مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: دانلود کتاب حکایت زمستان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نویسنده در این کتاب به واگویی خاطرات یکی از رزمندگان دفاع مقدس می‏پردازد و حکایت رزمنده‏ای را بیان می‏کند که در صحنه‏ای صحنه‏های نبرد می‏رود تا توسط دشمن در یک گور دسته جمعی دفن شود ـ در واپسین لحظات ـ متوسل به وجود حضرت ابوالفضل العباس(ع) می‏گردد و به معجزه آن حضرت از مرگ حتمی نجات می‏یابد. پس از آن در دل دشمن و در میان اردوگاه‏های مخوف چند بار دست به عملیات‏های شهادت‏طلبانه می‏زند اما... از نکات قابل توجهی که نویسنده در این کتاب تلویحا به آن اشاره می‏کند، مسئله ارتباط رزمندگان و آزادگان با توسل به اهل‏بیت(ع) است که رمز و راز موفقیت‏های آنها را در همین‏جا باید جستجو کرد.



گزیده بیانات رهبر انقلاب ، آیت الله خامنه ای درباره اسرا :
لحظه‏هاى اسارت، حقيقتاً لحظه‏هاى سختى است؛ آن هم اسارت در دست اين دشمنانى كه وقتى آزادگان عزيز ما برگشتند، گفتند كه آنها با اسراى خودشان چگونه رفتار مى‏كردند؛ نه مثل آنچه كه ما با اسراى بيگانه رفتار كرده‏ايم. آنها طور ديگرى رفتار كردند.
لحظه لحظه عمر و شب و روز اسيرانى كه هنوز در دست دشمن هستند ، در پيش خداى متعال داراى ارزش است .


متن کامل کتاب بسیار جذاب خاطرات مستر همفر

-مطلبی که پشت کتاب حکایت زمستان نوشته شده :
حکایت زمستان، حکایت رزمنده‌ای است که در صحنه‌ای از صحنه‌های نبرد، می‌رود تا توسط دشمن در یک گور دسته جمعی دفن شود، در واپسین لحظات، متوسل به وجود مقدس حضرت ابوالفضل العباس (ع) می‌گردد و به معجزۀ آن حضرت، از مرگ حتمی نجات می‌یابد. پس از آن، در دل خاک دشمن و در میان اردوگاه‌های مخوف، چند بار دست به عملیات‌های شهادت‌طلبانه می‌زند، اما ... .
ما اعتقاد داریم کتاب حکایت زمستان، در جذابیت، و در ایجاد شور وشعور، یکی از کتاب‌های کم‌نظیر است؛ شما- با هر سلیقه و اعتقادی که هستید- اگر این کتاب را خواندید و مطالب آن برایتان گیرایی و جذابیت فوق‌العاده نداشت، می‌توانید با اطمینان خاطر کتاب را بدهید برای خمیر شدن، و هزینۀ آن را از ما پس بگیرید.


 انتشارات ملک اعظم -
کتابی کم نظیر در زمینۀ خاطرات دفاع مقدس . موقع خریدن این کتاب اول چیزی که توجهم رو جلب کرد چاپ شانزدهم کتاب و پس از آن مطلبی بود که پشت جلد کتاب نوشته شده بود که در بالا ذکر شد. از زمانی که این کتاب رو دستم گرفتم دیگه برام سخت بود که زمین بذارمش.این کتاب 263 صفحه‌ای(به جز ضمیمه) در عرض 2-3 روز تموم شد. قلم نویسنده در این کتاب واقعا تاثیر گذاره و می‌تونم به جرات بگم که اگر کسی به جز سعید عاکف این خاطرات رو بیان می‌کرد شاید این کتاب به این درجه از شهرت نمی‌رسید. در آخر کتاب هم از میان نامه‌هایی که برای آقای عاکف نوشتند چند نامه به عنوان نمونه اومده که بسیار زیباست .مخصوصا نامۀ خانمی به نام محمدپور از سمنان. به عنوان یه دوست حتما بهتون توصیه می‌کنم که این کتاب رو بخونید و تاثیر آن را درک کنید. خیلی‌ها با لحظه لحظه این کتاب زندگی کردند، خندیدن و گریه کردن.قیمت این کتاب 3400 تومان می‌باشد