مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: توجه توجه ( قابل توجه ریاست محترم اموزش و پرورش جوین )
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام مسئول محترمی که به یک صندلی در این شهرستان تکیه زده ای که همانند تمام صندلی های دنیا مسئولیت می آورد.
حواستون جمع


یا علی
سلام aliali جان !!

به انجمن ما خوش اومدي ! از جمله قشنگ و تاثير گذارت سپاسگذاريم ! فقط مي خواستم يادآور بشم در اين قسمت ما بايد هر سوالي كه از مسئولين داريم بپرسيم شما اين گونه جملات رو مي توني در قسمت "مسائل و مشكلات جوين "ادامه بدين
حالا يه سوال فني ازت مي پرسم : " شما گفتين همه صندلي هاي دنيا مسئوليت مياره و مسئول و غير مسئول رو از هم جدا نكردي . مي خواستم بپرسم پس چرا بعضي صندلي ها مثل صندلي « مسافر » برخلاف صندلي « راننده » مسئوليت نداره ؟ يا اگه داره چطوريه ؟؟؟!!!!!!!!!!
سپاسگذارم
بنام خدا
سلام. میخواستم از ریاست محترم اداره آموزش و پرورش سوال کنم که چه برنامه ای برای زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا و آشنا کردن دانش آموزان با سیره ی عملی این عزیزان دارند؟ و اگر برنامه ای ندارند آیا تصمیم دارند در آینده برنامه ای به این منظور تدوین کنند؟
با توجه به اینکه شاید این مسئول محترم به این سایت نیان و از سوال مطلع نشن، از مسئولین سایت تقاضا دارم اگر براشون مقدور هست این سوال رو به گوش ایشون برسونند. ممنون.
آزاد عزيز ! به انجمن خودت خوش اومدي . حتما سعي خواهيم كرد تا حد توان و البته اگر مسئولين افتخار داده و يه وقتي به ما بدهند سوال شما را از ايشان پرسيده و پاسخ ايشان را در همين سايت درج خواهيم كرد .به هر حال تا چند روز آينده پاسخ يا هر اتفاق ديگر را به اطلاع شما خواهيم رساند


موفق و پيروز باشيد

اين سايت متعلق به تمامي جوانان و جوان دلان جويني مي باشد .براي موفقيت و رسيدن ما به اهداف مورد نظر دعا نمائيد
باسپاسSmile
تمام سعیم رو می کنم به مسئول مربوطه اطلاع رسانی کنم
انشاالله که ما رو لایق بدونن و پاسخ گو باشند
بنام خدا
سلام
نتیجه ای گرفتین دوستان؟
روز یکشنبه هفته پیش یک تماس تلفنی با ایشون گرفتم که قول دادن به انجمن بیان و نظرشون رو بگن برای اطمینان بیشتر در یک پیامک هم ادرس انجمن رو برای ایشون ارسال کردم،روز چهارشنبه بود که خبر دار شدم رییس کل اموزش و پرورش دارن میان جوین و فکر کنم این چند روز میزبان ایشون بودن اگه تا 2-3 روز اینده خبری از ایشون نشد ، زحمت رو به یکی از دوستان میدم تا حضوریب برن و جواب سوال رو دریافت کنند.
با تشکر
بنام خدا
سلام
این مورد که به کنار. ولی برای موارد بعدی به نظرم بهتره که به جای مراجعه ی حضوری، توجیهشون کنید که بیان سایت و پاسخ بدن. چون اگر بخواد برای هر یک سوال حضوری برین پیششون که نمیشه، کلی وقتتون گرفته میشه. بهتره رویه ای بشه که اینترنتی پاسخ بدن تا مسئولین دیگه هم از این رویه پیروی کنن. ممنون از مدیر پاسخگوی سایت.
(۱۳۹۰-۲-۴، ۱۰:۳۸ عصر)آزاد نوشته است: [ -> ]بنام خدا
سلام
این مورد که به کنار. ولی برای موارد بعدی به نظرم بهتره که به جای مراجعه ی حضوری، توجیهشون کنید که بیان سایت و پاسخ بدن. چون اگر بخواد برای هر یک سوال حضوری برین پیششون که نمیشه، کلی وقتتون گرفته میشه. بهتره رویه ای بشه که اینترنتی پاسخ بدن تا مسئولین دیگه هم از این رویه پیروی کنن. ممنون از مدیر پاسخگوی سایت.


انشاالله وقتی تعداد مطالب انجمن به حد مطلوبی رسید در نظر داریم برای تمام مسئولان دعوت نامه ای بفرستیم البته این امکان پذیر نیست جز با حمایت کاربران انجمن
یک سوال دیگه هم که برام پیش اومده اینه که چرا مدارس یا دبیرستان های ما بر خلاف شهرهای دیگه به جای اینکه رشد کنند بعد از بوجود اومدن یک دبیرستان دیگه افول میکنن؟
مثلا شهید چمران بعد از اومدن حضرت قائم و حضرت قائم بعد از دکتر حسابی و معلوم نیست این روند تا کی و چرا باید ادامه پیدا کنه؟!
تاسف می خورم که چرا ما نباید مثل شهرهای دیگه بعد از 20 یا 30 سال جشن فارغالتحصیلان برای یک اموزشگاه بگیریم؟