مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: چرا می گویند،نمی شود،امام زمان (عج)،رادید،
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

متین

چرا می گویند نمی شود امام زمان (عج) را دید.  
دروایت آمده است که حضرت ولیعصر(عج) خطاب به شیعیان فرمودند شما صالح باشید. من به دیدارتان میآیم

 

 کسی می گفت حدودا20ساله بودم برای کاربه شهری رفتم .وچند سالی را باید درآنجا می بود.با یکی ازهمکارانم  منزلی را اجاره کردیم.او کمی شیطنت می کرد.مثلا گاهی که با هم به خیابان می رفتیم .رفتارهای مناسبی نداشت. و برای دیگران مزاحمت ایجاد می کرد. .من ناراحت می شدم وهرچه نصیحت می کردم فایده نداشت.کم کم اختلاف مان بالا گرفت تا اینکه تا حد امکان رفت وآمدم را با او کم کردم.اگر گاهی لازم می شد که با هم جائی برویم . به او میگفتم شما از یک پیاده رو برو من هم از طرف دیگر می آیم .در مقصد همدیگر را ببینیم .

 دربعداز ظهر یکی از روزهای تابستان سال 1357که هوا هم خیلی گرم بود. از اداره به منزل برگشتم. دوستم به مرخصی شهرستان رفته بود . وتنها بودم.خوابیدم چند دقیقه ای طول نکشید .احساس کردم بدنم بسیار داغ شده و بشدت عرق می ریختم.از خواب بیدار شدم فکر کردم چراغ خوراک پذی که  یک علاالدین بود روشن مانده است بلند شدم وچراغ را فوت کردم و دوباره خوابیدم .باز لحظاتی طول نکشید همان حالت دست داد .فکر کردم شاید چراغ خاموش نشده است .دوباره چراغ را فوت کردم اما دیدم چراغ خاموش است برای اینکه مطمئن شوم دست به آن زدم .اما چراغ سرد بود ومعلوم شد اصلا روشن نبوده است .دو باره دراز کشیدم .ولی هنوز خوابم نبرده بود .که صدای درب حیاط آمد .بلند شدم وپشت درب رفتم .وقتی درب را باز کردم دیدم آقای روحانی پشت درب ایستاده اند .ایشان گفتند آقا امام زمان ارواحنا له الفداء با شما کار دارد. دستپاچه شدم وپرسیدم آقا کجا تشریف دارند وی گفت سر چهار راه (منزل ما تا سر چهار راه فقط یک منزل فاصله بود .سرم را بیرون بردم ودیدم آقا با یک روحانی دیگر دو نفری در سر چهار راه تشریف دارند .اجازه خواستم تا لباسهایم را بپوشم و برگردم .حاج آقای روحانی اجازه دادند .من هم بلافاصله رفتم  اتاقم. و لباس پوشیدم و برگشتم .وقتی از درب حیاط بیرون رفتم .دیدم مولایم با قدی نسبتا بلند وهیکلی چهار شانه با چهره ای بسیار نورانی و زیبا ایستاده و منتظر من حقیر هستند . با سرعت خودم را به آقایم رسانیدم و دست مبارکشان را گرفته وبوسیدم .بعد سرم را بلند کردم تا روی مبارکشان را ببوسم .اما قدم نرسید .مولایم لبخند بسیار دلنشینی زدنند و دست مبارکشان را بر روی سرمن گذاشتند.ومورد تفقد قرار داده ومطلبی را فرمودند.در این حال هر دو روحانی یکی سمت راست حضرت و دیگری سمت چپ ایشان ایستاده بودند . وقتی حضرت حقیر را مورد لطف خود قرار داده ودست نوازش بر سرم کشیدند .سوال فرمودند کاری نداری .من که زبانم بند آمده بود.هیچ چیز نتوانستم از حضرت سوال کنم یا چیزی بخواهم .سپس حضرت خدا حافظی فرمودند وبرای رفتن حرکت کردند .ایشان در جلو ودو روحانی یکی در سمت راست ودیگری در سمت چپ اما هر دو تقریبا یک قدم عقب تر وپشت سر ایشان حرکت میکردند .من هم چند قدمی پشت سرمولایم رفتم. اما حضرت روی مبارکشان را برگرداندند وبا لبخندی بسیار با نفوذ که انگاری در تمام وجودم رسوخ کرد به حقیر فرمودند. تو برگرد.من هم سر جایم ایستادم واز پشت سرشان نگاه می کردم. حدودا صد متری دور شدند. یک لحظه هواسم پرت شد.(کمتر از ثانیه) وقتی دوباره بطرف حضرت نگاه کردم. هیچ کس نبود .در حالی که تا انتهای کوچه هنوز راه زیادی باقی مانده بود.و کاملا تا انتهای کوچه را می دیدم. راه دیگری هم نبود که حضرت و همراهانش از آنجا رفته باشند.و دیگر حضرت را ندیدم.

