مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: دخترایرانی که دل شیر دارد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
امهسااحمدی اولین زنی در ایران است که با یک طناب و به روش بانجی با هلی کوپتر بین زمین و آسمان معلق مانده است، سال گذشته هم توانسته بود سقوط از یک هواپیما در ایران را برای اولین بار به نام خود ثبت کند تا مشخص شود او ورزشکاری است که دست به ماموریت های غیرممکن می زند.
احمدی که پیش از این ژیمناست بوده و حتی در دوره ای به عضویت تیم ملی ووشو بانوان هم در آمده، درباره این که چگونه با ورزش آشنا شده است، می گوید: حدود 6 سالم بود که به ژیمناستیک آمدم و از هفت سالگی عضو تیم ملی بودم تا این که در 18 سالگی در این رشته بازنشست شدم چون دختران در این رشته زود بازنشست می شوند .من هم مجبور شدم ژیمناستیک را کنار بگذارم و پس از آن رشته های زیادی مانند شیرجه، کونگ‌فو و ووشو را تجربه کردم . برای دوسال هم عضو تیم ملی ووشو بودم اما در نهایت این رشته ها نتوانستند من را جذب کنند.او پس از آن که ووشو را کنار گذاشت ،دست به کارهای باورنکردنی مثل پریدن از هواپیما، و... زد،تابستان گذشته بود که برای اولین بار سقوط آزاد را از هواپیما تجربه کرد، کاری که تا آن روز هیچ دختری پس از انقلاب در ایران انجام نداده بود.
این ورزشکار که سابقه پارکور را در کنار دیگر فعالیت های ورزشی خود دارد و دانشجوی تربیت بدنی است، او درباره وضعیت تحصیلی اش توضیح می دهد:" خیلی وقت ها نمی توانم در کلاس ها حضور داشته باشم و تا کنون مجبور شده ام که سه مرتبه واحد فوتسال را بگیرم و استادم راضی نمی شود که در کلاس نباشم و نمره بگیرم. اما ورزش را دوست دارم و برایم مهم است که در این رشته فارغ التحصیل شوم."
 [تصویر:  294344_624.jpg]
[تصویر:  294345_599.jpg]
بیشتر مغز .............. دارن تا دل شیر؟Atamalek (7)