مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: مژده به منتظرین ولیعصرارواحناله الفداء
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

متین

مژده به عاشقان ومنتظران واقعی ولیعصرارواحنا له الفداء
شبکه جهانی امام حسین(ع) از مسلمین ومومنین دعوت کرده برای تعجیل درفرج مولایمان امام زمان(عج) از امروز بمدت 40روزحدیث کساء را بخوانند تا شاید حق تعالی الباقی غیبت آخرین ذخیره خود را ببخشاید .
در احادیث آمده است که وقتی از ظلم فرعونیان عرصه بر قوم بنی اسرائیل تنگ شد عده ای ازآنان به بیابان رفته وچهل روزبسوی خالق یکتا دست بدعا شده واستغاثه نمودند .خداوند متعال هم دعای ایشان را اجابت فرموده و170سال فرج را برایشان بجلو انداخت.
حال که به همت مسئولین شبکه جهانی امام حسین(ع) چنین فرصتی فراهم شده ومطمئنا تعداد کثیری ازمومنین و عاشقان ولایت دست بدعا خواهند شد بیائیم ما هم از این فرصت استفاده کرده وخود را درمیان آنان جا زده(البته این رابخودم میگویم شما که آبرومند درگاه خالق هستید)  وهمراه ایشان به درگاه الهی برای تعجیل در فرج مولایمان استغاثه کنیم.تا شاید اسامی ما نیز در لیست منتظرین امام ثبت وضبط گردد.و اگر خداوند رحمان و رحیم مابقی غیبت آخرین حجت خود را بخشید ما هم جزو دعا کنندگان بوده  باشیم .انشاالله:

حقیر که به ذهنم هم خطور نمی کند که چنانچه مومنین خالصانه ومخلصانه دست به دعا شوند خداوند از اجابت آن امتناء ورزد .اگر جز این فکر کنیم یا ضعف باور داریم یا شیطان جلو دارمان است.
در مطالب آینده حدیثی از امیرمومنان حضورتان عرضه خواهم داد تا خود قضاوت کنید که چقدر ظهور نزدیک است.فعلا ارجاع می دهم به بخش مژده ظهور ازنظرمرحوم ایت الله بهجت.   اللهم عجل لولیک الفرج