مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: هدف از ثبت موسسات ثبتی چیست ؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[rtl]هدف از ثبت اینگونه موسسات ثبتی ارائه خدمات بهتر و آسان به مشتریان است. زیرا پس از کسب تجربه های لازم در این زمینه توانستیم نیازها و راه های سهولت انجام امور را بدست آوریم. با توجه به نیازهای روز دنیا و اقتصاد، هر روز به متقاضیان امور ثبتی افزوده می شود و اگر قرار باشد هر کسی خود به تنهایی جهت رفع نیاز و انجام امور ثبتی خود به ادارات ذی صلاح مراجعه کند، هر روز تعداد انبوهی از مردم باید به این سازمانها هجوم آورند و متاسفانه این سازمانها قادر به افزایش نیروی منابع انسانی خود نسبت به تعداد افراد نمی باشند در نتیجه هر متقاضی زمان زیادی را باید صرف ماندن در نوبت و رسیدگی به امور خود سپری کند و پس از رسیدن به نوبت خود متوجه نقص در مدارک می شود و باید برای رفع نقص پرونده خود مجددا اقدام کند.[/rtl]
[rtl]یکی دیگر از نکاتی که لازم به ذکر است اطلاع رسانی موسسات ثبتی بر اساس نوع نیاز مشتریان است. امور ثبتی یک شرکت فقط تا مرحله گرفتن شماره ثبت نمی باشد و پس از این مرحله برای بقاء شرکت و عدم وقوع مشکلات، لازم است در وقت های مقرر بتوان بالاترین اطلاعات را در اختیار مشتریان قرار داد. مانند: هر سال تمدید اعضاء، گرفتن پلمپ دفاتر، تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر و ….. با توجه به، بروز رسانی اطلاعات ادارات مربوطه مهم ترین اخبار ابتدا به موسسات ثبتی ابلاغ می شود و این اخبار قابل دسترسی برای عموم مردم نمی باشد و عدم آگاهی مشتریان می تواند زمان و هزینه زیادی را به همراه داشته باشد.
نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت می باشد بایگانی مدارک مشتریان از قبیل کلیه مدارک ثبتی و هویتی در این موسسات است و در صورتی که مشتری به هر دلیلی دسترسی به مدارک مربوطه نداشته باشد با اطمینان خاطر مسئله را با مشاور خود در میان گذاشته و یک نسخه از آن را به راحتی می تواند دریافت کند.
البته موسسات هم وظیفه قابل توجهی نسبت به مدارک داشته اند و امین بودن موسسات بسیار حائز اهمیت می باشد. برای مثال شخصی می خواهد اختراع خود را ثبت کند، باید این اطمینان را داشته باشد که سوء استفاده ای از اختراع او نمی شود. زیرا با رشد قارچ گونه شرکتهای ثبتی و عدم آشنایی به اجرای قوانین و منحل شدن در زمان کوتاه حس اعتماد در مشتریان کمتر شده، پس موسسه ای قابل اعتماد خواهد بود که در چهار فصل سال با سوابق درخشان در عرصه حضور داشته باشد.
یکی دیگر از فواید مراجعه مشتریان به موسسات ثبتی عدم مراجعه جمعی اعضاء هیئت مدیره به اداره ثبت می باشد که اینگونه موسسات وکیل کلیه اعضاء شده و بعد از توافق نظر کلیه افراد، نتیجه قطعی را اجرا می کند. این موسسات برای کمک به مشتریان، کارشناسان مجرب و با سابقه خود را به محل شرکت مربوطه به طور رایگان اعزام می کند.
با توجه به مسائلی که ذکر شد مشتریان عزیز می توانند برای جلوگیری از هرگونه مشکلات در امور ثبتی خود و تکیه به موسسات حقوقی تنها با در دست داشتن مدارک لازم به این موسسات مراجعه نمایند و کلیه امور ثبتی خود را با خاطری آسوده و با کمترین زمان انجام دهند.
[/rtl]

[rtl]لینک منبع :انجام امور ثبتی توسط موسسات ثبت شرکت[/rtl]