مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: دانلود ويندوز جديد Microsoft Windows 8 Build 7955
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دانلود رايگان جديد ترين ويندوز مايکروسافت Windows 8 از لينک مستقيم
پس از انتشار نسخه آزمايشي Milestone 1 ويندوز 8 اينبار نسخه آزمايشي Milestone 2 را براي دانلود شما کاربران محترم آماده کرده ایم همچنین فعال ساز این ویندوز نیز منتشر شده است.



[تصویر:  windows-8-superbar-300x187.jpg]

در حدود يکسال پيش يکي از کارمندان شرکت مايکروسافت اطلاعاتي کاملآ محرمانه را در رابطه با پروژه ي جديد مايکروسافت براي ساخت ويندوز جديد خود يعني Windows 8 به صورت اشتباه در اينترنت منتشر نمود که پس از انتشار اين خبر مايکروسافت هيچگونه صحبتي در رابطه با صحت و يا دورغي بودن اين موضوع اعلام نکرد. اين سکوت مايکروسافت از همان ابتدا مشخص بود که اين موضوع حقيقت دارد و ويندوز بعدي با نام Window 8 منتشر خواهد شد چرا که اگر اين خبر دروغي بود حتمآ توسط مايکروسافت تکذيب ميگرديد. در طي اين يکسال بسياري از افراد سود جو با دستکاري قسمت هاي مختلف ويندوز 7، ويندوز هايي را با نام ويندوز 8 روانه اينترنت کردند که در بسياري از موارد ويندوز داراي نواقص فني بسيار زيادي بود و حتي نصب هم نمي شد. همچنين بسياري از افراد نيز اين ويندوز هاي دستکاري شده را با قيمت هاي بسيار بالا با نام ويندوز جديد مايکروسافت به فروش مي رساندند. با تحقيقات تيم نرم افزار وب سايت ميهن دانلود متوجه شديم که چند وقتي است صحبت هاي انتشار نسخه آزمايشي اين ويندوز در اينترنت بالا گرفته تا اينکه متوجه شديم بلاخره نسخه ي آزمايشي اين ويندوز تنها براي تست در دسترس کارشناسان قرار گرفت و توسط برخي از گروه هاي هک براي استفاده عموم در اينترنت به اشتراک قرار داده شده است. اين نسخه که با مشخصات Milestone 2 (M2) Build 7955 منتشر شده دومين نسخه آزمايشي ويندوز 8 مي باشد که نسخه اول آنرا در حدود چند هفته پيش معرفي نموديم. اين ويندوز بسياري از ويژگي هاي ويندوز 7 را داراست و خبرها حاکي است که مايکروسافت قصد دارد نسخه فينال اين ويندوز را در سال 2012 منتشر کند در نتيجه در طي اين يکسال نسخه هاي آزمايشي بسيار زيادي از اين ويندوز منتشر خواهد شد. همچنين در رابطه با ويژگي هاي اين ويندوز ميتوان به اضافه شدن امکانات جديد همچون Mobile ARM Processors وSystem-On-a-Chip (SoC)i اشاره نمود. علاوه بر اين ظاهر ويندوز نيز دستخوش تغييرات بسيار زيادي بوده است. در حال حاضر تنها نسخه 32 بيتي اين ويندوز در دسترس عموم قرار گرفته و کاربران مي توانند براي تست از آن استفاده کنند.


[تصویر:  Windows_8_Build_7850_www.MihanDownload.com-2.jpg]


برخي از ويژگي هاي اين ويندوز:
i- Windows App Marketplace
i- Mobile ARM Processors
i- SmartScreen Security Filter/System
i- Aero Auto Colorization (Auto color changing theme colors, and more customization options)i
i- System-On-a-Chip (SoC)i
i- Mount ISO
i- Built in AppX PDF Reader and IE9 Tile based Metro UI
i- Various Windows 8 screenshots, including new taskbar and Video User Icons

مشخصات فني اين ويندوز:
i- Build leak: Windows 8 Build 7955 Milestone 2 Build
i- Build String: 6.2.7955.0.fbl_srv_wdacxml.110228-1930_x86fre_client-ultimate.iso
i- MD5: 40861A02CB14B0D2D7930910DB6CC6E4
i- CRC: N/A
i- SHA 1: N/A

توجه!
این ویندوز هنوز مراحل آزمایشی را سپری می کند در نتیجه دارای ضعف های بسیار زیادی است و تنها جهت معرفی و تست کاربران بر روی سایت قرار گرفته است.
روش نصب!
پس از دانلود تمام پارتهاي ويندوز، با کمک نرم افزار Winrar (از اینجا دانلود کنید) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فايل ISO استخراج شده را فقط با استفاده از نرم افزار UltraISO (از اینجا دانلود کنید) با سرعت 4x بر روي يک دی وی دی خام رايت نماييد.
حذف لینک های نسخه آزمایشی Milestone 1 تا 10 روز آینده:
به دلیل کوتاه بودن زمان انتشار بین نسخه های آزمایشی Milestone 1 و Milestone 2 این ویندوز ممکن است برخی از کاربران هنوز هم در حال دانلود پارت های نسخه آزمایشی Milestone 1 باشند از همین رو لینک های نسخه آزمایشی 1 این ویندوز برای دانلود این دسته از کاربران تنها تا 10 روز آینده فعال خواهد بود و پس از آن از روی سرور حذف خواهد شد. در نتیجه شما کاربران عزیزی که در اواسط دانلود پارت های نسخه آزمایشی 1 این ویندوز هستید سعی کنید تا در این مدت زمان 10 روز دانلود پارت ها را تکمیل نمایید. همچنین لینک های نسخه آزمایشی Milestone 2 تا انتشار نسخه بعدی فعال خواهد بود.

دانلود :
Download windows 8 transformation pack (mirror link)