مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: جذاب ترین تصاویر علم و فناوری
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جذاب ترین تصاویر علم و فناوری 
[تصویر:  185c2c5fda15d63fa28067b610affe88_L.jpg]

اگر به هنر عکاسی و علم به طور هم‌زمان علاقه‌مند هستید، از این آلبوم زیبا لذت خواهید برد.
[color][size][font]
تک درخت غریب [تصویر:  01_p017wt1k.jpg]
درختی که در میان هزاران تن تایر مستعمل در مرکز بازیافتی در کشور فرانسه سر از خاک بیرون آورده است تعجب عکاس خوش ذوق و ما را به همراه داشت.
عملیات پاک‌سازی [تصویر:  02_p017wt4h.jpg]
کارگران چینی مشغول تمیز کردن Water Cube یا مرکز ملی آبزیان در پکن، پایتخت هستند که پیش‌تر میزبان رقابت‌های شنای المپیک بود.
دیوار باد [تصویر:  03_p017wsky.jpg]
از فن‌هایی که در مرکز مهندسی در دانشگاه بین‌المللی فلوریدا قرار دارند برای آزمایش حالت ارتجاعی طوفان و تأثیر آن بر تقریباً همه چیز – از خانه‌های معمولی گرفته تا تیرک‌های چراغ برق – استفاده می‌شود.
پوزخند [تصویر:  04_p017wt2w.jpg]
خرسی به نام کانه‌له (به فرانسوی یعنی دارچین) در لابراتوار تاکسیدرمی (خشک کردن حیوانات) در موزه‌ی تاریخ طبیعی شهر تولوز در حال آماده‌سازی برای نمایشگاه بعدی است.
[تصویر:  05_p017wsp5.jpg]
پس از شیوع دوباره‌ی آنفولانزای پرندگان و کشته شدن چندین نفر در چین، مقامات اندونزیایی نگران گسترش این بیماری در کشور خود به خصوص در بین کارکنان صنایع تولید توپ بدمینتون هستند، به همین خاطر واردات پر اردک از چین را ممنوع کرده‌اند.
پرواز قطبی [تصویر:  06_p017wsrh.jpg]
پروژه‌ی IceBridge ناسا با پروازی بر فراز شبیه جزیره‌ی گیکی (Geikie) در گرینلند و بررسی توده‌های یخی کانادا، پس از چهار هفته حضور در قطب و انجام تحقیقات گوناگون پایان یافت.
پنجه‌های شیر [تصویر:  07_p017wt3x.jpg]
دو قلاده از چهار قلاده بچه شیر آسیایی که به تازگی در باغ‌وحش و باغ گیاه‌شناسی بوداپست، پایتخت مجارستان متولد شده‌اند تحت مراقبت پرسنل این مرکز قرار دارند.
سرخ‌فام [تصویر:  08_p017y19l.jpg]
مردم در حال رفت و آمدهای روزانه در خلال طوفان سنگین شن در روستای یچنگ واقع در منطقه‌ی خودمختار سین کیانگ در شمال غربی چین هستند.
طرح آزمایشی [تصویر:  09_p017wst5.jpg]
هواپیمای پرواز از راه دور X-48C ناسا که دارای بدنه و بال‌های هیبریدی است، بر فراز دریاچه خشک شده‌ی راجرز در پایگاه هوایی ادواردز واقع در کالیفرنیا مشغول پروازهای آزمایشی است.
حواست رو جمع کن رفیق! [تصویر:  10_.jpg]
سگی مشغول عبور از منطقه‌ی روستایی سیل‌زده‌ی کلوپین در 270 کیلومتری جنوب مینسک، پایتخت بلاروس، است که به زیر سیلاب‌های بهاری رفته است.[/font][/size][/color]