مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: اخباری از انتشار زود هنگام ویندوز ۹
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نقل قول:
بعد از انتشار اخباری در مورد شایعه انتشار ویندوز ۹ زودتر از موعد اینبار اخباری در این زمینه منتشر شده است که تا حدودی جدی تر و واقعی تر به نظر می رسد . از آنجایی که مایکروسافت در عرضه ی ویندوز ۸ با مشکل مواجه شد و آپدیت این سیستم عامل هم نتوانست از فشار مشکلات آنها کم کند ، آنها سعی دارند تا با انتشار سریعتر این سیستم عامل از بار روانی خود کم کنند .
[تصویر:  windows-9.jpg]
بنا به گقته های مقامات مایکروسافت قرار است این سیستم عامل جدید بزرگترین سیستم عامل ویندوزی باشد که تا حال حاضر توسط مایکروسافت ارائه شده است . از آنجایی که عرضه ی یک سیستم عامل کامل و جامع که مناسب برای تمام نیاز ها اعم از استفاده در PC  ، تبلت ، لپ تاپ ، گوشی های هوشمند و سرور ها باشد در راستای کار آنها قرار دارد ، ویندوز ۹ قرار است این نیاز آنها را تامین کند و جایگزین مناسبی برای تمام نسخه های ویندوز باشد طوری که همه کاربران ویندوز از XP تا ۷ همه به ویندوز ۹ ارتقا یابند تا این سیستم عامل به سیستم عامل واحد برایهمه تبدیل شود.این برنامه برای ویندوز ۸ هم بود ولی طوری شد که اکثر کاربران با وجود ویندوز ۸ هنوز از ویندوز ۷ و یا XP استفاده می کنند .
 به گفته ییکی از مخبران مایکروسافت در زمینه ی ویندوز ،WZor ، قرار است نسخه آزمایشی این ویندوز از ماه مه همین سال منتشر شود و نسخه ی اصلی آن هم تا آخر سال و در اواخر ماه اکتبر به بازار عرضه شود .
از آنجایی که استیو بالمر در کنفرانس BUILD که در ماه ژوئن سال گذشته برگزار شد اعلام کرد که سیاست جدید آنها تسریع در انجام کارها و برنامه هایشان است ، حال این خبر که آنها قصد دارند تا ویندوز ۹ را تا آخر سال عرضه کنند دور از تصور نیست .
وی در آن کنفرانس اعلام کرده بود که از آنجایی که هر تکنولوژی در این دوران به سرعت عرضه می شود ، آنها هم قصد دارند تا هم پای این تکنولوژی ها پیش روند تا از یک شرکت نرم افزاری به یک شرکت همه جانبه تبدیل شوند . و این امر مستلزم این است که آنها هم در انجام اهداف خود کمی سریع تر عمل کنند .
[تصویر:  Windows-9-release-date-is-November-2014.jpg]
با وجود مشکلاتی که بعد از عرضه  ویندوز ۸ پیش امد امیدواریم تا ویندوز ۹ با این مشکل مواجه نشود . اما نظر شما در این باره چیست ؟