس دانشگاه
ده سال سابقه تدریس درس دانش خانواده
پنج سال تجربه کاری در کلینیک‌های مشهد بعنوان مشاور حقوقی و مذهبی.
مشاور خانواده اسلامی و مذهبی
حجت الاسلام مصطفی سردارآبادی
    کارشناسی روانشناس عمومی مشغول تدوین پایان نامه کارشناسی ارشد
    دوره کامل کارگاه درمانگری کودک  اوتیسم اختلالات یادگیری استرس وسواس افسردگی
خانم سلامتی +
    مربی مهارت زندگی
خانم ملایجردی +
    کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی
حجت الاسلام محمد محمدی پور +
    دوره مشاوره حوزه علمیه  و جهاد دانشگاهی
    چندین دوره تربیت فرزند و تربیت کودک
حجت الاسلام ابراهیم ناظمی پور +
    مشاور آموزش پرورش



شاد و پیروز باشید
قبل اینکه از طریق واتس اپ مشاوره بگیرم از طریق ارسال پست مشکلم رو مطرح کردم ولی دنبال ارتباط صوتی با مشاور هم بودم

خیلی جالب بود که واقعا رایگان و مشکل گشا بود برام راه حل مذهبی و در عین حال کارشناسانه بود
همینجا از مشاورین سایت تشکر میکنم
و توصیه میکنم اگر دنبال مشاوره واتس اپی هستید از همین سایت اقدام کنید
انشاالله موفق باشید
من ازمشاوره انلاین درواتساپ استفاده کردم بسیارمفیدبود
سلام ببخشید چجوری میتونم از مشاور کمک بگیرم؟
(۱۴۰۰-۱۰-۱۶، ۰۳:۴۸ عصر)Raha_No نوشته است: [ -> ]سلام ببخشید چجوری میتونم از مشاور کمک بگیرم؟
سلام علیکم
از طریق لینک ارسال مشاوره سوال خود را مطرح نمایید. مشاورین خانواده سایت عطاملک مشکل یا سوال شما را بررسی می‌کنند سپس پاسخ می‌دهند.
در انتها چنانچه تمایل داشته باشید مشاوره با واتس اپ دریافت کنید در همان موضوع مطرح می‌کنید و جلسه آنلاین مشاوره خانواده در واتس اپ یا تلگرام هماهنگ می‌شود.
سلام میخواستم ازمشاوره در واتساپ استفاده کنم ۰
سلام ادرس كانال واتسابتون جيه
(۱۴۰۱-۶-۱۵، ۱۱:۴۹ صبح)اقیانوس نوشته است: [ -> ]سلام ادرس كانال واتسابتون جيه

سلام
مشاوره و جلسه مشاوره خانواده در واتساپ بصورت رایگان در عطاملک انجام می‌گیرد
ولی چنانچه بخواهید از ابتدا و بدون طرح سوال در سایت از مشاور کمک بگیرید باید عضویت طلایی را تهیه نمایید
راهنمایی بیشتر در لینک زیر
مشاوره ویژه کاربران طلایی
توروخدا برای من وقت بزارین تو واتساپ واقعا به مشاوره احتیاج دارم توروخدا
مشاوره قبل ازدواج میخاستم در واتساپ
صفحه‌ها: 1 2