مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: انتشار نسخه رایگان آنتی ویروس Bitdefender در Google Play
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نقل قول:
همانطور که احتمالا اطلاع دارید اخیرا مسئله ویروس ها به یک مشکل اساسی تری نسبت به قبل تبدیل شده است.
[تصویر:  bitdefender.jpg]
اگر شما از آنتی ویروس Bitdefender استفاده میکردید حتما اطلاع دارید استفاده از این ضد ویروس به منظور حفظ امنیت پلتفرم منوط به پرداخت هزینه بوده است حال توسعه دهندگان این برنامه قصد دارند نسخه رایگانی از این آنتی ویروس را منتشر کنند.
همانطور که میدانید آنتی ویروس های رایگان هیچ هزینه ای برای شما ندارند البته این در حالی است که شما قصد استفاده از ویژگی های پرمیوم این آنتی ویروس را نداشته باشید اما کاربران هنوز قادر به استفاده از ویژگی های بزرگ این آنتی ویروس هستند.
[تصویر:  bitdefender1.jpg]
نسخه رایگان این آنتی ویروس به هیچ پیکربندی اضافی نیاز ندارد کافی است این آنتی ویروس را نصب کنید بعد برنامه در قسمت پس زمینه سیستم عامل به طور خودکار از فایل ها و برنامه های شما محافظت میکند.این آنتی ویروس رایگان همچنین کارت حافظه SD شما و حافظه داخلی گوشی شما را در مقابل تهدیدات بالقوه مخرب محافظت میکند.یکی از قابلیت های دیگر این آنتی ویروس  و البته بهترین قابلیت آن  استفاده از تکنولوژی اسکن  in-the-cloud است . به این معنا که این برنامه با استفاده از قابلیت یاد شده در مقابل آخرین تهدیدات سیستم عامل آندروید به روز عمل میکند و در مقابل تهدیداتی که به طور مستقیم از سرویس Cloud وارد گوشی شما میشوند مقاومت میکند.
در آخر اگر شما علاقه مند به استفاده از این آنتی ویروس رایگان هستید میتوانید آنرا از لینک Google Play Store دانلود کنید. نظر شما در مورد این دست از آنتی ویروس های رایگان چیست؟ آیا شما به آنتی ویروس های رایگان اعتماد دارید؟