از آن زمان تا کنون هیچ وقت امامم را فراموشنکرده ام وهمه روزه حضرت بخاطرم می آیند.  وهر زمان که لحظه دیدار بیادم میآید انگاری که 5 دقیقه پیش آن لطف امامم شامل حالم شده است.و دقیقا همه چیز برایم تازه است .بجز من حقیر هزاران نفر به زیارت حضرت نائل شده اند وشرح بعضی از آن زیارتها در کتب آمده است. حال چرا بعضی ها می گویند که نمی شود امام (عج) را دید جای تامل دارد.

تهیه کننده : متین .

 بدون
واسطه   
خوش بحال شما
برای ما هم دعا بفرمایید از توفیق نسیب مان بشود
به اون شخص بگین خاهشا برای ماهم دعاکند.وبه امام زمان برساندکه بابا ماهم دل داریم .یه گوشه چشمی هم به ما داشته باشن.بخداکفر نمیشه
سلام
التماس دعا گفتن خوبه اما ما برای دیدن آقا امام زمان (عج) چه کردیم؟!

فرض کن حضرت مهدی(عج) به تو مهمان گردد...
ظاهرت هست چنانیکه خجالت نکشی؟؟
باطنت هست پسندیده ی صاحب نظری؟؟
خانه ات لایق او هست که مهمان گردد؟؟
لقمه ات در خور او هست که نزدش ببری؟؟
پول بی شبهه و سالم ز همه داراییت
داری انقدر که یک هدید برایش بخری؟؟
حاضری گوشی همراه تو را چک بکند ؟؟
با چنین شرط که در حافظه دستی نبری!!
واقفی بر عمل خویش تو بیش از دگران؟؟
گر چنین بود توان گفت تو را شیعه اثنا عشری

----------------------------------------------------
این روزهای آخر سال دلـــــم می‌گیرد

برای كسی كه از همه ی ما مشتاق‌ تر بود برای آمدن

ولی باز هم، عمر  سال به اتمام رسید و عمــر غیبت او به اتمام نرسید !

و ما دفتر  سال را بی حضور او می‌بندیم..

چه غم‌انگیز است این روزهای آخر سال بی حضور او ...
--------------------------------------------------------------------------------
عمریست که آواره دشتی آقا
رفتی و دوباره برنگشتی آقا
شاید که تو آمدی و دیدی خوابیم
از خیر تمام ما گذشتی آقا
-------------------------------------------------------------------------------
آیینه شو جمال پری طلعتان طلب...جاروب کن خانه آنگاه میهمان طلب
دوستان در خلوتهایتان برای من بیچاره هم دعا بکنید.
چند جمله ای با امام زمان(عج):
آقا جان ، زمانیکه یک پدر با کودکش به بازار شلوغی میرود پدر دست فرزندش رو محکم می گیرد تا کودکش گم نشود (مگر نبود فرموده پیامبر اکرم(ص) که فرمودند: من و علی پدران این امت هستیم) آقا جان توی شلوغی بازار این دنیا دست ما را هم بگیر که اگر رها کنی گم می شویم.

اللهم عجل لولیک الفرج...

سلامتی گل سرسبد عالم هستی امام زمان(عج) صلوات

متین

سلام
التماس دعا گفتن خوبه اما ما برای دیدن آقا امام زمان (عج) چه کردیم؟!

فرض کن حضرت مهدی(عج) به تو مهمان گردد...
ظاهرت هست چنانیکه خجالت نکشی؟؟
باطنت هست پسندیده ی صاحب نظری؟؟
خانه ات لایق او هست که مهمان گردد؟؟
لقمه ات در خور او هست که نزدش ببری؟؟
پول بی شبهه و سالم ز همه داراییت
داری انقدر که یک هدید برایش بخری؟؟
حاضری گوشی همراه تو را چک بکند ؟؟
با چنین شرط که در حافظه دستی نبری!!
واقفی بر عمل خویش تو بیش از دگران؟؟
گر چنین بود توان گفت تو را شیعه اثنا عشری

حاج آقامحمد پور مطلب بالا که شما فرموده اید فکر نمی کنید . باعث ناامیدی دیگران می شود؟
امام (ع) مهربان تر از آن است که برای مسائل جزیی شیعیان خود را شرمنده کند.