مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: تازه های طراحی سایت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
Duo مرورگری برای تست وب سایت های ریسپانسیو (سازگار شده با مرورگر موبایل) می باشد. و به صورت وب بیس و همچنین قابل نصب بر روی سیستم های مک موجود است.
[تصویر:  duo.jpg]
 
TimeTracker
TimeTracker نرم افزار محاسبه گر زمان می باشد که به طور اتوماتیک زمان بندی می نماید, ابزار آنالیز در زمان, و سایر موارد را دارا می باشد. حساب کاربری رایگان اولیه با Adobe CS/CC کار می نماید, در صورتی که حساب های ارتقاء یافته آن با سایر نرم افزارها سازگاری کامل دارد.
[تصویر:  timetracker.jpg]
 
Coment.me
Coment.me به کاربر امکان اضافه نموده سیستم نظرات را بر روی هر آدرسی می دهد. کافی است آدرس وب سایت را وارد نموده, و عرض صفحه ای که قصد دارید باز گردانده شود را معین نمایید, و سپس نظر بگذارید, بکشید, و یا هر کاری که احتیاج دارید قبل از به اشتراک گذاری انجام دهید.
[تصویر:  coment.jpg]
 
Adaptive Backgrounds
Adaptive Backgrounds یک پلاگین JQuery برای گرفتن رنگ از یک تصویر و قرار دادن رنگ پس زمینه همان بخش از همان رنگ می باشد. و سازگار سازی تصویر پس زمینه را با رنگ پس زمینه آسان می سازد.
[تصویر:  adaptivebg.jpg]
 
Layrs Control
Layrs Control ابزار رایگان فتوشاپ برای بهتر نمودن محیط کار شما می باشد. شما می توانید نام لایه ها را ویرایش نمایید, افکت های بی کاربرد را حذف نمایید, لایه های خالی را حذف نمایید, و شامل امکانات مختلفی می باشد.
[تصویر:  layrs.jpg]
 
Typing.io
Typing.io تمرین تایپ کردن ویژه برنامه نویسان وب می باشد, که به کاربر امکان مدیریت کاراکترهایی را که در محیط های معمولی نمایش داده نمی شوند را می دهد.
[تصویر:  typing.jpg]
ممنون از مطلبتون