مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: یادگیری زبان در یوتیوب
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
این روزها تقریبا تمامی افراد از شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام، یوتیوب، فیسبوک، توئیتر و ... استفاده می‌کنند. این شبکه‌ها افراد را با یکدیگر مرتبط ساخته و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا از آخرین اتفاقات موضوع مورد علاقه خود با خبر گردند. با گسترش دسترسی به فضای مجازی، این شبکه‌های اجتماعی تبدیل به پلتفرمی برای اتتقال اطلاعات مختلف خبری، علمی، آموزشی، سرگرمی و... شدند. یکی از موضوعاتی که امروزه از طریق این شبکه‌ها به سادگی و بدون هیچ هزینه‌ای در اختیار متقاضیان قرار گرفته است، آموزش زبان انگلیسی است. صدها کانال یوتیوب و پیج اینستاگرام در این زمینه فعالیت می‌کنند و نکات و ترفندهای مهمی را در راستای تقویت مهارت‌های زبان انکلیسی آموزش می‌دهند. ما نیز در این مطلب می‌خواهیم به معرفی مهم‌ترین کانال‌ها و پیج‌های آموزش زبان انگلیسی بپردازیم که می‌تواند در یادگیری و تقویت دانش زبانی شما تاثیرگذار باشد.
یادگیری انگلیسی از طریق یوتیوب
یوتیوب رسانه‌ای متشکل از میلیون‌ها ویدیو دیدنی در طیف وسیعی از موضوعات است که اخیرا نقش مهمی در آموزش‌ مهارت‌های مختلف بازی می‌کند. به نحوی که شما می‌توانید تقریبا هر نوع نرم‌افزار، کار عملی، آشپزی و ... را از طریق تماشای ویدیو‌های یوتیوب فرا بگیرید. زبان انگلیسی نیز در این میان مستثنی نیست، در واقع یوتیوب یکی از مهم‌ترین منابع برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی در دنیای امروز است. در ادامه برخی از مهم‌ترین کانال‌های یوتیوب برای آموزش زبان انگلیسی اشاره می‌کنیم:


بهترین کانالها برای یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب
Real English
یکی از بهترین و معروف ترین کانالهای یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی، کانال Real English است. در این کانال آموزشی، بیش تر از ۲۵۰ هزار عضو یا subscriber وجود دارند. مهم ترین ویژگی کانال Real English این است که کاملا واقعی هستند و برگرفته از مکالمات واقعی بین افراد ضبط شده است. با دیدن ویدئوهای این کانال، شما متوجه می شوید که در موارد واقعی، چگونه از زبان انگلیسی استفاده کنید و چطور اصطلاحات زبان انگلیسی را در حرفهایتان بگنجانید؟
JenniferESL
جنیفر، یکی از اساتید و مدرسان زبان انگلیسی است که زبان انگلیسی را گام به گام به شما یاد می دهد و کمکتان می کند که در این زمینه بهتر شوید. کانال JenniferESL نه فقط برای دانشجویان زبان انگلیسی مناسب است؛ بلکه برای معلمانی که می خواهند زبان انگلیسی را تدریس کنند نیز عالی است؛ زیرا تنوع موضوعی جالبی دارد.
Simple English Video
نمی شود درباره یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب حرف بزنیم و از کانال بسیار خوب  Simple English Video اسم نبریم. در این کانال، ویدئوهای جالبی را از یک خانم و آقا خواهید دید که خانم با لهجه بریتیش صحبت می کند و آقا، لهجه ای آمریکایی دارد. این کانال جالب با ویدئوهای بامزه اش، گوشهایتان را با مکالمات انگلیسی و کلمات انگلیسی آشنا می کند و مهارت Listening شما را تقویت خواهد کرد.
Learn English with Nick Shepherd
در این کانال آموزشی، شما محتواهای ویدئویی جالبی را از «نیک شفلرد» خواهید دید. نیک شفلرد یکی از باتجربه ترین مدرسان زبان انگلیسی است که سابقه آموزش دادنش به بیش از ۳۰ سال رسیده است. شما می توانید از ویدئوهای این کانال برای تقویت مهارتهای زبان انگلیسی خود استفاده کنید.
