مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: تشر نامه ای به رئیس (خادم) میراث فرهنگی جوین
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام آقای رئیسی که نمی دانم اسمت چیست ، از کجا آمده ای ، و (بعد از عوض شدن رئیس جمهور) به کجا خواهی رفت . دیدم به خودت نمی ایی ؛ تصمیم گرفتم فریاد بزنم :
1. می خواستم بپرسم در این مدت چه کارهایی برای میراث و بنا های تاریخی ما انجام داده ای ؟ نگو مسجد آق قلعه را بازسازی کرده ای که همه می دانند قبل از تو این کار انجام گرفت که همان هم کاملا انجام نگرفت و نگو بناو آرامگاه شیخ سعدالدین را ساختی که آن را هم بخش خصوصی زحمتش را کشید.
2. می خواستم بپرسم آیا تو در حد یک آگهی نامه یا ارسال پیامک هم بودجه نداشتی که سالروز ولادت شاعران و و دانشمندان جوین همچون عطاملک جوینی و ... را به مردم اطلاع رسانی نمایی و یا یک همایشی برای آن ها بگیری؟
3. می خواستم بپرسم هیچ می دانی اگه شهر باستانی آق قلعه کاملا بازسازی شود چقدر می تواند در جذب گردشگران داخلی و خارجی موثر بوده و چقدر در پیشرفت و ایجاد فرصت های بسیار شغلی موثر واقع شود؟ نگو عملی نیست که در این صورت من کارگران و معمارهای سازنده اهرام ثلاثه مصر و دیوار چین را آدم های ماوراالطبیعیه خواهم پنداشت
4.نمی دانم مدرک تحصیلی ات چه بوده است ولی هرچه بوده تاریخ و یا باستان شناسی که نبوده چون اگه وجدان و یا حس جوین دوستی که نداشتی حداقل باید میهن دوست که می شدی . چون اگه چشماتو کمی باز کنی می بینی که بنا های تاریخی ما دارند کاملا ازبین میرند . به خودت بیا ...
5. نگو هنوز هم بودجه های میراث فرهنگی مارو سبزواری ها می خورند که با توجه به شناختی که از این دولت عدالت محور دارم این کار باید بعید باشد. ما حاج ملا هادی را دوست داریم ولی باور کن اون ها عطاملک ما رو پشمم حساب نمی کنند .
6. اصلا تو در باره تاریخ جوین و دانشمند هاش می تونی 2 صفحه از خودت مطلب بنویسی؟به من بگو وظیفه شناسوندن این ها به مردم و به خصوص جوانان جوین با کیه ؟حتما" : کمیته امداد امام خمینی (ره)
7.اگه بلد نیستی چیکار کنی از ما کمک بخواه تا بهت بگیم چه کار کنی . ولی اگه از جایی خط و مشی می گیری بگو تا اون خط ها رو پاک سازی کنیم .
8.آخه مرد مسلمان !! به خدا این مردم جوین هم دل دارند . پس کو عدالت ! من متعجبم در قبال این حقوقی که از بیت المال می گیری هر روز تو اونجا توی دفتر خوشکلت چیکار می کنی که این پول حلالت بشه ؟
"به خودت بیا"
چون یه کم تند رفتم ویرایش کردم
اقای رییس میراث فرهنگی جوین این تصویر باری شما چه معانی میتواند داشته باشد.

[تصویر:  DSCN0404.JPG?m=1299744262]
امروز که قسمت شد با جمعی از مسئولین شهرستان در محل مسجد باستانی جهت افتتاح موزه حضور داشته باشم
از کارهای مثبتی که در محل مسجد انجام شده بود واقعا خوشحال شدم هر چند هنز جای کار داره
و از اشتیاق فرماندار و امام جمعه محترم برای گسترش این موزه
اما خود مسجد و بازسازی دروازه ها و دیوارها و خندق و .. هنوز هم جای کار داره

انشالله دروازه ولایت نیز به محبوبیت این مکان باستانی جوین بیافزاید