مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: خاطرات زنانی که از جهاد النکاح بازگشته اند (+۱۸)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  Jahad-Nekah.jpg]
 
اعترافات چند تن از زنان سوری که از جهاد النکاح برگشته‌اند
خاطرات مردانی که همسران خود را برای جهاد نکاح آماده ساخته اند!
تجاوز همزمان چند مرد به یک زن به بهانه فتوای جهاد النکاح
تجاوز به مردانی که نمی گذارند با زنانشان همبستر شوند!!
ببنید که پیروان سقیفه برای پیروز شدن در جنگ با بشار اسد و جبهه ی مقاومت، از چه روش‌هایی استفاده می‌کنند..
 
 

گوشه ای از اعترافات:
تا ساعت یازده شب نشستم ، شش مرد را وارد اتاق کرد، چشمها و دستهایم را بست و یک سیلی به من زد و من را روی تخت خواب گذاشت، به من گفت شش نفر نزد تو هستند و همه می‌خواهند با تو ازدواج کنند و این فتوائی است که شیخ به آن فتوا داده است.
چشمها و دستهایم را باز کرد شش نفر را دیدم سه نفر را برد بیرون و سه نفر را نزد من گذاشت، به یکی از آنها گفت دستت را بده و گفت قبول کری؟ گفت قبول کردم ، گفت موکله خودم را به ازدواج تو درآوردم بر سنت خدا و رسولش و سوره حمد را خواند و دو ساعت با من همبستر شد بعد از آن دو ساعت یک نفر دیگر آورد و هر دو ساعت یک نفر را می‌آورد تا ساعت یازده شب..


 

در تیپ التوحید تابع جبهه النصره یک قضیه‌ای اتفاق افتاد و یک شیخی را سر بریدند یکی از شیشان سر او را برید، این شیشانی به سراغ زن شیخی از منطقه کستن رفت و بر او تکبیر گفت و با او همبستر شد، وقتی شیخ نزد زنش آمد دید که شیشانی با زنش همبستر شده است، شیخ گفت چرا این کار را کردی؟ شیشانی گفت من بر زنت تکبیر گفتم و برای من حلال شده است، شیخ او را رها کرد و خارج شد و به سراغ زن شیشانی رفت و سه بار تکبیر بر او گفت و با او همبستر شد، شیشانی آمد و به شیخ گفت چکار می‌کنی؟ شیخ گفت تو بر زن من تکبیر گفتی من هم بر زن تو تکبیر گفتم، شیشانی گفت برای تو جایز نیست که بر زن من تکبیر بگوئی، فقط من می‌تونم بر زن تو تکبیر بگویم، شیخ گفت چرا مگر خدائی که از او پیروی می‌کنید غیر از خدای ماست، بعد شیشانی سر شیخ را از تنش جدا کرد!

 

حتی اگر مردی بخواهد اعتراضی کند که چرا با زن من همبستر شدید، بر خود آن مرد تکبیر می‌گوفتند و با او لواط می‌کردند و به او تجاوز جنسی می‌شد!

 

 
بطونهایشان از حرام انباشته شده واینان کران، کوران ولالان هستند و سخن حق را نمی شنوند.. لعنت خدا بر وهابیون کثیف.. لعنت بر این زنان کثیف که به هر رذالتی تن می دهند.. لعنت بر شوهران بی غیرتشان.. لعنت بر مفتی های کثیف..
دیر نیست که به یاری خداوند، ریشه ی شما و پیاده نظام کثیف شما در کشور خود را نیز نابود کنیم..



[حدود بیست دقیقه]
دانلود کلیپ تصویری

 
http://www.mobarezclip.com/?p=597