مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: آیا وقت کافی دارین؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.



میگن هر روز باید یک سیب خورد چون آهن داره، یک موز خورد چون پتاسیم داره،
پرتقال هم خورد چون ویتامین C داره،
و یک فنجان هم چای سبز بدون شکر نوشید برای پیش گیری از دیابت.
[تصویر:  01.jpg]

هر روز باید دو لیتر آب خورد .....،
یعنی دوبرابر زمانی كه برای نوشیدن آب صرف کردیم !)

باید هر روز ماست خورد برای اینکه ارگانیزممون نیاز به ۱۱۴- ن L CASSEI كه هیچکس نمیدونه چه جانوریه ولی به نظر میرسه كه اگر یک میلیون ونیم (؟) از این آنزیمها به بدنمون نرسه شروع به فرسوده شدن میکنیم .

روزی باید یه آسپیرین خورد برای جلوگیری از سکته و یه گیلاس هم شراب قرمز ( كه با ز برای جلوگیری از سکته خوبه ....) و یه گیلاس هم شراب سفید كه برای سیستم اعصاب مفیده و یه لیوان هم آبجو كه نمیدونم برای چی چی ???? مفیده !
و اگر همه اینا رو با هم بخوریم ممکنه عامل خونریزی مغزی بشه ولی جای نگرانی نیست چون اگه پیش بیاد
اصلا متوجه نمیشیم
هر روز باید کلی سبزیجات و غلات فیبر دار بخوریم تا شاید موفق بشیم مدفوع بکنیم؛ هر روز باید ۴ تا ۶ وعده غذای سبک بخوریم، وبدون اینکه یادمون بره هر لقمه رو صد دفه خوب بجویم . اگر حساب کتاب کنیم میبینیم بابت غذا خوردن باید ۵ ساعت وقت صرف کنیم.
و بعد از هر غذا باید دندون هامون رو مسواک بزنیم ، بعد از ماست و فیبر خوردن هم باید مسواک کنیم ، بعد از سیب هم مسواک
کنیم بعد از موز هم باز مسواک کنیم ....همینطور مسواک کنیم تا موقعی كه فقط سه تا دندون تو دهنمون باقی بمونه ... در ضمن فراموش هم نشه كه باید بین داندانها رو نخ هم بیندازیم ، لثه هامون رو هم ماساژ بدیم ، آب نمک و محلول شست شوی دندان هم قرقره کنیم ....
[تصویر:  02.jpg]
هر روز باید ۸ ساعت بخوابیم و ۸ ساعت هم کار کنیم، به اظافه زمان لازم برای غذا خوردن كه جمش میشه : ۲۱=۵+۸+۸ ساعت ؛ برامون ۳ ساعت باقی میمونه، تازه اگر گیره ترافیک نیفتیم .

بنا بر آمار ما روزی ۳ ساعت تلویزیون نگاه میکنیم.

قاعدتا ممکن نیست چون باید هر روز حد اقل نیم ساعت هم پیاده روی کنیم ( مواظب باشید بعد از ۱۵ دقیقه دور بزنید و برگردید واگر نه نیم ساعت میشه یک ساعت ).
[تصویر:  03.jpg]
باید به روابط با دوستانمون هم خیلی توجه نشون بدیم
چون دوستان مثل گلها و گیاهان هستن و هرروز به رسیدگی و آبیاری احتیاج دارن ! حتی موقعی هم كه به سفر میریم، فکر میکنم !

در ضمن باید روزانه یکی دو تا روز نامه ، چند تا مقاله بخونیم و اخبار رو هم نگاه کنیم تا همچنان در جریان وقایع باشیم و نقد و انتقاد یادمون
نره!

وای راستی باید روابط زناشویی مون هم هر روز انجام بدیم و برای اینکه این روابط تکراری نشن: باید نوآوری کنیم و ازخودمون خلاقیت نشون بدیم و مدام متوجه دلبری هم باشیم !

یک ساعتی رو هم باید برای نظافت و ته کشیدن ، اطو کردن، ظرف و رخت شستن...... واویلا اگر بچه و بیرون بردن سگ هم جزو برنامه باشه .....!!!!

[تصویر:  04.jpg]
خلاصه اگه دوباره یه جمع سرانگشتی بزنیم میرسیم به ۲۹ ساعت در روز...

پس چاره یی نیست و تنها راهی كه به عقل میرسه اینکه چند تا کار رو هم زمان با هم انجام بدیم...

مثلا موقع دوش گرفتن از آب سرد استفاده کنیم و دهان مون رو باز نگه داریم تا اینطوری ۲ لیتر آب روزانه رو خورده باشیم.

و بعد از اینکه از زیر دوش در اومدیم ، مسواک به دهان روابط زناشوئی رو انجام دادیم , بعد همسرمون به اخبار تلویزیون نگاه میکنه و ما همزمان داریم جارو می کنیم و به چیز هایی كه همسرمون در حال دیدن روی صفحه است و داره برای ما تعریف میکنه هم گوش میدیم .

یک دستمون بیکار و خالی مونده ؟

خوب پس میتونیم به یکی از دوستان ویا پدر ومادرمون تلفن بکنیم ، شراب و آسپیرین رو هم پشت سرش بخوریم ( چون بعد از تلفن به پدر مادرمون به آسپیرین و شراب واقعا احتیاج داریم )، ماست و سیب رو میتونیم بدیم همسرمون بخوره و خودمون مشغول خوردن موز بشیم ، و فردا برعکسش کنیم .


[تصویر:  05.jpg]

۲دقیقه آزاد برامون میمونه ، این mail رو برای دوستامون میفرستیم (چون انها مثل گل میمونن و باید بهشون همواره رسید).


[تصویر:  06.jpg]