Super Simple Songs
برای یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ، عضو شدن در کانال Super Simple Songs را به شما پیشنهاد می کنیم. در این کانال، آهنگهای شاد به زبان انگلیسی وجود دارند که می توانید به آنها در هنگام پیاده روی، رفت و آمد، انجام دادن کارهای منزل و… گوش دهید و زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.
Rachel’s English
اگر دوست دارید با مدل حرف زدن به زبان انگلیسی، آواها و تلفظ کلمات انگلیسی آشنا شوید، در کانال یوتیوب Rachel’s English عضو شوید تا با مدل تلفظ کلمات و روش ادای آنها آشنا شوید. عضو شدن در این کانال فوق العاده برای مدرسان و اساتید زبان انگلیسی هم عالی است؛ زیرا زبان انگلیسی را با موسیقی کلاسیک، تکه هایی از فیلم و… به افراد آموزش می دهد و به همین دلیل است که به یکی از جذاب ترین و پرمخاطب ترین کانالهای یوتیوب تبدیل شده است.
Speak English With Mr Duncan
کانالی است که توسط Mr Duncan راه اندازی شده است. چیزی که در تمام ویدئوهای این کانال وجود دارد، اشتیاق Mr Duncan به آموزش زبان انگلیسی است که در ویدئوهایش به خوبی آن را حس خواهید کرد. در این کانال آموزشی، شما ویدئوهای متنوع با موضوعات مختلفی مانند فشن، پول، لباس و… را خواهید دید و می توانید از آنها مطالب زیادی را یاد بگیرید.


EF PODENGLISH
یکی دیگر از کانال هایی که در زمینه آموزش زبان انگلیسی با یوتیوب فعالیت دارد ، کانال EF PODENGLISH است . این کانال به منظور ارتقا سطح یادگیری زبان آموزان ایجاد شده است . شما عزیزان که علاقه مند یادگیری زبان انگلیسی هستید می توانید از ویدیو های این کانال به صورت رایگان بهره مند شوید. این دوره 15 روزه می باشد که می توانید از بهترین روش های یادگیری در این زمینه بهره مند شوید.
فلش کارت های موجود به منظور آشنایی با واژگان زبان انگلیسی، فیلم های زیرنویس شده، پادکست ها و کتاب های صوتی، مقالات متناسب با سطح یادگیری شما و بسیاری دیگر از منابع و مطالب در این کانال وجود دارند که می توانند موجب پیشرفت روند یادگیری زبان انگلیسی شما شوند. هر درس این کانال 5 دقیقه می باشد و دروس ارائه داده شده در دو سطح مبتدی و پیشرفته طبقه بندی شده اند. این دروس شامل سه بخش مهارت آموزی از طریق فیلم و تصویر، یادگیری و تمرین می باشد.
MMM English
این کانال نیز به ترویج و بهبود آموزش زبان انگلیسی کمک زیادی را خواهد نمود . mmm english برای دستیابی به مهارت لازم و به منظور مکالمه و اعتماد به نفس در یادگیری زبان انگلیسی علی الخصوص در زمینه ی تقویت مکالمه کمک زیادی را خواهد نمود.
شما عزیزان می توانید از تماشای فیلم های با کیفیت این کانال از 5 کانال آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب به یادگیری زبان انگلیسی به صورت تخصصی بپردازید .
VOSCREEN
VOSCREEN  نیز به عنوان یک کانال مطرح در  بین کانال های بی شمار یادگیری زبان انگلیسی فعالیت دارند ، به شمار می رود . در این کانال نیز از طریق فیلم و موزیک و سایر مطالب و منابع به منظور بهره گیری بهتر علاقه مندان و زبان آموزان در سطح های مختلف انجام می گیرد . با مراجعه به این کانال لحظات دل نشینی را در کنار آموزش زبان انگلیسی سپری خواهید کرد.